הרואה דברים
New member
דרולי! תודה על ארוחה ואירוח נפלא
היה לנו יום כייף,מזג אויר נפלא ,חברה נהדרת והאוכל ! האוכל היה משהו יוצא מהכלל,אבל אנחנו רוצים לראות תמונות !
היה לנו יום כייף,מזג אויר נפלא ,חברה נהדרת והאוכל ! האוכל היה משהו יוצא מהכלל,אבל אנחנו רוצים לראות תמונות !