דריש הגיונית לקו חדש

מצב
הנושא נעול.

קצף גל

New member
דריש הגיונית לקו חדש

דריש הגיונית לקו חדש
אני תושבת הצפון וסטודנטית באוני' פתוחה. נדרשת להגיע מדי פעם לצומת רעננה צפון.
מסתבר שאין קו אוטובוס המחבר את תחנת בית יהושע עם צומת רעננה צפון, שזה תמוה בעיניי.
האם חברי הפורום המנוסים יכולים לייעץ לי למי וכיצד לפנות כדי שקו כזה יקום ויפעל?
 

nitsansh

New member
למה את רוצה לנסוע דווקא מבית יהושע?

דריש הגיונית לקו חדש
אני תושבת הצפון וסטודנטית באוני' פתוחה. נדרשת להגיע מדי פעם לצומת רעננה צפון.
מסתבר שאין קו אוטובוס המחבר את תחנת בית יהושע עם צומת רעננה צפון, שזה תמוה בעיניי.
האם חברי הפורום המנוסים יכולים לייעץ לי למי וכיצד לפנות כדי שקו כזה יקום ויפעל?
למה את רוצה לנסוע דווקא מבית יהושע?
 

קצף גל

New member
תודה על השאלה המצוינת הרמת לי להנחתה

למה את רוצה לנסוע דווקא מבית יהושע?
תודה על השאלה המצוינת הרמת לי להנחתה
כי את כל השאר כבר ניסיתי...
רכבת לחיפה, 947, סיוט - במיוחד בחזרה.
הלוך כנ"ל, חזור דרך צומת רעננה ואוטובוס לרכבת מרכז - סיוט שבסיוטים
בחזור לצומת רעננה ואוטובוס לרכבת הרצליה - סיוט.
בית יהושע נראה לי אפשרות מצוינת - אילו רק היה אוטובוס... ומדוע שלא יהיה? זה ככ הגיוני, אני לא מבינה איך עד עכשיו אין קו כזה...
 
אז אולי תנסי לנסוע ברכבת עד לתחנת נתניה ומשם

תודה על השאלה המצוינת הרמת לי להנחתה
כי את כל השאר כבר ניסיתי...
רכבת לחיפה, 947, סיוט - במיוחד בחזרה.
הלוך כנ"ל, חזור דרך צומת רעננה ואוטובוס לרכבת מרכז - סיוט שבסיוטים
בחזור לצומת רעננה ואוטובוס לרכבת הרצליה - סיוט.
בית יהושע נראה לי אפשרות מצוינת - אילו רק היה אוטובוס... ומדוע שלא יהיה? זה ככ הגיוני, אני לא מבינה איך עד עכשיו אין קו כזה...
אז אולי תנסי לנסוע ברכבת עד לתחנת נתניה ומשם
מהכביש הראשי, עם 641.
לא נראה לי שמשרד התחבורה יאשר קו תדיר שפועל כל היום דרך כביש 553.
 

קצף גל

New member
"לא נראה לי שמשרד התחבורה יאשר קו תדיר שפועל כל היום דרך כבי

אז אולי תנסי לנסוע ברכבת עד לתחנת נתניה ומשם
מהכביש הראשי, עם 641.
לא נראה לי שמשרד התחבורה יאשר קו תדיר שפועל כל היום דרך כביש 553.
"לא נראה לי שמשרד התחבורה יאשר קו תדיר שפועל כל היום דרך כבי
"לא נראה לי שמשרד התחבורה יאשר קו תדיר שפועל כל היום דרך כביש 553" ?!?! - אפשר הסבר? אינני מקומית, אני מהצפון.
 
מנתניה לצמתי רעננה יש כבר את 947 ו 641 שפועלים כל היום

"לא נראה לי שמשרד התחבורה יאשר קו תדיר שפועל כל היום דרך כבי
"לא נראה לי שמשרד התחבורה יאשר קו תדיר שפועל כל היום דרך כביש 553" ?!?! - אפשר הסבר? אינני מקומית, אני מהצפון.
מנתניה לצמתי רעננה יש כבר את 947 ו 641 שפועלים כל היום
ובתדירות די גבוהה.
אני בספק אם משרד התחבורה יראה צורך להפעיל קו תדיר נוסף מנתניה לאזור רעננה דרך כביש 553.
אגב, אפשר להגיע מתחנת בית יהושע למחלף רעננה צפון עם שני קווים והחלפה במחלף דרור.
תיכנסי לאתר www.bus.gov.il.
תבחרי מוצא: בית יהושע - מתחם תחנת הרכבת ויעד: רעננה - צומת רעננה צפון
עם החלפה במחלף דרור יש אפשרות להגיע מבית יהושע לרעננה צפון במהלך כמעט כל שעות היום.
 

