דרך אגב איריס ניסיתי את המתכון להכנת גבינה, ומשום מה הוא לא הצליח, לא נוצרה שכבת הג`לי כפי שמוסבר במתכון, והכל נשפך אחר כבוד לכיור. לעומת זאת הצלחתי להכין גבינה מלוחה שיצאה נפלא, אם רוצים, אשמח להעביר את המתכון.