דרכים לדעת שלמדת יותר מדי לפסיכומטרי

TripleElation

New member
דרכים לדעת שלמדת יותר מדי לפסיכומטרי

1. אתה רואה שהשעה היא 2:56 ואומר לעצמך "אה, זה מצטמצם". 2. אתה לא יכול להסתכל על מרצפות מרובעות בלי להתחיל למתוח בראש קווים באלכסון ולחשב לשורש של מה הם שווים. 3. אתה דובר ארמית. 4. אתה שואל את עצמך איך נראה הגרף של השטח של פק-מן שרדיוסו r כשהוא פותח וסוגר את הפה כפונקציה של הזמן.* 5. אתה לא מבין למה הג'ינגל לא הולך "יש מכבי, יש חברים - אין חברים, אין מכבי". 6. כשאתה יוצא עם החבר'ה לפאב בסופ"ש והגיע הזמן להתקפל אתה נתקף דחף בלתי נשלט לחשב בעצמך את הטיפ של כולם. 7. אתה אף פעם לא יוצא עם החבר'ה לפאב בסופ"ש. אתה לא רואה סתירה בין העובדה הזאת לבין סעיף 7. 8. אתה פותח מוסף כלכלה, רואה את הגרפים ומדלג עליהם. 9. כשאתה רואה מישהו מערבב חפיסת קלפים זה דורש את כל הכוחות הנפשיים שלך לא להביא אותה ביציאה נוסח "אתה יודע כמה דרכים יש...?-" 10. אתה רואה בסופר מיץ פטל וחושב לעצמך "מיץ תמר? מיץ זית?- מיץ גזר! בליינד מיץ גזר!" 11. אתה יודע בליבך שכשתלמד למה השטח של החרוט הוא שליש מהשטח של הגליל זו תהיה סגירת מעגל. 12. שהיקפו 2πr. * Y=πr²(0.75+0.25sin²x)
 
../images/Emo45.gif חחחחח כל הכבוד, יפה כתבת, אבל-

אני מודה שעניתי רק על 2 סעיפים מתוך הרשימה (3 ו-6 אם אתם רוצים לדעת)..האם ע"פ ההסתברות של 2 מתוך 12 באמת למדתי קצת מדי או שמא לא הפנמתי את ההווי המורכב של חווית הפסיכומטרי?! איזה פספוס...עכשיו לא אפסיק לשאול את עצמי איך אני נהנית בשעה 2:56 עם חברים, עם טלוויזיה ולא עם תרגילי כמותית?!? בקשר למרצפות- לי אישית יש פרקט ובבית הן מלבניות אז זה יותר משולשי כסף מלבד בחדר אחד שאפשר לייצר משולשי זהב (אוי, אילו הייתי חושבת על זה כשעשיתי פסיכומטרי!!)..מדור כלכלה אני ממילא לא קוראת ובקשר לג'ינגל של מכבי- פשוט הברקה ;) (ואם אין לך חברים לך תטביע את היגון בגולדסטאר או גינס, למה מכבי?!) סעיף 7 הפרתי בצורה בוטה כי יצאתי כמעט בכל יום (טוב נו, לא תמיד לפאב...) והחישוב של הטיפ- טוב, זה פאק מושרש לחובבי המתמטיקה עוד טרם תקופת הפסיכו'..מודה....המיץ פ.ט.ל- שוב, גאוני....לסעיף 11 אני עכשיו מחכה בכיליון עיניים..טוב נו, בקיצור- נזכרתי מאוחר מדי מפברואר עבר קצת זמן (=דרך/מהירות) להכנס להווי אבל לפחות נהניתי כמו שצריך..... יאללה אני נוסעת לרעננה (מהוד השרון)...עד שאני אחזור שמישו יחשב כמה זמן לקח לי להגיע אם נסעתי במהירות 100 קמ"ש, עצרתי 2 דק' בכל רמזור (5 רמזורים) ועצר אותי שוטר על מהירות מופרזת בשטח עירוני.... (ומה ההסתברות שאחרי שאני אפלרטט איתו הוא יוותר על הקנס)
ישר כוח
 
חחח משעשע ביותר...

מודה לך, עשית לי הפוגה קומית מרנינה באמצע יום העבודה :)
 

RYaniv

New member
../images/Emo6.gif

כבר יצא לי לא מעט פעמים לעלות במדרגות ולהתחיל להתעמק בזוויות שהצל מהשמש יוצר עם המדרגה. עצוב. מס' 9: לאחר סימולציה, בדרך הביתה, אתה מתחיל להזהיר את הנהג, במסירות, שגעון ובטירוף שלא יביישו יוצא סיירת, מבורות דמיוניים בכביש. מבוסס על סיפור אמיתי.
 
../images/Emo6.gif

עוד משהו אחד שבאמת קורה לכולם - מתחילים להבין את כל המילים המוזרות שאומרים בחדשות ובעיתונים
 

b r a i n i a c

New member
גדול- בואו נוסיף לרשימה

13.כשאתה קורא עיתון אתה מסמן תוך כדי קריאה מילות קישור ומילים חשובות
 

high en dry

New member
כשהטלוויזיה על ערץ 732

ואתה חושב "וואו, איזה ציון". קרה באמת. (אני צליל ואני לומדת ליולי בקידום, היי :) )
 
למעלה