דרושים טיפים לפני פגישה במכון שמיעה

דרושים טיפים לפני פגישה במכון שמיעה

אלך בקרוב להתיעצות במכון. אני במכבי. מהם הדברים שעלי לשאול, לדעת בשיחתי במכון. הבנתי ממוקדנית במכבי שיש השתתפות עד 3550 ש"ח. מן הסתם במכון ירצו לתת לי מכשיר בעלות גבוהה יותר ? מה עושים .
איזה חברות מכשירי שמיעה לא מומלצות ?
האם ניתן לקחת מכשיר בהשאלה לבדיקה ומה התנאים ?
מעריכה את עזרתכם.
בילי
 

sharpantie

New member
אף אחד לא יגיד לך

איזה חברות לא מומלצות. יש מכוני שמיעה רבים ומוכרים שאפשר למצוא בחיפוש ברשת. חשוב לוודא שהמכון עובד עם מכבי ותקבלי מהם את ההנחה.
המכונים מאפשרים קבלת מכשיר לנסיון למספר ימים לבדיקת התאמה.
למכון הדים למשל יש סניפים רבים במקומות שונים בארץ. שווה בדיקה.
 
דרושים טיפים לפני פגישה במכון שמיעה

בילי שלום,
לכל חברה יש מכשירים שונים ומגוונים עם טכנולוגיות מעט שונות.
ישנם מכשירים של חברה מסויימת שעשויים להתאים לאדם מסויים ולא יהיו טובים לאדם אחר, קשה לעשות הכללה, אבל תוכלי לקחת לניסיון מכשירים ממספר מכונים על מנת להשוות בין חברות שונות.
לחברת פונאק לדוגמא יש טכנולוגיה חדשה שמשדרת את שיחת הטלפון, מכל טלפון נייד ישירות למכשירי השמיעה .
חשוב גם לזכור שהטכנולוגיה היא לא הכל. יש חשיבות עצומה למכון המטפל עצמו, לקלינאים העובדים בו, לאווירה, לנגישות, ולתחושה האישית שקיבלת בעת ביקורך במכון. אם הרגשת שאת בידיים טובות ומקצועיות, סמכי על הקלינאי המטפל שידע להציע לך את מגוון המכשירים והעזרים המתאימים לצרכים שלך.
כמובן שניתן לקחת את המכשירים לתקופת ניסיון על מנת לבחון אותם, עליך לבדוק מול כל מכון מהם הנהלים שלו בלקיחת מכשירים לניסיון.
חשוב שתדעי כי הסתגלות למכשיר שמיעה היא עלולה להיות מאתגרת ולכן חשוב להתעזר בסבלנות ולדעת מראש שתהליך ההסתגלות הינו הדרגתי.


בהצלחה,
הדס.
 
למעלה