דרך אגב איריס ניסיתי

אמירה

New member
דרך אגב איריס ניסיתי

את המתכון להכנת גבינה, ומשום מה הוא לא הצליח, לא נוצרה שכבת הג`לי כפי שמוסבר במתכון, והכל נשפך אחר כבוד לכיור. לעומת זאת הצלחתי להכין גבינה מלוחה שיצאה נפלא, אם רוצים, אשמח להעביר את המתכון.
 

אמירה

New member
כן, בטח יש לי טרמומטר מיוחד עם

צלסיוס ופרנהייט, נראה אולי ננסה שוב עם כמות קטנה יותר של חלב.
 
למעלה