דרושות: דרכים להשאר מיוחדת בצבא.

דרושות: דרכים להשאר מיוחדת בצבא.../images/Emo195.gif../images/Emo7.gif

אני מתגייסת בספטמבר (ולא נרחיב יותר מדי בנושא הזה כי המחשבה על זה גורמת לי להתקפי חרדה). יש דרכים להיות חיילת ולא להראות כמו אחת מהעדר? זה בכלל במקום לנסות? יכול להיות שחלק מהמהות של הצבא זה למחוק את הייחוד שלנו, לפחות לתקופה מסוימת? חפרו.
 
../images/Emo41.gif הממ

עד כמה שידוע לי מותר טבעות אבל לא מפלסטיק [רק מתכת] אפשר שרשרת אחת [מתכת, לא חוט] עם תליון בגודל של עד חצי שקל. אפשר עגילים שצמודים לאוזן. אה ואפשר צמיד מתכת דק. פשוט הממ תנסי להכניס דברים אלטרנטיביים לחוקים האלה. אין לי יותר מה להציע
 

innocence

New member
חידוד!

2 טבעות (אחת בכל יד). בפועל יש הגבלות גם על רוחב הטבעת, אבל בפועל אף אחד לא באמת אוכף את זה. רק שתדעי שאסור יותר חרוחב של חצי סנטימטר. שרשרת אחת (מתכת) ותליון בקוטר של 3 ס"מ מקסימום. כמו שנאמר, עגילים שלא יוצאים מתחות האוזן (צמודים וקטנים) צמיד מתכת דק, כמו שאמרו כבר. אפשר לשחור עם שעון (כי זה לא נכנס בהגדרות של צמיד ;)) ויש הרבה שעונים מגניבים וצבעוניים שנראים כמו צמידים. בתכלס? הכל תלוי באמת באיפה תשרתי. יש בסיסים שמקפידים יותר ויש כאלו שממש לא מקפידים בכלל...
 

innocence

New member
../images/Emo45.gif

הפרחות בבסיס שלי היו מתות שיהיה מותר ס"מ וחצי:)
 
להשקיע בתיק?

או שתביני שיש מצבים שבהם צריך להתפשר ושלא בכל מקום את יכולה להתבלט... ולהיות את עצמך. אחרי שעות העבודה את יכולה להתלבש ברגיל שלך. גם לי בעבודה יש מדים מכוערים! אבל מה לעשות שיש בחיים סדרי עדיפויות. ותאמיני לי שתתרגלי לצבא מהר מאוד!
לא סתם אני בחופרים של הפורום הזה...
 
האמת היא שאני לא רואה צורך להתבלט בצבא.

אם תתבלטי אז תתבלטי, את לא צריכה לנסות בכל דרך שהיא להתבלט. לא יודעת.
 

Sweet Calamity

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo12.gif ../images/Emo115.gif

לא תמיד חייבים להתבלט בבגדים.. אבל תכיני גומיות עם תותים.זה בטוח יעזור
 

innocence

New member
או חומות!

למה להיות כל כך שלילית:) יש מגוון של גווני חום בשוק! ._.
 

smady by

New member
תיקים ../images/Emo13.gif ו....

וכמובן מוסיקה שאת שמה במקום העבודה (אם את ג'ובניקית) ואת עצמך... למה את צריכה שכל העולם ידע שאת "מיוחדת" יותר מהם? תראי לאנשים שסביבך שאת לא כמוהם ע"י זה שתהיי לא כמוהם...
 

PennyLaneM

New member
אי אפשר להיות מיוחדים בצבא

הרי סך הכל אסור לכן לענוד דברים מסוימים,אסור סיכות,אסור גומיות צבעוניות,אין שיער צבעוני,אסור שום דבר. רק מדים,גומיה שחורה,צמיד קטן וזהו. אל תנסו יותר מדיי,אין לכם בכלל אופציות.
 
אם את מיוחדת, בתור אדם,

את תשארי מיוחדת, מתוקה. ...אני בחיים לא אבין איך אנשים חושבים שסגנון הלבוש שלהם מייחד אותם. רק חיצונית, לא בשום אופן אחר, זה לא מעיד עליהם בתור בני אדם. ולגביי הצבא- ראסטות, אני מניחה, אם את מוכנה להקריב את השיער וחושבת שיתאים לך, תיקי גב- אם הם עדיין מאפשרים תיקים שונים ומשקפי שמש מסויימים.
 
אוקיי, בחירת מילים שגויה.

ברור שמי שמיוחד יישאר מיוחד גם בצבא. אני מתכוונת כמובן לייחוד חיצוני, לאלה מבינינו שאוהבים את המראה האלטרנטיבי (וזהו פורום אופנה אלטרנטיבית, אז אני מניחה שזה הרוב...).
 
מתי את מתגייסת בספטמבר?

ולאיזה תפקיד אם אפשר לשאול? פשוט אני מגייסת בספטמבר ואת הבנד םהראשון ששמעתי שגם מתגייס בספטמבר
 
למעלה