האבא לא מתפקד?

ק o ם

New member
המממ...

אם זה קורה בקביעות אז את בהחלט לא מגזימה... אם זה חד פעמי - אז לא נורא, אפשר "להחליק" על זה, למרות שזה מבאס/מעצבן לחזור לבית מבולגן... בוקר יפה ורגוע
 
תגידי, מה יותר כייף....

"להחליק על זה" או "להחליק את זה"
בוקר יפה ורגוע, יא מתבחללת
חבר של קבע
 

ק o ם

New member
הכי כיף...

להחליק על רולר
בוקר יפה ללי בחללי
ותיזהר לא להחליק במקלחת
 
../images/Emo8.gif

אני משוכנע שיש לך איזה 'סיפור סטיישן' על משהו שקרה לך פעם פעם במקלחת.... יאללה תחליקי.... יאללה תזרמי... חבר של קבע
 

קשוח31

New member
את לא מגזימה, רק שתמיד חוזר הדפוס

הזה של הניסיון לחנך. אז לא, כשאת מגיעה לתחנת דלק את לא מרגישה צורך עז לבדוק שמן מים ואולי גם לחץ אוויר בצמיגים, למזלך יש את המתדלק הנחמד שמזכיר לך מידי פעם. ההצעה שלי אלייך שתהיי את המתדלק הנחמד, אל תפנטזי על בית מסודר ונקי, פשוט הרימי טלפון אל הבעל ותזכירי לו שאת מגיעה מאוחר ושידאג שהכל יהיה מסודר והילדים מאורגנים וכו' כי הוא לא יחשוב על זה בעצמו. כמו שלך לא מפריע (ותסלחי לי ההשואה השובניסטית, פשוט לא מצאתי דוגמא יותר טובה) שאין שמן באוטו ועד שהמנוע לא יתפוצץ זה לא יפריע לך, כך גם לחלק מהגברים (שלא לומר כולם, חחח) לא בוער לארגן תענינים האלה. את רוצה שזה יעשה? פשוט תגידי.
 
חחחחחחח../images/Emo6.gif

פשוט לגברים לא אכפת, נוח להם כך בכל מה שקשור לעניני הבית והילדים. חושבת שגבר צריכים לעצב אותו יום לאחר החופה, להעניק לו הרגלים וללמד אותו מא' עד ת' איך להתנהג.
 

sahr12

New member
מי שקורא מהצד עוד יחשוב שאתן מושלמו

ת..כדאי שתפנמנה...(אמות על העברית) אתן לא תחנכו אותנו! במקסימום אתן יכולות להיות מתוסכלות..ולהעיף איזו כוס בעצבים לכיור...חחחחח גם לכן יש דברים שמתסכלים אותנו..והעולם שותק..:)
 

LAYL

New member
יוווווווווווווווו

אנחנו לא מושלמות???? יא ווארדי...הסתבכת עכשיו..... (לגבי מתוסכלות....זה סיפור אחר...חחחחח האיש'לי טוען כי זו בעייה שלי שאני לא מבקשת ולא נותנת הוראות ומצפה שהוא יבין וידע בדיוק מה ומתי לעשות.... לצערי...הוא צודק...ואני עדיין לא הפנמתי.....אה....רק בגלל זה אני לא מושלמת....חחחחח)
 
למעלה