דרום אמריקה...

HaGiTuSh15

New member
דרום אמריקה...

ב-19/7 אני מתגייסצת ואני רוצה לאסוף כסף לטיול בדרום אמריקה חשבתי על ארגנטיה, בא י גם מקסיקו... אני רוצה שהטיול ימשך כחודש, עלותו תייה סבירה אך בתנאים טובים. מאיפה כגי לי לרכוש כרטיסים?? האם יש חילופי בתים?. ואיפה ניתן להשיג זאת.. כמה זה בערך עולה?? איפה כדי לבקר?? חשבתי שבשבוע הראשון להיות במלון או איזה חדר ואחר כך לראות שם איפה כדי לגור.. יש המלצות?? איך המזג בתקופה של יוני יולי אצלנו בדרום אמריקה?? תודה מראש.. ורד
 

opoli

New member
מרכז אמריקה

לתקופה של חודש מומלץ יותר להגיע למרכז אמריקה - מקסיקו וגוואטמלה. גם לאזורים אלו חודש הוא זמן מועט אולם בדרום אמריקה (שהינה רחוקה יותר ועלות הטיסה אליה גדולה יותר) הזמן והמרחקים בין הארצות מקשים מאד על טיול שנמשך חודש. בכל מקרה עלות טיסה הינה כאלף דולר (לפחות) תבדקי לגבי טיסות של איבריה. מלונות וגסט האוסים (אכסניות) יש במחירים סבירים בכל אחד מהמקומות. יוני - יולי אינו המועד האידיאלי אבל מזג האויר בד"כ סביר ואפילו טוב.(לגבי מכסיקו - גוואטמלה, בדרום אמריקה תלוי במדינה). עלויות קיום מתחילות ב- 15 דולר ליום בממוצע לתנאים לא טובים והשמים הם הגבול. כשתבחרי כיוון יותר ספציפי אשמח לעזור לגבי מקומות.
 

HaGiTuSh15

New member
...

נראה לי שמקסיקו או ארגנטינה יהיה נחמד.. עוד לא החלטתי בין שני המדינת. נכנסתי לאתר של איבריה וראיתי אפשרות לטוס לריו דה גנירו, סאן פאולו, בואיינס איירס וקרקס- חודש יספיק?? ואיך מזג האוורי שם?? והאפשרות השניה שאני חושבת מקסיקו סייטי וסנטיגו דה צילי... שמעתי שיש כפרים קטנים באיזור מאוד יפים, האם אני יספיק במשך חודש להיות גם בהם?? איזה אפשרות נראת לך עדיפה?? מה עדיף לי לקחת טיול מאורגן או לא?? ואיפה ממוקמת בוגטה??
 

opoli

New member
המרחקים...המרחקים...

חגית יקרה, עייני קודם במפות המרחקים ביבשת אמריקה עצומים ואם אינך רוצה לבזבז את כל החודש בנסיעות בנות ימים, או בתשלום מאות ואלפי דולרים לטיסות, התמקדי בארץ אחת או שתי ארצות סמוכות. תוכלי להיעזר בחוברות של טיולים מאורגנים כדי לבחון את האתרים המרכזיים בארצות האופציונאליות ומשם להתקדם.עלויות לטיולים מאורגנים מתחילים באזור השלושת אלפים דולר כשניסעת תרמילאים כמובן זולה משמעותית.
 

HaGiTuSh15

New member
החלטה סופית...

וקוראים לי ורד (פשוט אני משתמשת בשם של אחותי, אין לי כוח לפתוח משתמש חדש). חשבתי על מקסיקו סיטי ומשם לעבור לגואטמלה. עכשיו אם יש לך הצעות למקומות בילוי שם ואתרים ממומלצים הודה לך אם תתן לי.
 
למעלה