דרימוואבר 4 VS פרונט פייג'

eranmc

New member
דרימוואבר 4 VS פרונט פייג'

התקנתי השבוע את FRONT PAGE XP וממש אהבתי - אני צריך ללמוד אותו. רציתי לשאול אם התוכנה טובה - כלומר שהיא לא יוצרת HTML מיותר ושגוי. עד כה השתמשתי ב DW4 לאתר שלי - שהוא בעברית וזה היה ממש קשה!! מה אתם מציעים?
נ.ב הצבעים של הפורום הזה מ-ז-ע-ז-ע-י-ם!
 
למעלה