דרושות יותר ויותר נשים .....

רות 2

New member
דרושות יותר ויותר נשים .....

לפוליטיקה ניראה שזה חסר הגברים עסוקים שם בקדם חקירות ,במשפטים ,בעירעורים , בהאשמות זה נגד זה כן....... נשים זה מה חסר שם נכון .......יש את "שולה זקן" הזאת שמקלקלת ת'משוואה...... ומוכיחה ששיויון יש כמעט.. בכל מקום אבל גברים תסכימו איתי שפני הפוליטיקה יראו שונה אם מייק אפ או בלי?.
 
"עובדת על זה"../images/Emo70.gif

מאמינה שלמקום הזה צריך להגיע עם המון כישורים - ולא קשרים!!! גליה (סטודנטית שנה 1) מדעי המדינה ויחב"ל.
 

רות 2

New member
בשנה ד תלמדי

להעריך קשרים במקום הנכון בזמן הנכון ולמקרה הרלבנטי ........ בואי לא ניתמם ......... המילה קשרים זו לא מילה גסה אם השימוש הוא לאינטרס הכלל....
 
גם וגם -תמיד טוב!

שזה מגיע רק מקשרים ואפס כישורים....(מה שניתן לראות היום המון בפוליטיקה המקומית והארצית)---הכל גס תרתי משמע. ואינטרס הכלל? זאת בדיחה טובה!
 

רות 2

New member
כן גם אני חשבתי

שזו בדיחה טובה אבל .. לעומק ....... זה בהחלט רציני ... אבל שוב תלוי מי הוא שדואג לאינטרס הזה ......
 

EFRATY10

New member
עוד יבוא יום ותהיה תלונה מגבר שאישה

פוליטיקאית הטרידה אותו מינית.
 

n o g a1

New member
ישנם גברים המוטרדים מינית

בהרצאה לבני נוער בנושא "הטרדה מינית" היה מאד ברור לכל הנוכחים שמדובר על הטרדת נשים בידי גברים , נדיר הטרדות של נשים בידי נשים. הגברים היו המסוכנים בהטרדה והנשים קורבנות פוטנציאלית . ההרצאה עסקה בכלים לזיהוי הטרדה מינית בידי גברים , לנוכחים ממין זכר , ההרצאה הייתה משמעותית בכדי להסביר להם היכן עובר הגבול ... כשנשאלה שאלה מופנית לנערים :"האם הם פוחדים שמישהי תטריד אותם מינית"? הם ענו בפה אחד :"הלוואי:)"... ישנם גברים מוטרדים מינית אך משהו במסרים החברתיים מקולקל בנושא זה.
 

ערסlight

New member
נשים לשלטון

אז מה היה לנו? גולדה? רוחמה? גמליאלי? לימור? בלומנטל? אולי פנינה? רק שולה המסכנה מקלקלת לך? ובהכללות, כמו בהכללות. [מה עם בעלי זהות מינית מעורפלת?] ולנו אמרו שיש סקס אחר ורק אף אחד לא יודע על זה..
 

רות 2

New member
הלוואי עלינו עוד גולדה אחת...

אל תהיה כזה ג'ינג'י........ תן קרדיט
 

ערסlight

New member
גולדה?

גולדה זותי ההיא שאמרו שהיא הגבר היחידי בממשלה?. אז נכון שלא הטרידה [למרות שלך תדע] ולא הייתה מושחתת... אבל הייתה לא משהו כראש ממשלה. [יום הכיפורים... זוכרת?] דווקא, נותן קרדיט. ציפי ליבני היא דמות מרשימה. גם דליה [המורה] איציק נהייתה לה עדנה פתאם. בסה"כ אני בעד.ממילא תוך דור זה מה שיהיה. זותומרת, אם הנשים תאפשרנה.
 

מצוטטת

New member
איפה איפה הן האמזונות ההן....

אופו הקלאיופטרה ההיא .... למה שלא תקום לנו איזו נפרטיטי חדשה ארוכה הרשימה שתעיד....... שעוד טרום עידן הפמיניזם יכולתן כמו תרומתן השאירה חותם גדושה ההסטוֹרייה איזו הִיסטרייה של תיפרחת יש במותן הנשי .... 2 make it up
 

רות 2

New member
שששש לא להעיר את

קידמת דנה ......... יבואו הגברים ויגידו שאת מלאכת הפיתוי האינטרסנטיתוהמעשה המגונה למדו דווקא מדלילה.....שששש
 

מצוטטת

New member
אני עכשף בדיוק

מדמיינת....... את ההריון של השרשר הנוכחי לאן יש לו ת'פוטנציאל להגיע
 

מצוטטת

New member
ניחוח

של הריון רב-עוברים מסתמן לו PO או שZה רק הדימיון המתעתע ש'לי.............
 
למעלה