הִנַּחְתִּי אוֹתוֹ עַל בִּטְנִי

י ו א ל 1

New member
הִנַּחְתִּי אוֹתוֹ עַל בִּטְנִי

הִנַּחְתִּי אוֹתוֹ עַל בִּטְנִי קָרוֹב לַחֲלָצַי, חִפַּשְׂתִּי אֶת הַתְּנוּחָה הַמָּתְאִימָה לַמַעֲמָד הַמְּרָגֵשׁ, לִטַּפְתִּי אֶת עוֹרוֹ הַוְּרַדְרַד וְחַשְׁתִּי בְּחֹם גּוּפוֹ הַמְּשַׁכֵּר, הֵנַעְתִּי גּוּפִי בִּתְנוּעוֹת קְצוּבוֹת עַד שֶׁגִּרְגֵּר בְּהֲנָאָה וְאָז נִרְדָּם, נֶכְדִּי. יואל
 

kaya11

New member
לא יודעת לגבי זה יואל ../images/Emo13.gif

אני מאד אוהבת בדרך כלל שירים שמרמזים למשו אחד ובסוף מתבררים כמשהו שונה לגמרי אבל במקרה הזה משום מה זה לא מסתדר לי...
 

aiziq

New member
../images/Emo95.gifמקסים!

לרגע לא חשבתי על משהו אחר. שתזכה גם לנינים
איציק.
 
גם אני לא יודעת...../images/Emo39.gif

יואל יקר, אני מסכימה עם קאיה. גם בי עורר השיר הזה תחושה לא נעימה. אחרי הפתיחה הארוטית, המחויכת, ממש לא ציפיתי לפואנטה של הנכד.
 

קסנדרה*

New member
ארוטיקה מרומזת...

הִנַּחְתִּי אוֹתוֹ עַל בִּטְנִי קָרוֹב לַחֲלָצַי, חִפַּשְׂתִּי אֶת הַתְּנוּחָה הַמָּתְאִימָה לַמַעֲמָד הַמְּרָגֵשׁ, לִטַּפְתִּי אֶת עוֹרוֹ הַוְּרַדְרַד וְחַשְׁתִּי בְּחֹם גּוּפוֹ הַמְּשַׁכֵּר, הֵנַעְתִּי גּוּפִי בִּתְנוּעוֹת קְצוּבוֹת עַד שֶׁגִּרְגֵּר בְּהֲנָאָה וְאָז נִרְדָּם, נֶכְדִּי. * לדעתי כדאי לוותר על המילה הזו ולהשאיר את הסוף פתוח. אני לא אהבתי את הנכד בתנוחה הזו עליך, זה עורר בי איזו תחושה לא נעימה שאיני יודעת להצביע במדוייק מהי. ללא המילה נכדי, הסיום פתוח ואז אפשר לראות ביצירה הזו ארוטיקה עדינה ומרומזת בטעם. קסנדרה
 

י ו א ל 1

New member
תודה לכולכם על ההתייחסות

לגבי הנכד- קודם כל כל הארוטיקה המרומזת היא לצורך הפואנטה. ללא המילה האחרונה השיר לא כל כך מעניין. שנית, זו תנוחה רגילה בה מחזיקים תינוקות אין כאן שום דבר פדופילי... שלישית, לא ידעתי שזה יעשה ויברציה שלילית כנראה שזה נוגע במקומות רגישים... אז אולי זה טוב ואולי לא??
 

kaya11

New member
יואל...

ברור לחלוטין שהארוטיקה היא לצורך הפונטה (לא חשבתי אחרת) וידוע שזו תנוחה רגילה בה מחזיקים תינוק אבל, לקשר בין תינוק ובין אירוטיקה משאיר, לי באופן אישי, טעם רע בפה. אני לא שמרנית בכתיבה ואין לי בעייה לקלל או לכתוב דברים בוטים, וגם אני השתמשתי באותה תכניקה באחד השירים, אבל העניין הוא שפה, לדעתי, זה ממש לא מתאים....
 
סחתיין, יואל

לא הרבה אנשים היו מעיזים להביע אהבה תמימה לחלוטין בשיר שבכלל לא נראה תמים, עד המילה האחרונה. ולא הייתי מוותר על המילה 'נכדי' בסוף. אם לא ה'טוויסט' בסוף, השיר היה מאבד ממשמעותו וחינו. אכן, תבלין בעל ניחוח שובב.
 
למעלה