דקליט - איך בדיוק עובדים עם זה והאם

  • פותח הנושא mumy
  • פורסם בתאריך

mumy

New member
דקליט - איך בדיוק עובדים עם זה והאם

אפשר להשתמש עם זה על תמונות ממדפסת רגילה. מזמן מזמן לא הייתי פה מאחר ועברתי לגור באנגליה. מקווה שהעכשיו יהיה לי הזמן להיות פעילה יותר. בכל אופן, אין פה להשיג דקלים ומכיון שהוריי באים לביקור חשבתי לבקש מהם להביא לי דקליט, אני רק צריכה הסבר מפורט איך משתמשים. חיפשתי במאמרים ללא הצלחה. תודה על כל תשובה.
 

ק ר מ י

New member
שלום לך

איזה כיף לך שאת באנגליה, מכל התוכניות על עתיקות שאני רואה בביביסי ממש בא לי לנסוע לאיזו מכירה פומבית שם.. יש אתר ששמו עשר אצבעות, יש שם הסבר על כל מיני טכניקות כולל דקלאיט שהסבירה טל קינן צפריר בדרך מאד טובה. אני מעבירה קישור לטכניקה הזו, אבל אם זה לא עובר (מה שבד"כ קורה לי) אז פשוט תחפשי בגוגל לפי שם האתר "בעשר אצבעות". מקווה שעזרתי, קרמי
 
דקלים באנגליה

באנגליה יש המון דקלים הם גם מייצרים שם. תחפשי באינטרנט אתר של Bayly and sons או במדריך הטלפון. אני לא בטוחה באיזה איזור הם נמצאים. בכל אופן, הייתי מחפשת דקלים באנגליה, בחנויות המתמחות בציוד לציור על פורצלן ו/או קרמיקה. בחנויות היצירה לא יהיה להם דקלים. השימוש בדקאלים על משטחים ללא שריפה זוהי המצאה ישראלית. הם שם נקראים cermaic transfers.
 

mumy

New member
ואו, תודה לשתיכן. אני בהחלט אבדוק

את האתר הזה. לא היה לי מושג איך קוראים לדקאלים באנגלית, ניסיתי להסביר על מדבקות מים לפורצלן אבל כמו שאמרת, ציפי, אין בחנויות היצירה. פעם מישהי אמרה לי שמוכרים את הדקלים רק למפעלים או חנויות שמייצרים כלי פורצלן או קרמיקה, אבל בהחלט אנסה למצוא. שוב תודה.
 
למעלה