דרישה לפטר את שלי יחימוביץ

לביא1

New member
דרישה לפטר את שלי יחימוביץ ../images/Emo4.gif

השמלאנית הזאת היאכל כך שמאלנית שאסור לה ליהיות בטלוויזיה בתור מראיינתאלוהים אדירים היא כמעט צועקת שצריך לתת את כל ישראל לערבים כשאנ ירואה אותה מדברת אני מתאפק לא לזרוק את הטלוויזיה מהחלון מראיין צריך לשמור על מידה של אובייקטיביות לפחות קצתאפילו את זה היא לא עושה היא מרתיחה אותי כל פעם מחדש מה דעתכם להכין עצומה כנגדה ולשלוח אות לרשות השידור? ראיתם איך הצלבה את הסטודנט על כך שהם קמו לפעול למען המדינה והתחילו לפנות קצת ימינה? מעניין כשסטודנטים הפגינו בעד השמאל שאז לא צלבו אותם ככה! דיי לשתיקה שלנו אל מול הטלוויזיה הלא אובייקטיבית.! בואו נהפוך את הטלוויזיה בישראל ואת המדיה בכלל לאובייקטיבית זה בלתי אפשרי שהמדיה תנקוט צד בוויכוחים פוליטיים!.
 
שלי יחימוביץ

היא עיתונאית מוכשרת ומעולה והיא אחת הסיבות שאני הולכת ללמוד תקשורת. זה שאתה לא מסכים עם זה ךלא אומר שצריך ךהוציא אותה מהטלויזיה .
 

לביא1

New member
אני לא מתפלא...

היא חרא עיתונאית לא אובייקטיבית ובגלל זה נוצר מעגל של אנשים כמוך שהולכים לתקשות לטובת השמאל וזה כן אומר שצריך להעיף אותה מהמסך היא לא מבצעתאת עבודתה נאמנה
 
הבעיה היא שרוב...

העיתונאים והכתבים לא אובייקטיבים והולכים לכיוון השמאל, זאת פשוט תופעה מחרידה!! ועל זה אסור לנו לשתוק!!
 

נובו

New member
אולי מוכשרת, אבל עובדת בשביל השמאל.

כן, נכון, שלי יחימוביץ היא אחת מהעיתונאיות הטובות הישראל. רק מה, יש משהו שמונע ממנה להיות באמת טובה. היא חושבת שהיא ממונה על חינוך הציבור לפי הדרך שלה. אני לא מאשים את השמאל שהוא פחות שם לב לזה, ייתכן שגם אנחנו לא היינו שמים לב.
 

נובו

New member
לביא, פרסם אזהרה!

אולי כדאי שתספר לנו מה הכתובת שלך, רק כדי שליתר ביטחון לא נעבור מתחת לחלון ביתך. פשוט הפעם האחרונה שחטפתי טלויזיה בראש, לא עשתה לי טוב. בתודה, נובו, יו"ר איגוד נפגעי פעולות הנובעות מתקשורת עוינת...
 
לביא, אין לך מושג כמה שאתה צודק!!

אין לך מושג ידידי כמה אני מזדהה איתך! שאני רואה חדשות, אני רועד מרוב עצבים על זה שכל השמאל שולט היום בטלויזיה ובמיוחד שלי סמרטוטוביץ! אני מבקש ממך שאכשהו ניצור קשר ונכין איזושהי עצומה כמו שהצעת כנגד נבלות אילו שהשתלטו על רשות השידור, לביא אני מחכה לתשובה ממך!!
 

לביא1

New member
בשימחה!...

יש לי איי סיי קיו:38727080 או אם אין לך תגיד לי ואני אתן לך לאיי מייל את הפלאפון שלי
 
למעלה