דקפפטיל ווסת שנעלמה עם הזריקה

פפושקי

New member
דקפפטיל ווסת שנעלמה עם הזריקה../images/Emo101.gif

ד"ר בוצ´ן היקר, אני עוברת טיפולי IVF. לפי הפרוטוקול שקיבלתי, ביום הראשון של הווסת הייתי אמורה לקבל זריקת דקפפטיל 3.75 - 50% מהחומר. עם תחילת הדימום (סליחה על התיאור), רצתי למרפאה וקיבלתי את הזריקה. כבר לאחר מכן הפסיק הדימום ומאז עברו 5 ימים וכלום! האם זה טבעי? האם אני אמורה לשוב ולקבל את הווסת? האם יכול להיות שהטיפול יבוטל בגלל היעלמות הווסת? תודה מראש
 
דקהפפטיל

פפושקי שלום יתכן והזרקת בדימום שלא היה וסת. אך בכל מקרה ניתן לעקוב אחרי רמת ההורמונים ולראות באם יושג דיכוי להתחיל בטיפול. ד"ר אמנון בוצ´ן
 
למעלה