דרושים רעיונות לפרסום העסק

yamit20000

New member
דרושים רעיונות לפרסום העסק

שלום לכולם פתחתי עם אישתי עסק חדש ברובע ט"ו, בית ספר לאנגלית (ממוקם במרכז טופז), מלמדים אנגלית בקבוצות קטנות ילדים וגם מבוגרים (מיומנויות השיחה) ונעזרים גם במולטימדיה - www.sharoni.net קודם כל, כולם מוזמנים. מאחר ואני לא אשדודי במקור, אשמח לקבל המלצות יצירתיות נוספות ממקומיים, כיצד כדאי לי לפרסם העסק, פרסמתי כבר בעתונות מקומית, ושלחתי גם פליירים בתיבות דואר וכו' בית הספר נפתח בתחילת ספטמבר, כל מי שהגיע אלינו עד כה מרוצה מאד וממליץ לחבריו, הבעייה היא שלא רבים מגיעים. תודה
 

YTmda

New member
תגובה...

לדעתי ההצלחה הכי טובה באשדוד (ובכל הארץ בכלל) היא כאשר האנשים מרוצים מהשירות, מספרים לחברים, שמספרים לחברים שמספרים לחברים וכו'... כאשר ההמלצה באה מחבר - אנחנו תמיד מייחסים לה יותר חשיבות מאשר פלייר בדואר (שלרוב נזרק בלי שבודקים מה הוא מכיל), פרסום בעיתון או כל דבר אחר. כמו כן, אין מה לצפות לנהירה המונית. העסק חדש, אנשים לא מכירים. עסקים כאלה לוקח זמן לבנות, אי אפשר לצפות שיתמלא תוך כמה ימים. בהצלחה עם העסק!!!
 

tamirzak1

New member
אומנם אני עוסק בעבודה צדדית בזמני

החופשי במקצועות העיסוי, אך עכשיו החלטתי למסד את העניין עם תעודות. כאשר ארחיב את קהל הלקוחות אציע מפגש ראשון בחינם.כדי שהלקוח יתנסה ואם יהנה , יבוא שוב ויספר למכריו. בשיעורי אנגלית שיעור אחד אינו מספיק. אולי תציעו שבוע או שבועיים לניסיון. אם הלקוחות יהיו מרוצים , לפחות חלקם ימשיכו הלאה ויספרו מפה לאוזן. שיהיה לכם בהצלחה.
 
למעלה