דרישת שלום מניו זילנד

אמנון כ

New member
חג שמח יפה! איזו תמונה מדהימה!!

אצלי היעד מספר אחד (במובן החיובי של המושג) הוא ניו זילנד. אני מת להגיע לשם ומקווה שזה יקרה בשנים הקרובות. תודה על התמונה, נשמח לקבל עוד בהמשך... חג שמח!!
 

אורניהו

New member
כל דבר שמתחיל ב'ניו' כבר עושה טוב!

חג פסח שמח 'דונט פורגט ג'רוזלם'!
 

jackEN

New member
חג שמח, ותהנו

אני בטרמינל בדרך לאטלנטה. רק עבודה. גם זה צריך לפעמים..
 

gilbardi

New member
נהניתי מכל מילה

אומנם אין לי תכנונים לגבי היעד אבל נהניתי לקרוא חג שמח והמשך טיול מוצלח (ואני עצלן - אבל החומר שלך שמור היטב בכספת חחחח - לא לדאוג )
 

yafa kfir

New member
עוד כמה מלים

במקום שכל הקלישאות נכונות - אין מלים. להיות כאן תייר ומטייל זו חוויה מאד טהורה -ארץ לא מיושבת עם טבע בר בתול - מפרצים ויערות, נחלים זכים ובעלי חיים נדירים מסתובבים לך בין הרגלים... הכל נכון. מעט אנשים - ובאי הדרומי בכלל - מעט מזעיר. נתנו לה זמן - נהיה כאן בסך הכל שלושה חדשים: עוד 5 שבועות זה נגמר - ואני כבר מרגישה שלא די. אז זהו - כל השאר כתוב בספרים - רק למצוא הרבה זמן וכסף - ולבוא אפרופו כסף - יש כאן ארגון פאלי שנקרא "HIT" - שמארחים ישראלים. לשם שינוי אוהבים אותנו בגלל מה שאנחנו. מי שמילה "חסד נוצרי" עושה לו כאב בטן - שיישאר בבית. אנשים טוב, טובים מאד, עשירים ועניים - הזדמנות לפגוש כל מיני מינים של אנשים - ולראות את החיים האמיתיים, את היומיום והמצוקה, את הריחוק והניכור, את השלווה והבטחון,... הלילה אנחנו אצל זוג מארחים מדהימים - אנג'י וגורדון, גרים בבית ישר מן החלומות של כולנו: בית עץ יפהפה וגדול באמצע יער על גבעה צופה אל נוף מקסים. שתי כבשים ודשא של 25 דונם... אין סורגים. אין מערכת אזעקה. יש תנור דולק - וארוחת ערב לכבודנו - והגשם כעת מכה ברכות על הגג. לא מתחילה לאתר את מיטת המלכות - סדיני סאטן שבבית אני לא קונה כי זה יקר... מחר - נחליט שוב לאיזה טרק לצאת, לאיז חוף או איזה יער... חג שמח!!! ותודה מקרב לב לכל העונים - נעים לדעת שיש לאן לחזור... יפה ואילן
 

Amoureuse

New member
ד"ש לאנג'י וגורדון!!!

תמסרי להם ד"ש, הם היו מקסימים!!! לא להאמין שעברה כבר שנה מאז שהייתי שם... הגענו לשם ביום שישי והיתה ארוחת ערב נהדרת עם כל האורחים (נראה לי שהיינו 9 ישראלים שם). כל אחד הכין משהו ורק אנחנו הגענו ברגע האחרון ולא היה לנו כלום... אבל כשחזרנו אחרי האבל טזמן הכנתי להם עוגת שוקולד שחוסלה בו בערב (המתכון מפורום מתכונים בתפוז :)
 

yafa kfir

New member
יימסר - אבל

ממי בדיוק הד"ש ????? זה עתה סיימנו ערב נפלא בחברתם. להשלמת הדיון הקולינרי - אני הכרנתי מרק ירקות - אין כמו הירקות כאן - טעימים! הגזר מתוק וכרוב ניצנים בטעם אגוזים ... ראיתי את ספר האורחים שלהם - ראויים לפרס על ארוח ישראלים. החלטנו להישאר קצת בקצה הצפוני של האי הדרומי-- כל כך הרבה טבע... היום ביקרנו בקומונה... קיבוץ קטן,ף אמיתי, בילינו שם שלוש שעות בשיחה מרתקת עם אחת התושבות.. אין רגע דל.
 

Amoureuse

New member
אני שם בספר...

18/3/05 ושוב כמה ימים אחרי, בטח כתבתי רק אחרי שלחתי לך מסר
 

מסיס 3

New member
יופי

כל הכבוד יפה תמונה נפלאה עושה חשק עז לנסוע. חג שמח גם לך
 
למעלה