למה מחלוקת?
שניהם עשו לך US וכל אחד נתן תשובה אחרת, או שהם חלוקים בדעה האם מה שמצאו לך זה מיעוט או לא? אני חושבת שכל רופא שעושה US יוכל לתת לך תשובה, אני לא שמעתי על מומחה לנושא מי שפיר. אני אספר לך מה היה אצלי: בהערכת משקל בשבוע 39 גילו שיש לי מיעוט מים ברמה של 6, טכנאי ה US אמר שזה גבולי ולהתיעץ עם רופא. הרופא שלי היה בחופש, הלכתי לרופא אחר שפשוט נתן לי הפניה למיון למעקב, ומאז הייתי כל יומיים ביולדות למוניטור, US ובדיקה וגינלית, וכל פעם כמות המים היתה שונה, כשהשיא היה 10 או 11. בכל אופן - לא עשו לי זירוז, לא אשפזו אותי, רק מעקב, עד שילדתי בלידה רגילה לחלוטין שהתחילה בצירים בסוף שבוע 41. שיהיה בהצלחה.