דקפפטיל

רויתאל

New member
דקפפטיל

הי! אני אמורה להתחיל מחר בהזרקה של דקפפטיל. האם למישהי יש מושג איפה מזריקים? ביד, בבטן או בישבן? האם ניתן לקנות את דקפפטיל בכל בית מרקחת שעובד עם קופת חולים מכבי? והשאלה הכי מטרידה: האם הזריקה כואבת, והאם יש תופעות לוואי?
 

ל א ו

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

את הדקפפטיל אני הזרקתי לזרוע, אבל אפשרי גם לבטן. הוא בא עם מחט קצרה של תת עורי. חשוב לשמור בקירור ולגבי מכבי, אין לי מושג!
 

ר ו מ י ה

New member
דקאפפטיל

ישנם שני סוגים- -ארוך (מינון 3.75) זריקה חד פעמית לשריר (ישבן). -קצר (מינון 0.1) זריקה יומית, תת עורית (בד"כ לבטן אם כי אפשר גם לזרוע)הזריקה אינה כואבת. לגבי תופעות הלוואי אם מדובר בדקא' הארוך יש המון תופעות לוואי. אם מדובר במינון הקצר אז למיטב נסיוני אין. שיהיה בהצלחה.
 

רויתאל

New member
דקפפטיל 3.75

אני צריכה להזריק דקפפטיל 3.75 50% . לאילו תופעות לוואי התכוונת?
 
היי...

אני רואה שקודמותי ענו לך, אז רק רציתי להוסיף מניסיוני (המאוד טרי - התחלתי להזריק דקפפטיל ביום חמישי האחרון) שהזריקה בכלל לא כואבת - הזהירו אותי מראש ואמרו לי שהיא שורפת מאוד, אבל לי היא בקושי שורפת (לפחות הדקפטטיל של 0.1 מ"ג). נכון לעכשיו, לא היו לי תופעות לוואי מהדקפפטיל (אני מניחה שזה בגלל המינון הנמוך). שיהיה בהצלחה!
 
לגביי דקפפטיל של 0.1 מ"ג

ענו לך כבר בנוגע לזריקה. תופעת לוואי שיש לציין היא שעלולים להיות כאבי ראש בתקופה שנוטלים את הזריקה (הרופא הזהיר אותי מראש ויש לי לפעמים כאבי ראש, לא חזקים שעוברים אחרי שאני לוקחת כדור). חוץ מזה זה ממש לא נורא (אני כבר שבועיים מזריקה בבטן).
 
נצל"ש דקפפטיל 3.75

שלום, החלטתי להצטרף חזרה לאחר תקופת התקרנפות. אם כבר מדברים על דקפפטיל אני גם אשאל. אני אמורה להזריק דקפפטיל 3.75 (2/3 אמפולה) ביום חמישי. האם אתן מוכנות לספר על תופעות לוואי כן או לא. כלומר גם לספר אם היו לכן תופעות לוואי וגם לספר אם לא היו לכן תופעות לוואי (אני מעדיפה תשובות מהסוג השני).
 

ר ו מ י ה

New member
צר לי לאכזב

לי היו תופעות לוואי והרבה
התופעת כללו- גלי חום, כאבי ראש, חוסר בחשק מיני, עייפות, עצבנות ועצבות. מה שכן, בשלב הסטימולציה התופעות שכחו וכמעט נעלמו, אך שבו וחזרו לאחר קבלת הוסת. מקווה שלך יהיה נטול תופעות לוואי.
 
למעלה