דרופ 2 מטר לכמעט פלאט

Yaron d

New member
דרופ 2 מטר לכמעט פלאט

את הדבר הבא שאני מספר לכם ,אני מספר לכם כדי שתמנעו מגרימת בעיה דומה. זה סיפור אמיתי לחלוטין שהתרחש אתמול במרכז מיר"ב . רכבתי אחרי יואב חברי הטוב (זה משום מה הסדר לאחרונה) ובמהלך הרכיבה הצטרף אלינו כלב טועה שסתם הסתובב באיזור (שחור עם חזה לבן) הכלב עמד איתנו בקצב במהלך כמה סינגלים הכוללים את הקטעים הרגילים של מיר"ב, באחד הסינגלים יש את הקפיצה (בסינגל של ישי) של 2 מטר לכמעט פלאט ושם בהפתעה גמורה הכלב רכב,סליחה.. רץ אחרי יואב ובשיא הטבעיות,בלי לבדוק קודם נתן את הקפיצה (2 מטר אני מזכיר), הסיפור אמיתי לחלוטין ולכן חברים יקרים אני ממליץ לכל בעלי הכלבים להמנע מהרצתם לכיוונם של דרופים כלשהם זה ממש לא בריא ,למרות שהכלב הזה נחת יפה ,קודם על האחוריות ואז הקדמיות כולל מכה קטנה בראש. אגב לכלב שלום,למרות שהוא עזב אותנו לאחר המקרה. ירון.
 

a line

New member
לא נראה לי שקרה לו משו חח..

גם אצלנו באים לפעמים כלבים מטורפים משחררים תדרופים בלי בעיה חחחחח
 
יש לי פרוטקציה בכירורגית ב' נהריה..

..אם הוא צריך אישפוז , גם 2 אחיות שיקלחו אותו ויאכילו אותו בדוגלי עשיר בסידן ,ועוד כמה בונוסים . אז צור קשר ונדאג לו .
 

Yaron d

New member
שביט

אתה לא מאמין איזה כלב פסיכי ,התאהבתי בו ממבט ראשון אבל הוא בסופו של דבר לא הסכים לבוא איתי,אולי הוא חשב שאני אקח אותו לדרופ שלך במשגב.
 
תביא אותו בכוח למשגב..

נראה אותו יוצא משם חיי.. דרך אגב הבנתי שעכשיו אתה מלך
אז אחי מתי נקבל הזמנה לממלכה .. ועוד משהוא אם אתה מחפש מלכה , אמליץ לך על שיקה.. לא תתאכזב..
 

anikiyuval

New member
חח..גדול...

לפי דעתי בשביל כזאת קפיצה הוא צריך רגליים אחוריות עם מנגנון שמן וקפיץ פרוגרסיב וכפות רגליים עם גומי סופר טאקי. שלא לדבר על צוואר אלומיניום קצר חרוט ב CNC ולשון אווברסייז.
 
למעלה