דקפפטיל ווסת שנעלמה עם הזריקה../images/Emo101.gif
ד"ר בוצ´ן היקר, אני עוברת טיפולי IVF. לפי הפרוטוקול שקיבלתי, ביום הראשון של הווסת הייתי אמורה לקבל זריקת דקפפטיל 3.75 - 50% מהחומר. עם תחילת הדימום (סליחה על התיאור), רצתי למרפאה וקיבלתי את הזריקה. כבר לאחר מכן הפסיק הדימום ומאז עברו 5 ימים וכלום! האם זה טבעי? האם אני אמורה לשוב ולקבל את הווסת? האם יכול להיות שהטיפול יבוטל בגלל היעלמות הווסת? תודה מראש
ד"ר בוצ´ן היקר, אני עוברת טיפולי IVF. לפי הפרוטוקול שקיבלתי, ביום הראשון של הווסת הייתי אמורה לקבל זריקת דקפפטיל 3.75 - 50% מהחומר. עם תחילת הדימום (סליחה על התיאור), רצתי למרפאה וקיבלתי את הזריקה. כבר לאחר מכן הפסיק הדימום ומאז עברו 5 ימים וכלום! האם זה טבעי? האם אני אמורה לשוב ולקבל את הווסת? האם יכול להיות שהטיפול יבוטל בגלל היעלמות הווסת? תודה מראש