קצף גל

New member
בדקתי כבר מזמן. למה לא קו ישיר? ישיר?!

מנתניה לצמתי רעננה יש כבר את 947 ו 641 שפועלים כל היום
ובתדירות די גבוהה.
אני בספק אם משרד התחבורה יראה צורך להפעיל קו תדיר נוסף מנתניה לאזור רעננה דרך כביש 553.
אגב, אפשר להגיע מתחנת בית יהושע למחלף רעננה צפון עם שני קווים והחלפה במחלף דרור.
תיכנסי לאתר www.bus.gov.il.
תבחרי מוצא: בית יהושע - מתחם תחנת הרכבת ויעד: רעננה - צומת רעננה צפון
עם החלפה במחלף דרור יש אפשרות להגיע מבית יהושע לרעננה צפון במהלך כמעט כל שעות היום.
בדקתי כבר מזמן. למה לא קו ישיר? ישיר?!
מרכבת נתניה: עשר דקות הליכה עד לכביש; המתנה; וחצי שעה לפחות נסיעה לצומת רעננה.
בזמן הזה אפשר בחמש דקות להגיע לבית יהושע באותה רכבת, לצאת מהתחנה ולקחת אוטובוס 20 דקות לצומת רעננה. זה יכול להיות להיט ואני לא מבינה איך אין קו כזה.
 
כי אין מספיק ביקוש שמצדיק קו כזה

בדקתי כבר מזמן. למה לא קו ישיר? ישיר?!
מרכבת נתניה: עשר דקות הליכה עד לכביש; המתנה; וחצי שעה לפחות נסיעה לצומת רעננה.
בזמן הזה אפשר בחמש דקות להגיע לבית יהושע באותה רכבת, לצאת מהתחנה ולקחת אוטובוס 20 דקות לצומת רעננה. זה יכול להיות להיט ואני לא מבינה איך אין קו כזה.
כי אין מספיק ביקוש שמצדיק קו כזה
גם את כתבת שאת "נדרשת מדי פעם".
בשביל נסיעות מדי פעם בראיית משרד התחבורה מה שיש היום מספיק.
מה לעשות שקווים ישירים ותדירים מפעילים על פי ביקוש.
 

קצף גל

New member
בסדר, לשיטתך - אין שום קו מתחנת רכבת נתניה.

כי אין מספיק ביקוש שמצדיק קו כזה
גם את כתבת שאת "נדרשת מדי פעם".
בשביל נסיעות מדי פעם בראיית משרד התחבורה מה שיש היום מספיק.
מה לעשות שקווים ישירים ותדירים מפעילים על פי ביקוש.
בסדר, לשיטתך - אין שום קו מתחנת רכבת נתניה.
זה לא שירות ידידותי.
אם הם מתעקשים כמוך על החלופה הזו, לפחות שיהיה קו מסודר מרכבת נתניה, מה שלא נראה לי הגיוני. הרבה יותר הגיוני קו מבית יהושע. וזה יהיה להיט (מצידי שיצא מאיקיאה וייכנס לרכבת ומשם לצומת רעננה). לקטע הזה אין היום תשובה. מצידי גם הוא יכול לצאת מנתניה, דרך כביש 2 לאיקאה, דרך רכבת בית יהושע לצומת רעננה... איך אני בשבילך?! אבל אני לא מהגיזרה שלכם, לא מבינה שם באוטובוסים ובכלום.
ויש לי גם הצעה למספר לקו: 644... כי הוא נוסע על כביש 4 הלוך וחזור...
 
מה את רוצה ממני? אני קובע אילו קווי אוטובוס יהיו?

