דרולי, חני וכל החבורה, אני פה חזרתי

אתיר

New member
דרולי, חני וכל החבורה, אני פה חזרתי

רק עכשיו סוף סוף חיברנו את המחשב לאינטרנט בבית ( אני עדיין בחופשה). סיכום יומי, ענת מושבתת, אפרת החלה את לימודיה, ערן היה בגן החדש ואניקצת מאוכזבת. הובטח לי ע"י הגננת בזמן ההרשמה כי יש ילדים בגילו ואך גדולים ממנו, היום ראיתי ילדה בגיל שלו ( שנתיים) 2 ילדים בני שנה ושמונה, ועוד 4 ילדים בני שנה ושלוש-שנה וארבע. לי זה מאד מפריע , רציתי שהילד יזרום עם ילדים בגילו ואפילו מעט גדולים. מחר אני אלך לראות גן אחר, נראה..... אני מאד בהתבלטות........ פשוט נמאס לי....... רוצה שהכל יהיה כמו שצריך.... מוזגם מידי????????????
 

droli

New member
חשבתי עליך היום. חיכיתי

לדיווח שלך על החופשה. מה עשיתם בסוף? איך התאקלמו הילדים בביה"ס... לגבי בנך - אם את לא רגועה נראה לי שתמשיכי לחפש גם מתאים. בסוף הכל יסתדר. הרי אין ברירה אחרת לא?
 

חני ב

New member
אהלן אתיר

גם אני חשבתי עלייך היום, ידעתי שתחזרי כי אמרת שאחרי החופש, את פה. כולנו רוצים להאמין שהכל בסוף יסתדר. נהיה אופטימיים, לא מזיק.
 

אתיר

New member
היי בנות

שמחתי מאד לחזור, עדיין לא עברתי על כל המזן שהחסרתי, אבל מבטיחה להתעדכן. הילדה לאחר הרבה רעש והמולה חזרה ללמוד בגילה, היא מאד מרוצה. הגדולה כמובן מושבתת בששון. מחר אדווח מה נגמר עם ערן. בסוף לא נסענו לנופש, אלה היינו בבריכה, בלונה פארק, בבית חלומותי, בקיפצובה. היה לכולם כיף.ושוב, שמחה לחזור.
 

חני ב

New member
גם ביליתם הרבה

לדעתי יותר שווה מאשר חופש מסוג אחר. אני מצטערת שלא עשיתי כך.
 
למעלה