דרוש תותח PHP

emodelsil1

New member
דרוש תותח PHP

דרוש תותח PHP להשלמת אתר המהווה מאגר עצומות (ניתן לבנות מחדש בשיטת עבודה אחרת) +תוספת מערכת מסרים בנוסף שעתוק אותה תבנית אתר עם שינויים קלים למאגר מאמרים זמן עבודה מוערך: 3 ימים התגמול 450$ לפרטים נוספים נא לפנות במייל: [email protected]
 
במחיר הזה אתה תשיג רק רוגטקה PHP

 

emodelsil1

New member
בנאדם,באמת עם כל הכבוד

עושה רושם שאתה לא ממש מחובר למציאות...
 

MrSerii

New member
עבודה טובה תמיד שווה הרבה יותר

אם כמובן אתה רוצה תותח בPHP ולא לסכן את האתר שלך.
 

MrSerii

New member
ולגבי בנייה מחדש בשיטה אחרת

תוסיף עוד 0 למחיר
 
איש, אתה זה שדורש תותח.

ותותחים לא לא לוקחים 15$ לשעה. בכל אופן שיהיה לך בהצלחה.
 

emodelsil1

New member
יש תותחים שמעדיפים לעבוד

עם מחירים ראליים ,באופן טיבעי לקבל הרבה יותר עבודות ובשורה התחתונה להרויח יותר. זו המציאות.
 

N i X

New member
איך אתה קובע אם מישהו תותח או לא?

בזמן האחרון יש כאן הרבה מחפשים אחר תותחי PHP... תהיתי, מה גורם למישהו להחשב תותח PHP, ואיך אתה, כלקוח מתכוון לבדוק את זה? ואגב, אם כבר דיברנו על זה, אתה מדבר פה על 3 ימי עבודה (=9 שעות כל אחד), זאת אומרת, 27 שעות עבודה לפי 450$ זה ~66 ש"ח לשעה. למה שאותו תותח PHP, לא ילך לחברה גדולה, ורצינית, ולא באמת חסר כאלה, ויעבוד אצלהם בשכר יותר גבוה? בנוסף, מה שאתה רוצה נשמע לי קצת יותר מ27 שעות, אבל אי אפשר באמת להעריך את זה ממה שכתבת כאן. יום טוב.
 

emodelsil1

New member
שוב

לשוק יש את התעריפים שלו. יש אנשים שעובדים כפרילנסים וטבעי ומשתלם מצידם להיות מתוגמלים בסדר הגודל הנ"ל בהתחשב בעובדה שלקוח יכול להשיג סקריפט כולל התקנה ואחריות עבור כמעט כל אתר במחיר נמוך יותר.
 

stac

New member
אתה חייב להבין

שבארץ בתחום הזה, הזכות בחירה היא אצל מתכנת ולא אצלך.
 

קרלטון

New member
זה עובד ככה:

מחפשים פתרון זול אז קונים סקריפט מוכן. אחרי שבוע לא מצליחים להתקין ולהשתמש אז לוקחים ילד שיש לו איזשהו קשר קלוש ל-PHP והוא מצליח לסדר את זה תוך עוד שבוע. מהר מאוד מתברר שהסקריפט לא עושה את כל מה שצריך אז חוזרים לילד שעובד על זה שבוע ועוזב בלי לסיים. מחפשים תותח PHP תמורת 450 דולר. מוצאים מישהו שיודע קצת PHP ועובד שלושה ימים. הפרוייקט לא נגמר והמתכנת לא מוכן לעבוד עוד תמורת כזה סכום. מאריכים את זמן העבודה. ומשלמים למתכנת עוד 450 דולר. ואז עוד 450 דולר. אחרי חודש צריכים עוד שינוי ומגלים כמה באגים, אבל המתכנת לא פנוי. מרימים ידיים ומבקשים הצעות מחיר מפרילאנסרים רציניים או מחברה, לבנייה של האתר מהתחלה עד הסוף כולל חוזה תמיכה. עד שנפל האסימון בוזבז הרבה זמן והרבה כסף. מי שמשלם בבוטנים מקבל בדר"כ קופים.
 
למעלה