דרוש מורה נבוכים

דרוש מורה נבוכים

חזרתי מארה"ב לא מזמן ובאמתחתי ראוטר d-link 614 אלחוטי + כרטיסים מתאימים לעוד מחשב ולפטופ התחברתי בשעה טובה ובהצלחה ל - 012 מהיר עם adsl כיוון שידיעתי במחשבים מגיעה לבערך איפה נמצא לחצן ההדלקה של המחשב דרושה נשמה טובה שתוביל אותי בנפתולי ההתקנה של הראוטר או הפנייה אל נשמה כזו תודה מזל מהעמק (מיל')
 

dov98

New member
כתוספת למה שנאמר כבר ------->

אם היית מציין איזה מודם יש לך, ניתן היה לעזור יותר.
 
תודה על התגובות

עד כה המודם שלי הוא b-focus של eci מחוברת ב - ADSL ל - 012 בקצב של 750 ולעצם העניין, ניסיתי לעשות את הכתוב בהסברים הנלווים למכשיר עצמו לא ברור לי האם אני קודם צריכה לחבר את המודם לראוטר ואחר כך לבצע את הוראות ההתקנה או קודם לבצע את ההוראות ורק לאחר מכן לחבר את הראוטר תודה מזל מהעמק (לשעבר)
 

dov98

New member
את צריכה לחבר את הראוטר ---->

למחשב בעזרת הכבל ולהיכנס לראוטר דרך הדפדפן. בכדי להיכנס לראוטר עלייך לסגור חייגן PPPOE שפועל אצלך ובדפדפן > אפשרויות אינטרנט > התקשרויות , לסמן "לעולם לא לחייג להתקשרות". לסגור ולפתוח דפדפן מחדש ואז לרשום את כתובת הראוטר ולהיכנס. לאחר שנכנסת לגשת לדף הPPPOE בראוטר, לרשום שם משתמש וססמא לספק, לעשות SAVE ו.....TADA .....
עובד!
 

yardenj

New member
עדיף בשבילה

להכינס לאשף שידריך אותה במילוי כל הפרטים השעה ומה שצריך(סיסמאה לאדמין וכדומה).
 

yardenj

New member
אחרי שהיא עושה הכל

עדיף שתיכנס לדף של האשף שיעביר אותה את כל השלבים של מילוי המידע:זמן,ספק,סיסמא לאדמין וכל השאר.
 
קצת לא רגילה

שפונים אלי בגוף שליש נסתר מה קורה יש לך מניעה של התיחסות ישירה אלי בתור אשה? בכל אופן איפה אני מוצאת את האשף ההוא שיעביר אותי דרך כל השלבים תודה מזל מהעמק (בדימוס)
 

yardenj

New member
מצטער

אחרי שאת חיברת הכל למחשב(שקע->מודם,מודם->ראוטר,ראוטר->מחשב)ולחשמל,את נכנסת לאינטרנט אקספלורר ומכניסה את הכתובת הבאה:192.168.0.1,תוצג לך הודעה שמבקשת סיסמא,תלחצי אישור ותמשיכי,את תראי דף שיש בו תגיות למעלה ובצדדים כל מיני שמות,בתגית home בצד שמאל מופיע wizard-אשף,תלחצי עליו ואז על הכפתור run wizard,משם את תצטרכי למלא פרטים כפי שהוא מורה לך.
 
כיוון שבעבר הייתי שייכת

לחינוך המיוחד אז כדי שאהיה בטוחה שהבנתי.. אני מחברת את הראוטר למחשב ומבצעת את זממי בו כפי שהצעת ובשלב זה המודם לא! מחובר לא לרשת ולא לראוטר תודה מזל מהעמק (בדימוס)
 

cheif

Member
מנהל
המודם כן צריך להיות מחובר לרשת

והמודם כן צריך להיות מחובר ל-ROUTER.
 
למעלה