דרכון פורטגלי למוצאי עירק

  • פותח הנושא ציפי ע.
  • פורסם בתאריך
צ

ציפי ע.

Guest
שלום רב,
האם ניתן להוציא דרכון פורטגלי על סמך שם משפחה של אימי מלפני הנישואין מזרחי מופיע בשם הזכאים מוצע עירקי?
תודה
 

noa tal 31

New member
מנסיון של חברה אפשר להוציא דרכון פורטוגלי זה לוקח זמן אבל ברגעי שיש מקורות עיראקיים ויש רשימה של שמות משפחה אז לא אמורה להיות בעיה. אבל זה כן לוקח זמן. בהצלחה
 
ד

דרכון עבור ערךיראקים

Guest
אפשר להוציא גם לעירקי, משרדים שלא לוקחים מוצא מסויים זה כי הם הולכים על תיקים בטוחים יותר.
עיראקים באופן כוללני מוצאם מגלות בבל ולא מספרד אבל יש יוצאי דופן ויש גם תערובת.
אני לא יודע לגבי שם המשפחה הזה, רק יודע שמוצא זה לא ״דיל ברייקר״ וכל מקרה לגופו.
משרד ע״וד דרור חייק (חפשי באינטרנט ) מתמחה בעדה העיראקית
למען גילוי נאות אני עיראקי ועשיתי אצלו דרכון. אין לי קשר אליו באופן אישי או פרסומי
 
מ

מיקי אגרנט

Guest
רק מעטים פיצחו את הסוד של השיטה של הקהילה לאישור, ככל שמתרחקים מהמקור -ראש הקהילה ככה המידע מתעוות. בתחילת כניסת החוק היה הבנה מה באמת בודקים ככל שהתרבו הפרסומים, זהלא נגיש והמידע השווקי מתרחב ללכוד לקוחות, רק חכמים בעלי רקע משפטי מבינים באמת את הסוד. ארמוז שראשי הקהילה לא טיפשים, וכדי להסיר ספקות נדרש להציג עץ משפחה, גינאולוג מקצועי מבין מיד מה יש בתיק, זה ספרדי מגורש או לא. חובת ההוכחה במסמכים היא על המבקש, אלא שכצו בכל הליך משפטי, אופן הצגת ההוכחה ושכנוע המחליט היא חכמה גדולה, ככל ששומעים וגוראים את השאלות.והמקרים שאנשים מעלים רק מבהר כמה יש מרחק בין פשטות החוק לסיבוכים שאנשים יוצרים בראש שלהם, חלק לא מצליחים להבין בכלל איך זה יתכן מזה גרוש ספרד, איך הם קשורים לזה ואז או שלומדים ומחליטים לא להתקדם כי זה לא מובן, או שהולכים עם איש מקצוע מיומן -להצלחה, לא מיומן לצרות צרורות ותיק תקוע. מעט באמת מבינים את עקרון ההוכחה, ככה זה בכל חוקי המדינות השונות. זה מקצוע ממש, רוב עורכי הדין בעלי כלים והשכלה להבנה בסיסית של דרישות החוק, בניגוד לאדם ללא השכלה משפטית, שזה הבנה של שיטת הוכחה, אבל לא תמיד כולם בקיאים ברזי החוק, כנראה שפורטוגלים יותר פרקטיים כי הם עובדים שם אבל בסוף מה שקובע זה ההצלחה של התיק, המבקשלא מתעניין בזוף סכל התהליך. רוצה דרכון. הכי טוב תעשו לבד.
מספר רמזים,
יש 3 קטגוריות, פורטוגלים באמת, נודדים מפורטוגל ליעד גלות ראשון, צפון אפריקה - יעד גלות המשך, יעדים במזרח הקרוב. ההצלבה בין העץ ושמות המשפחה נותן הסבר בסיסי לאיזו קבוצה אתם שייכים, זה על רגל אחת, כלומר לפעמים רק שם משפחה מספיק , ולפעמיים כלום לא יעזור גם לא שם המשפחה ולא העץ המשפחתי. נקודה נוספת שפחות נוגעת לישראלים, היא הוכחת יהדות הלכתית יש מבקשים מברזיל ועוד מדינות שזה עניין רציני ותנאי הכרחי יהדות.
 
למעלה