דרושים רוכבים לסיורים עירוניים

hbilan

New member
חושב שכפ"ס רע
תדרים להודה"ש ואז נדבר...

 

oferbic

New member
הוד השרון איכשהו במצב סביר

כמובן שזה יחסי בלבד, אבל יש שביל בחלקו של הכביש הראשי (דרך רמתיים) לכיוון צומת עדנים. חבל שהוא לא ממשיך עד לתחנת הרכבת, אבל זה כבר באחריות מעץ, אז אין מה לפתח ציפיות.
ישנו גם שביל בשכונה שגובלת עם כפ"ס באיזור רחוב אסירי ציון (שעדיין לא מחובר לכלום).
בימים אלו מתחילים סלילת שביל לאורך רחוב מגדיאל שבשיפוץ.

למעשה להוד השרון יש תוכנית אב לשבילי אופניים מרשימה ביותר- הם מתכננים 50 ק"מ של שבילים, שמהווים 50% מתשתית התחבורה בעיר.
אל תעבור לכפ"ס עדיין..

לינק לכתבה:
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/353/097.html
 
רעננה בהחלט נכנסת לקטגורית האכזבות הגדולות

שנים של הצהרות של נבחרי ציבור שמתורגמות לכמעט 0 עשיה בתחום האופניים.
המעט שיש, עלוב.

בהחלט לא משניתן היה לצפות לעיר שחרטה על דגלה את נושא איכות החיים ואיכות הסביבה.

באופן לא מפתיע, הציון שקיבלה רעננה, 2.
מאכזב

ענת
ישראל בשביל אופניים
[email protected]
 

Chase106

New member
נפוץ בגרמניה

אבל לדעתי קצת מסוכןף לא פעם פספסתי רוכב שבא במהירות מאחורה ורצה להמשיך ישר בזמן שאני רציתילפנות ימינה עם רכב לא ממש קטן.
אולי אצלם יש הרגל להסתכל במראה לפני שפונים, פה זה לא יעבוד כלכך.

אם כבר גרמניה, גם ברמזורים שלהם יש משהו מיוחד ומגניב. אתה פונה שמאלה ברמזור ירוק, ובאותו הזמן באים ממולך רכבים שגם להם יש ירוק ואתה בתור זה שפונה נותן להם זכות קדימה.

בכלל גרמניה זה מקום לדוגמה בכל נושא התחבורה, תענוג לא קטן לנסוע בגרמניה.
 

oferbic

New member
מקובל שאם אתה פונה אתה צריך לבדוק שאין

רוכבים שנוסעים ישר, בלי קשר אם יש שביל או איננו. נכון לגרמניה והולנד (שבהן הייתי ונהגתי), ואני משער שזה נכון בכל מקום בעולם.
 
רמזור כחול לבן (ירוק אדום)

בתמונה ראש עיריית תל אביב מר רון חולדאי, ורכזת תל אביב בשביל אופניים, אדר' נטע דוידי, חונכים את הרמזור הראשון.

גם שבילי אופניים מהסוג שיש בפרייבורג ניתן למצוא בתל אביב. אנחנו בעדם. מאחר והמודעות של הנהגים בישראל שונה במדינות אחרות, כיוונו ליצירת באפר ברוחב 80 ס"מ החוצץ בין המכוניות החונות, לשביל שיאפשר פתיחת דלתות מבלי לפתוח את הפנים של הרוכבים...

ענת
ישראל בשביל אופניים
http://www.facebook.com/bike.org
 
האם הציונים לא יהיו 0 לרוב הערים?

הרי ב-99% מהערים אין שבילי אופניים. אפשר לתת 0 לכל הערים ולציין רק את הערים עם ציון > 0 (אני מניח שתל-אביב ואחרי הרצליה).
 
לא

לא כולם גונבים רמזורים אדומים / מרמים את מס הכנסה / את המכס והעובדה שיש כאלה, לא פוטרת את מי שנתפס מסנקציות.

האחריות לאי סלילת שבילי אופניים, למציאות בה מסוכן לרכב בעיר שלך, היא קודם כל, על ראש העירייה שלך.
נכון שהוא לא היחיד, נכון שיש עוד שכמותו, בעיר בה הוא עובד, הוא אחראי.

חוץ מתל אביב והרצליה, יש עוד ערים שמקדמות את תרבות האופניים ואת תשתית האופניים.
פתח תקווה היא אחת מהן, גם נס ציונה בה נבקר היום, הוד השרון שהוזכרה ויש גם ערים נוספות.

אגב, יש ערים בהן הייתה תרבות אופניים מפותחת, ועשרות שנים של הזנחה וניוון, חירבו את מה שהיה.
אנחנו מקבלים פידבקים מאוד מודאגים מהרשויות השונות, נראה שהחשיפה התקשורתית, מגבירה את המודעות של אנשי המקצוע ושל נבחרי הציבור. עוד שנה וחצי, בחירות מקומיות. המטרה שלנו, להציף את הנושא לסדר היום הציבורי.

חשוב להדגיש, כי ההצלחות בהרצליה, בתל אביב, בפתח תקווה הן במידה רבה בזכות קבוצה לא גדולה של תושבים -רוכבים הפועלים בישוב שלהם. אנחנו מזמינים רוכבים נוספים לפעול ברמה המקומית ומבטיחים לסייע להם ככל שנוכל.

ענת
ישראל בשביל אופניים
[email protected]
http://www.facebook.com/bike.org
 

Chase106

New member
בנס ציונה סביר

יש שם אפילו "פארק אופניים" או יותר נכון פאמפטרק. ר קחבל שהוא מוזנח ונמצא בשולי העיר במקום לא הכי נעים.

מה שכיף זה שכיום מפארק המדע ברחובות עד חוף ראשון לציון ניתן להגיע בלי הרבה סכנה ורוב הדרך לדעתי זה שבילי אופניים במיוחד בראשון לציון. מראשון לציון למי שיכול אפשר להמשיך עד הרצליה :)
 

Yuval I

New member
אתם מוזמנים למודיעין

אשמח לארח אתכם ולתאם מפגש גם עם פעיל ציבור, רוכב אופניים.

חשוב לדעת שמדובר בעיר הררית, אמנם לא כמו חיפה או טבריה אבל העליות הן חלק בלתי נפרד מהרכיבה בעיר.
 

kitt

New member
בנתניה פרט לפארק האופניים, ועוד כמה שבילים

בשכונת קרית השרון ולאורך הטיילת ועוד מין מסלול משותף לאופניים והולכי רגל בשלולית החורף אין הרבה יחס לאופניים וזה חבל כי כעיר תיירות מישורית נתניה יכולה להיות יופי של מקום להתנהלות עם אופניים.
למשל מקריית השרון לאזוה"ת הדרומי יש כביש עמוס שאין בו אפילו שוליים לרכיבה, ואותו כנ"ל לתחנת הרכבת אין שום דרך לא מסכנת חיים לרכוב על אופניים אליה.
 
למעלה