עדיין לא בטוח שזה יעבוד מבחינה הנדסית אבל זה כבר יותר בכיוון
רק עדיף שלא יהיה "פארק" מקומה 7 - להעמיס כמויות ענקיות של אדמה ועצים על גג המבנה זה לא רעיון טוב (ראה ערך מה שקרה בחניון החרש - אדמה זה כבד יותר משנדמה לאדם לא מנוסה), בעיקר אם רוצים לפרק את גג האלומיניום כדי להחדיר אור טבעי לקומות התחתונות.
אני עדיין חושב שאפשר, כדאי ורצוי להשמיש מחדש את המבנה *בלי* שימושי תחבורה. המיקום המיועד למסוף בצומת חולון הוא אידיאלי, בעיקר אם יקום שם מתחם משרדים כמו שמתוכנן.
מסוף ארלוזורוב + מסוף צומת חולון אמורים להספיק.
עדיין לא בטוח שזה יעבוד מבחינה הנדסית אבל זה כבר יותר בכיווןחשבתי כרגע על חלופה.
הריסה קטנה יחסית של הפינה הצפון מזרחית של התחנה והריסת הרמפות מרחוב החרש.
בפינה להקים מגדל לדיור ציבורי בן 30 קומות עם שלד שיוכל להחזיק את בניין.
הקמת הדירות תוכל להיות אפשרית בכל קומותיו כולל בקומות 5 עד 7 המשותפות לתחנה המרכזית ובהן ניתן יהיה ליצור חלל קישור בין המגדל לשאר המבנה.
רק עדיף שלא יהיה "פארק" מקומה 7 - להעמיס כמויות ענקיות של אדמה ועצים על גג המבנה זה לא רעיון טוב (ראה ערך מה שקרה בחניון החרש - אדמה זה כבד יותר משנדמה לאדם לא מנוסה), בעיקר אם רוצים לפרק את גג האלומיניום כדי להחדיר אור טבעי לקומות התחתונות.
אני עדיין חושב שאפשר, כדאי ורצוי להשמיש מחדש את המבנה *בלי* שימושי תחבורה. המיקום המיועד למסוף בצומת חולון הוא אידיאלי, בעיקר אם יקום שם מתחם משרדים כמו שמתוכנן.
מסוף ארלוזורוב + מסוף צומת חולון אמורים להספיק.