דרושות תמונות של חניית דו"ג בעייתית
בהמשך לטיפול המועדון בפתרון בעיית חניית הדו"ג מול עיריית ת"א, דרושה עזרתכם במקומות בעייתיים ועמוסים לחניית דו"ג. לדוג' : 1. לינקולן 20, ת"א- בניין עסקים -חונים הרבה דו"ג, אי סדר על המדרכה. 2. עזריאלי - חניית דו"ג עמוסה. אם אתם מכירים מקום שכזה, אנא העלו בשרשור להודעה זו בצירוף תמונה. ללא תמונה אין לכך משמעות. תודה על עזרתכם. בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי.
בהמשך לטיפול המועדון בפתרון בעיית חניית הדו"ג מול עיריית ת"א, דרושה עזרתכם במקומות בעייתיים ועמוסים לחניית דו"ג. לדוג' : 1. לינקולן 20, ת"א- בניין עסקים -חונים הרבה דו"ג, אי סדר על המדרכה. 2. עזריאלי - חניית דו"ג עמוסה. אם אתם מכירים מקום שכזה, אנא העלו בשרשור להודעה זו בצירוף תמונה. ללא תמונה אין לכך משמעות. תודה על עזרתכם. בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי.