דרך מלוכלכת לעצור מתאבדים

דרך מלוכלכת לעצור מתאבדים

כערבי פלסטיני ישראלי, אני נאמן לעמי, דתי ומורשתי וכמובן גם לארצי ישראל. את לימודי עשיתי בחברת ישראלים יהודים. הן בתיכון והן באוניברסיטה. וחברים יהודים יש לי הרבה. למרות כל התלאות שעברו שני העמים בחודשים האחרונים לא איבדתי את האופטימיות שעוד יהיה שלום. עוד יהיה בסדר. עד עכשיו!!! עכשיו מתברר שהממשלה בישראל מאבדת את הצפון והולכת לעשות מעשה נבלה!! ממידע שקיבלתי מחבר יהודי שנמצא בתפקיד ממשלתי רגיש, מסתבר שכדי למנוע את מתאבדי החמאס לבצע זממם, מבקשת ממשלת ישראל לקבור את שרידיהם עם שרידי חזירים!!! לא יקום ולא יהיה כדבר הזה! בלתי אפשרי לחלל כך את גוף האדם ואת הדת החשובה למיליארדי אנשים! אם ממשלת ישראל מבקשת לטפל במתאבדים האלה שתמצא לה דרך אחרת!!!
 

thetruth48

New member
מהפה שלך לאללה

זה דבר שהיו צריך לעשות מזמן כבר עוד ב 96. ככה צריך לנהוג בעושי מעשי נבלה
 

אלוני.

New member
אסור לעשות דבר כזה

לדעתי יש להגיע לבג``צ בעניין זה, למה לפגוע בחזירים??????? צער בעלי חיים
 

thetruth48

New member
שוב פעם פוגעים במיעוט

בהתחלה לא היה להם הכשר אחכ אסרו למכור אותם בסופרים אחכ אסרו לגדל אותם עכשיו תוקעים אותם עם ערבים משהו צריך לעשות משהו? אולי גברת דליה איציק השרה לאיכות הסביבה היוצאת
 

jochay

New member
לרבים המגבים לערבי הגאה

איזו תת רמה של תגובות.אפילו אחד לא טרח לאחל לכותב האמיץ שלא מפחד להביע את דעתו שהוא בניגוד לדעתכם - לאחל לו חג שמח.אני מאחל לו ומקוה שחמשיך להביע את דעותיו.אמר חבר פרלמנט בריטי :`` אני אלחם עד טיפת דמי האחרונה שמתנדי יגידו את אשר עם ליבם יוחאי גורן
 

אלוני.

New member
יוחאי

אין בכתיבה אנונימית אומץ כלשהו. לגבי האמירה הבריטית (או אמירה דומה של נשיא ארה``ב) , עצם קיומו של האתר וחופש הבעת דעה מסוג זה הינה הוכחה לחופש הדיבור. לכן אין לנו צורך לשבח את עצמנו או את הכותב, אנחנו נתנו את הבמה וכל אחד מוזמן.
 

jochay

New member
אלוני עוד על הערבי הגאה

אתה צודק שבאנונימיות אין אומץ אך יש לפעמים צורך להבין.כל שרציתי להגיד וזה מציק לי כל השנים: הסטוריה לעולם לא חוזרת על עצמה ולכן אין מה ללמוד ממנה ! אך אפשר להוציא מסקנות כאשר אנו לומדים על ההסטוריה. המסקנה שאנו חייבים להוציא מההתרחשויות של המאה הקודמת הן : `` להשאר בן אדם המקום שכל האחרים מפסקים להית ולהתנהג כבני אדם לזולת `` לא תמיד הרוב הצועק גם צודק יוחאי גורן
 

אלוני.

New member
במדינה דמוקרטית

הרוב הוא אשר קובע מי בשלטון ואולי הרב ? כאשר אנשים נמצאים בקבוצה גדולה יש להם נטייה להתנהגות שונה, ``אמיצה`` מעט יותר. תמיד יימצא מי שירצה להרשים את הסובבים אותו ול``הוכיח`` שהוא יכול לעשות מעשה. לגבי אותו ערבי גאה, הוא מוזמן להביע את דעתו. הבעיה עם הטענה של יוחאי היא שאותו ערבי גאה מתעלם מהפשע המתועב שעושים אותם אנשים ולעומת זאת מזדעזע משמועה שהגיעה אליו.
 

אלי.

New member
זה במקרה שהם מתים

אם הם יוצאים מזה חיים הם יושבים בכלא, ומכריחים אותם לראות 5 פעמים ביום את פינתו של אבשלום קור ...
 
דרך נקייה להעיף אתכם מכאן

הממשלה איבדה את הצפון ולא מהטעמים שאתה מספר כאן, אלא מן הטעם הפשוט שלא יודעים איך להתגבר על שנאתכם הגוברת משנייה לשנייה, ראה את מעשיכם, אילו הממשלה לא היתה מאבדת את הצפון היא היתה תוקפת אתכם, עד שלא תוכלו להרוג בנו עוד.
 

חתחתול

New member
אגדה עירונית

לא שלממשלה כלשהי בישראל יהיו הביצים לעשות צעד כזה... אבל גם אם כן זה לא יפתור דבר, כי הדת כידוע היא דבר גמיש, ואין ספק שמנהיגיהם הרוחניים של המתאבדים ימצאו דרך להפכם לשאהידים גם כשהם מחובקים לצמיתות עם חיה טמאה. ובעניין ה``לכלוך`` שבדרך זו - הרבה יותר ``מלוכלך`` להרוג אזרחים חפים מפשע.
 

hreuven2

New member
זו המצאה אמריקנית

והם הצליחו בהרבה מקומות בעולם לפגוע פיגועים. מתאבד שרוצה להגיע למשמני גן העדן אין סיבה שלא יתענג בדרך על קצת חזיר
 

ציוני

New member
H-) צודק

כיהודי וכאדם אני מסכים איתך במאה אחוז !!! אני לא אופטימי כמוך , אני מרגיש שאנחנו בדרך שמובילה למלחמה ושהעניין כבר לא בידינו - כדור השלג מתגלגל...
 

tal18

New member
``כל הכבוד``.... H-(

א. מי היהודי המטומטם שמוסר לך מידע שכזה.במיוחד אם הוא בתפקיד רגיש. ב. ממש כל הכבוד שלא איבדת תקוה בשלום בעוד אנשים וילדים יהודים נהרגים ונפצעים. אני ממש גאה בך. תמשיך כך ותגיע רחוק. ג. בקשר לבשר חזיר,כל הכבוד אם זה מה שצריך לעשות כדי להפסיק את הפיגועים אז אני הראשונה לשים בקבר של מחבל בשר חזיר.
 

beam

New member
חזיר הפלא! רעיון גאוני !

על מה אתה גאה? על רצח יהודים?! על מעשי הנבלה של רוצחים ערבים שוצחים זקנים תמימים? גם קבורה בחברת חזיר היא כבוד גדול לרוצחים ,הם הרויחו בכבוד קבורת חמור לחלופין חזיר.
 
למעלה