בסדר, לשיטתך - אין שום קו מתחנת רכבת נתניה.
זה לא שירות ידידותי.
אם הם מתעקשים כמוך על החלופה הזו, לפחות שיהיה קו מסודר מרכבת נתניה, מה שלא נראה לי הגיוני. הרבה יותר הגיוני קו מבית יהושע. וזה יהיה להיט (מצידי שיצא מאיקיאה וייכנס לרכבת ומשם לצומת רעננה). לקטע הזה אין היום תשובה. מצידי גם הוא יכול לצאת מנתניה, דרך כביש 2 לאיקאה, דרך רכבת בית יהושע לצומת רעננה... איך אני בשבילך?! אבל אני לא מהגיזרה שלכם, לא מבינה שם באוטובוסים ובכלום.
ויש לי גם הצעה למספר לקו: 644... כי הוא נוסע על כביש 4 הלוך וחזור...
מה את רוצה ממני? אני קובע אילו קווי אוטובוס יהיו?
את מתווכחת איתי כאילו יש ויכוח בינינו וכאילו אני קובע משהו.
תפני למשרד התחבורה ותנסי את מזלך.
בהצלחה.
 

קצף גל

New member
רגע, מה גיליתי!!!


כי אין מספיק ביקוש שמצדיק קו כזה
גם את כתבת שאת "נדרשת מדי פעם".
בשביל נסיעות מדי פעם בראיית משרד התחבורה מה שיש היום מספיק.
מה לעשות שקווים ישירים ותדירים מפעילים על פי ביקוש.
רגע, מה גיליתי!!!

"קווים" מפעילה 43 ו 44 מנתניה לתל מונד דרך רכבת בית יהושע דרך כביש 2! איזה גאונים! נו יאללה, קו 45 אותו דבר אבל לא לתל מונד אלא לצומת רעננה!
 
נו יאללה, תפני למשרד התחבורה

רגע, מה גיליתי!!!

"קווים" מפעילה 43 ו 44 מנתניה לתל מונד דרך רכבת בית יהושע דרך כביש 2! איזה גאונים! נו יאללה, קו 45 אותו דבר אבל לא לתל מונד אלא לצומת רעננה!
נו יאללה, תפני למשרד התחבורה
 

nitsansh

New member
קו 45 שאני מכיר נוסע מנתניה לגאולים

רגע, מה גיליתי!!!

"קווים" מפעילה 43 ו 44 מנתניה לתל מונד דרך רכבת בית יהושע דרך כביש 2! איזה גאונים! נו יאללה, קו 45 אותו דבר אבל לא לתל מונד אלא לצומת רעננה!
קו 45 שאני מכיר נוסע מנתניה לגאולים
 

nitsansh

New member
מרעננה לתל אביב עדיף לנסוע בקו 347

תודה על השאלה המצוינת הרמת לי להנחתה
כי את כל השאר כבר ניסיתי...
רכבת לחיפה, 947, סיוט - במיוחד בחזרה.
הלוך כנ"ל, חזור דרך צומת רעננה ואוטובוס לרכבת מרכז - סיוט שבסיוטים
בחזור לצומת רעננה ואוטובוס לרכבת הרצליה - סיוט.
בית יהושע נראה לי אפשרות מצוינת - אילו רק היה אוטובוס... ומדוע שלא יהיה? זה ככ הגיוני, אני לא מבינה איך עד עכשיו אין קו כזה...
מרעננה לתל אביב עדיף לנסוע בקו 347
הנסיעה לאוניברסיטה הפתוחה היא סיוט לא רק למי שמגיע מהצפון...
 
האמת היא שלא ממש הגיוני לנסוע מרעננה לצפון דרך תל אביב

מרעננה לתל אביב עדיף לנסוע בקו 347
הנסיעה לאוניברסיטה הפתוחה היא סיוט לא רק למי שמגיע מהצפון...
האמת היא שלא ממש הגיוני לנסוע מרעננה לצפון דרך תל אביב
נסיעה עם 947 או שילוב שלו עם איזשהו קו נוסף מגבעת אולגה, אור עקיבא או חיפה כבר תהיה עדיפה.
 

קצף גל

New member
ברור שלא הגיוני, רק שאלו אותי כאן "מדוע בית יהושע"

האמת היא שלא ממש הגיוני לנסוע מרעננה לצפון דרך תל אביב
נסיעה עם 947 או שילוב שלו עם איזשהו קו נוסף מגבעת אולגה, אור עקיבא או חיפה כבר תהיה עדיפה.
ברור שלא הגיוני, רק שאלו אותי כאן "מדוע בית יהושע"
אז כבר נתתי את כל ההיסטוריה. לא אני התחלתי...
 

קצף גל

New member
זה מה שעשיתי, עם הקו הזה!

