דרולי! תודה על ארוחה ואירוח נפלא

דרולי! תודה על ארוחה ואירוח נפלא

היה לנו יום כייף,מזג אויר נפלא ,חברה נהדרת והאוכל ! האוכל היה משהו יוצא מהכלל,אבל אנחנו רוצים לראות תמונות !
 
שמקה ואנכי גם במודים לדרולי וב"ב

על ארוח מדהים, אוירה נעימה אוכל טעים, מתכונים יצורפו לתמונות שדרולי יקרתנו תכניס לכאן (נו טוף היא צריכה לסיים עם הנקיונות אז סבלנות) . אין ספק שזכינו לחגוג חג עצמאות שמח בחברה נהדרת. כן ירבו, ולך דרולי המתוקה כמו תמיד אני הולכת ושרה: "אלי אלי שלא יגמר לעולם......" פנינה ושמקה
 

אמירה

New member
לא יודעת מה איתכם...

אבל לא היה מספיק אוכל...וגם השתיה לא הספיקה.... שלא לדבר על השכנים... אוי....הבטן...הבטן....הכל היה כל כך טעיםםםםם...הבשרים המצוינים...סלטים נפלאים...וקינוחים....יאמי.... אבל גולת הכותרת...הקפה של משה...
תודה לכולם על הכל...אתם נהדרים!!!!!!!!!!
 

mozal

New member
דרולי, מאבטח, תודה. היה נפלא.../images/Emo140.gif

כבר נשכח שכמעט הגענו לשכם, כבר נסלח שהחליפו לי את הצומת במחלף, עכשיו החיוך לא יורד לי מהשפתיים ומשום מה קשה לי לפתוח את חגורת המכנסיים... כן, היה טעים והמנות היו טעימות ומגוונות, הסלטים פתחו טוב את התאבון, הבשרים עשו לבטן רק טוב, הליקרים עשו קצת סחרחורת בפה והקינוחים סגרו את הכל בכבוד, אבל לפני ומעבר לכל זה, המארחים והאורחים שעשו כל כך נעים ושמח - באמת שהיה שווה להקים את המדינה (עם קיבוצים, רוסים וכל השאר ביחד
). מאוד נהננו, תודה על הכל
. מיקי והבלונדינית (הראשונה, לא השניה
).
 

dan dan

New member
המון המון תודות לדרווווולי../images/Emo6.gif

היה כיף. היה נעים. היה טעים. תודה על אירוח נפלא, תודה לכל החברים החדשים שזכינו להכיר והותיקים שפגשנו שוב. היה נפלא. רק בשמחות
 

r66

New member
../images/Emo23.gif גם חמולתנו הגיעה ליעדה

בשלום
מיכלי
תודה לך ולמשה על שפתחתם את ביתכם בפנינו
תודה רבה רבה על הכל, על האירוח, על האוכל הטעים, על החברה הנהדרת ועל האויר הנעים שסידרת לנו. היה כיף לפגוש חברים ותיקים ולהכיר חברים חדשים
אחלה של חג
היה לנו
 

מירבלי

New member
../images/Emo7.gifגם ממני נבצר להגיע ,שמחה לשמוע

שנהנתם ומחכה לתמונות לראות מה הפסדתי
 

מירבלי

New member
גם אני ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gifהעם דורש

שידור חוזר דחוףףףףףףףףףףף
 

prettybaker

New member
דרולי - המארחת המופתית, המדהימה

אין לי מילים!! היה נפלא. ואף יותר!!! כייף להכיר אנישים מקסימים ואני גאה!!!!!!! להיות חברה!!! וכמובן - ללמוד ממך הרבה. נשיקות, אשה מדהימה!!!!!
 

אוליבר

New member
דרולי יקירתי ../images/Emo23.gif ../images/Emo24.gif

בשמי ובשם אוליבר האיש תודה על הכל!!!!איזה כייף היה ,איזה הכנסת אורחים חמה ,נכנסים לבית ומרגישים כאילו היתי שם מאז ומיתמיד, לא קיים בעולם חיבור טוב יותר מאוכל נפלא חברה נהדרת ואנשים נפלאים , הכל היה נהדר וטעים טעים הדרך לא יכולה להיות דרך מושלמת מזו לחגוג יום עצמאות!!! תודה !!!!
 

Lim3

New member
סתם מסקרנות... יכולנו גם לבוא?...

או שזה היה פרטי? חג שמח לימור
 

אמירה

New member
לימור..חג שמח גם לך...

זה היה מפגש פרטי משפחתי...מה לעשות..ההיכרות והחברות האמיצה חוצה את גבולות הפורום...וכמו כולם..גם אנחנו התחלנו במפגשים נושאיים..כמו קובה..פיסול בבצק...פסטה..שמרים..וכו...ובעיקבותיהם נוצרו חברויות אמיצות בין המשתתפים ... מאד מאד מומלץ...
 

wan

New member
איזה כייף לכם ורק אני לא יכולתי../images/Emo7.gif

אבל שמחה בשבילכם שנהניתם.
רק בשמחות.
 

מאקי

New member
אני ירוקה ואדומה

ירוקה שנבצר ממני ואדומה מנחת שהיה לכם כל כך כיף. איזה נחת. רק בשמחות ובהרבה
 

מאקי

New member
אמירה

לא יכולת לנסח זאת יפה יותר נכון יותר ממש קינאתי באושר הביטוי. יש כבר שם משפחה משותף??
 

סמדר ר

New member
לימורי יקרה, אפשר לתכנן לנו משהו

שבנוסף למטעמים שבודאי יהיו - נוכל לסרוג בין לבין איזה צמיד מתוק, להכין תכשיט עתיק או שאולי נגלגל ... איזה מילפיורי או שניים ... יאללה לתכנונים ... חג שמח
 

Lim3

New member
רגע אז לא הבנתי עוד משהו. אם

מומלץ אז היינו גם במוזמנים? אם לא אז על מה המלצת??? ואני שמחה שנהנו כולם. ישנם חברה מקסימים בפורום מתכונים. לימור
 
למעלה