אם כל הכבוד, גם במשחקי הליגה האחרונים אנחנו לא מביאים תוצאות.. והשחקנים מתאמצים... אבל לא הולך... לדעתי, משברון, שיעבור.. יעבור, יחד עם הרכש החדש שיבוא..
לא ראיתי את המשחק אבל שמעתי שהם זילזלו. גביע הטוטו זה לא ליגה, אז צריך לעשות הפרדה בין היכולת בליגה לזו שבגביע הטוטו.בליגה ראינו שהם לפחות מנסים. מגביע הטוטו לא כל כך איכפת להם...
דודו אווט ג´ובאני רוסו זנדברג ובאדיר נראה לי.. עוד כמה הוחלפו במהלך המשחק, אבל הרוב היו שחקני נוער ובאביו.. יכול להיות שזלזלנו אבל צריך לקחת בחשבון שזו לא היתה מכבי חיפה של הליגה מבחינת ההרכב...