דרך קלה לתפוס בנות במועדונים ------

דרך קלה לתפוס בנות במועדונים ------

שמעתי שיש רייח חדש שעושה את זה לבחורות בטרוף. אני מחפש את זה בכל מקום . מישהו שמע על זה ? רעיון גאוני !! אני חייב להשיג את זה !!! מישהו ניסה את זה ?????
 

דנטל

New member
ראיתי בבית המרקחת איזה ריח תשוקה

אבל כל כמה שנים יש איזה ריח חדש שאומרים עליו שהוא מושך את בני המין השני. לא זוכרת איך קראו למה שראיתי אתמול כי זה לא בדיוק הקטע שלי אז לא התעמקתי. אולי גם בבית המרקחת ליד ביתך יהיה משהו כזה.
 
../images/Emo115.gifצונאמי

אני יודעת מה אתה מחפש קוראים לזה axe, ובאמת יש לזה רייח סוף, אני לא יודעת איך קוראים לכל הריחות אבל ידי שלי משתמש באחד שהוא ב"ריח צונאמי"
 

דנטל

New member
אבל אקס זה דאודורנט ותיק בשוק

טוב, אולי לא השוק הישראלי (אין לי מושג ממתי הוא פה), אבל בעולם הוא מאוד ותיק. הפרסומות שלהם תמיד מראות כמה שהוא מושך את בני המין השני וריח הוא ענין של טעם, אבל זה עדיין כולה דאודורנט שהייחוד שלו - אם אפשר לקרוא לזה כך - הוא בשימוש בו בכל הגוף ולא רק בבתי השחי. המשיכה של בני המין השני זה רק בפרסומת. יש תמציות שנמכרות לצורך משיכה של בני המין השני ומבוססות על מחקרים ועשויות מכל מיני חומרים (כמו זיעת איילים, נגיד) שלטענת היצרנים גורמים לפעילות כימית אצל האדם שיוצרת אצלו משיכה מינית או לפחות לתחושות דומות. אני לא הכי מאמינה בדברים האלה, אבל הכרתי מישהי שמשתמשת בתמצית כזו ובתכלס זה ההסבר היחיד שאני יכולה לתת לעובדה שמישהו בכלל משתין לכיוון שלה כי עוד לא פגשתי מישהו שאמר שהיא לטעמו, אבל היו לה המון פרטנרים. עכשיו, היא מאוד חכמה ונחמדה והכל וזה סיבה מספיקה בשביל שמישהו ירצה אותה, רק שרובם לא הגיעו למצב של להכיר את השכל שלה.
 

anais18

New member
חח ../images/Emo13.gif

זו הייתה דרך עדינה לתאר את הבחורה שהכרת כמכוערת?
אוי, זה היה רע... בכל אופן, לדעתי שימוש בתכשיר כזה הוא לא רעיון מוצלח כל כך, כי זו מן "דרך לא כשרה" להכיר מישהו. כלומר, אני הייתי מעדיפה שמישהו יימשך אליי כי מצאתי חן בעיניו ולא בגלל שהחושים שלי הגיבו לריח שנדף ממנו. בסופו של דבר, הרי, לא נשארים בגלל הריח... חח
 
מה לעשות.....

בסופו של דבר אם מצאת חן בעיני מישהו סביר להניח שחלק מהמכלול יהיה גם הריח....
 

דנטל

New member
אנשים בהחלט נמשכים אלינו בגלל הריח

וגם אני רוצה שימשכו אלי בגללי ולא בגלל משהו שהשפרצתי על עצמי, אבל כשאני כותבת "בגללי" אני מתכוונת בגלל הריח שלי, בין היתר. אנחנו פולטים ריחות, שחלקם בכלל לא מוחשיים לנו, אבל הם לא צריכים להיות מוחשיים לנו, אלא למח שלנו. שם נעשית הפעילות הכימית שגורמת למשיכה מינית, וריח - גם מהסוג ה"לא-מוחשי" - הוא טריגר חשוב בענין. נא להכיר - פרומונים
.
 

anais18

New member
נכון נכון

זה בהחלט עניין כימי, אין פה ספק. ואני יודעת טוב מאוד מהם פרומונים. אבל ר-ק בגלל הריח? אולי זו רק אני, אבל לרסס על עצמי משהו כזה כדי לגרום למשיכה שהיא לא טבעית בעיניי - זה לא בשבילי. אבל, כל אחד ומה שטוב לו
 

דנטל

New member
"רק" נראה לי מוגזם מדי

אני מאמינה שאדם שריחו מושך אדם אחר, פשוט יראה יותר טוב בעיני האחר. כלומר, שהריח אפילו מסוגל לעשות איזו אשליה אופטית. כלומר, המשיכה בעצם תהיה בגלל המראה, אבל בתכלס המשיכה היא בגלל הריח (ולא רק). זה בעצם כמו שכשחרמנים אז לפעמים נדמה שיש הרבה יותר חתיכים בסביבה מאשר ביום שלא חרמנים, אבל זו בעצם החרמנות שמשבשת את הראיה/שיקול-הדעת (תקראו לזה איך שאתם רוצים). הרי הם לא יותר חתיכים מאתמול, אבל אנחנו יותר חרמנים מאתמול.
 

anais18

New member
אני תומכת בעקרון בדברייך

והגיוני מאוד שריח יכול לשבש ראייה מסוימת, אך ריח זה לא הכל - או כמו שאמרת שאת לא בעד לקנות דבר כזה, כי את רוצה שימשכו אלייך בזכותך, כשהמשתמע מכך הוא גם הריח שלך (בחבילה הכוללת). אני לא מערערת על זה
 

barak776

New member
השפעה משמעותית?

אני מקבל את הטענה שריח תורם לפעילות מוחית שבאה לידי ביטוי במשיכה מינית, אבל קשה לי להאמין שלריח יש תרומה משמעותית, או אפילו משנית, ליצירת משיכה. נראה לי שהריח הוא גורם זניח מספיק בשביל לא לקנות דיאורדורנט יקר כדוגמת זה.
 

דנטל

New member
אם זה תורם בכלל, זה כבר משמעותי

כאמור, אני אישית לא בעד לקנות דבר כזה, כי אני רוצה שימשכו אלי בגללי, כולל הריח שלי.
 

barak776

New member
לא כל תרומה היא משמעותית

הכוונה היא שנניח שאני מצליח למשוך 20% מבנות המין היפה (הערכה גבוהה מדי, אבל רק נניח). אני מעריך שהתרומה של הדיאודורנט הזה היא תוספת של כ-0.5% לאחוז המשיכה - תרומה זניחה ביותר. אגב, דיאודורנט היא אחת המלים האלה שפשוט דורשת שיוסיפו לה ר' (ולהפוך לדיאורדוראנט). זה קורה גם במילה שפופרת (שהופכת לשפורפרת).
 

דנטל

New member
בעיני זה לא חצי אחוז מתוך 20%

אני יותר מסתכלת על זה במקרה של אלה שלא מושכים כבר ממבט ראשון. כלומר, הריח במקרה שלהם יכול להיות מאוד משמעותי, בעוד שלאנשים כמו בראד פיט (לא יודעת למה נתתי אותו בתור דוגמה, בעיני הוא דוחה) הריח באמת יהווה תרומה זניחה ביותר. אני טוענת שבשביל אלה שמצליחים למשוך אחוזים נמוכים מבני המין השני, אם המבחן יהיה על פי מראם בלבד, הריח עשוי להיות משמעותי. חצי אחוז זה אולי לא משמעותי על פניו, אבל כשזה נספר בתור עוד כיבוש, זה יכול להיות משמעותי.
 
למעלה