מרעננה לתל אביב עדיף לנסוע בקו 347
הנסיעה לאוניברסיטה הפתוחה היא סיוט לא רק למי שמגיע מהצפון...
זה מה שעשיתי, עם הקו הזה!
ניצן, אני מבינה שאתה חלק מפורום אוניב' פתוחה. הבנתי נכון?
נו אז קדימה בואו תעזרו לי להרים קו כזה, זה must ברמות מטורפות!
זו יכולה להיות נסיעה של עשרים דקות מרכבת בית יהושע. זו תהיה הדרך להגיע!
 
את יכולה להאשים את האוניברסיטה הפתוחה

מרעננה לתל אביב עדיף לנסוע בקו 347
הנסיעה לאוניברסיטה הפתוחה היא סיוט לא רק למי שמגיע מהצפון...
את יכולה להאשים את האוניברסיטה הפתוחה
שהעתיקה את מקום מושבה מקמפוס צמוד לאוניברסיטת תל אביב, היכן שכבר התפתח שירות תחבורה ציבורית גדול, לקמפוס שנגיש כמעט אך ורק לרכב הפרטי. (אין לי בעיה עקרונית עם ההחלטה לעבור לקמפוס חדש, אך המיקום מקומם).

האוניברסיטה החליטה בשבילך שעדיף שתסעי ברכב ואם לא אז היא לא סופרת אותך.
 

GLSRA

Active member
חשבתי לכתוב את זה אתמול - אתה כל כך צודק

את יכולה להאשים את האוניברסיטה הפתוחה
שהעתיקה את מקום מושבה מקמפוס צמוד לאוניברסיטת תל אביב, היכן שכבר התפתח שירות תחבורה ציבורית גדול, לקמפוס שנגיש כמעט אך ורק לרכב הפרטי. (אין לי בעיה עקרונית עם ההחלטה לעבור לקמפוס חדש, אך המיקום מקומם).

האוניברסיטה החליטה בשבילך שעדיף שתסעי ברכב ואם לא אז היא לא סופרת אותך.
חשבתי לכתוב את זה אתמול - אתה כל כך צודק
מתסכל שממקמים את הקמפוס במיקום בלתי אפשרי.
צריך גם לחשוב מי הם הלומדים באוניברסיטה הפתוחה.
לאו דווקא אלו שהפרוטה מצויה בכיסם.
מסקנה - אולי הקמפוס מרווח ובמיקום זול יותר, אך השירות ללקוחות שלהם על הפנים
&nbsp
מוסד אקדמי, מוסד רפואי, וכל ארגון גדול שנותן שירות לציבור חייב להיות נגיש שלא נאמר, סופר נגיש לתחבורה ציבורית נוחה וזמינה
 
זה לא בדיוק כך

את יכולה להאשים את האוניברסיטה הפתוחה
שהעתיקה את מקום מושבה מקמפוס צמוד לאוניברסיטת תל אביב, היכן שכבר התפתח שירות תחבורה ציבורית גדול, לקמפוס שנגיש כמעט אך ורק לרכב הפרטי. (אין לי בעיה עקרונית עם ההחלטה לעבור לקמפוס חדש, אך המיקום מקומם).

האוניברסיטה החליטה בשבילך שעדיף שתסעי ברכב ואם לא אז היא לא סופרת אותך.
זה לא בדיוק כך
בניין האוניברסיטה הפתוחה בתל אביב, כאשר שימש המרכז המינהלתי של האוניברסיטה כמעט לא שימש כקמפוס שלומדים בו, מהסיבה שלא היה שם מקום גם למשרדים וגם לכיתות לימודים.
המרכז ברמת אביב הפך לקמפוס לימודים בעקבות מעבר ההנהלה והיחידות המנהלתיות של האוניברסיטה לרעננה. וכיום מתנהלים בקמפוס ברמת אביב לימודים בהיקף הרבה יותר גדול מאשר ברעננה.
האוניברסיטה הפתוחה מתבססת, מבחינת קיום לימודים, בעיקר על מרכזי לימוד שונים שמפוזרים על פני כל המדינה וכן על שיטות הוראה מרחוק ולא על קמפוס מרכזי אחד או שניים כמו האוניברסיטאות המסורתיות (שמכונות גם "סגורות").
היקף ההוראה שמתבצע ברעננה ביחס לכלל ההוראה במסגרת האוניברסיטה הפתוחה (כולל ברמת אביב), קטן יחסית.

אם תבדוק כאן למשל בסמסטר חורף הקרוב כמה קבוצות קורסים מתקיימות ברעננה וכמה בקמפוס ברמת אביב, תגלה שעל רעננה תקבל 9 עמודים ואילו על הקמפוס ברמת אביב לא פחות מ-56 עמודים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה