דצמבר הלך עבר לו, מה היה ומה יהיה
קיבלנו חודשיים מדהימים לדעתי בהם השוק גמע עשרות נקודות שבר שיאים והותיר רבים פעורי פה. התנודתיות היתה כמעט לאורך כל הדרך לכיוון אחד בלבד, למעלה ובלי מימושים רציניים כלל, שוק כזה חויתי פעם אחרונה בסוף 99 עד תחילת 2000. השאלה היא מה הלאה?האם נמשיך לעלות? האם הבורסה לפני מפולת? ובכן השיא של 580 שנישבר סימן לי משהוא , אנו לפני עליות משמעותיות לטווח ארוך שהיעד הוא בסביבות 870 בתוך פרק זמן לא ידוע . כיצד הגעתי למסקנה זו? פשוט מאוד השיא הקודם לפני 580 היה 350 כלומר מאז נישבר 350 עלינו בכ65% ומה היה השיא לפני 350 ? נכון !! 250.הפרש של 45%.הממוצע של ההפרשים בין שיא לשיא הוא כ50% ולכן בהישבר 580 אנו צפויים לשיא חדש של 580+ 50%=870 לערך. זהו התרכיש שלי לטווח הארוך. לטווח הקצר אני עם הקולים סיימתי גם אם השוק ימשיך לעלות. הטרייד הבא שלי כסוחר מגמה יהיו פוטים גם אם אצתרך לחכות שבועיים.... השוק יכול להגיע ל630 בינאר אך הקולים לא מעניינים אותי יותר... בשורות טובות. כל הסוחר לפי הכתוב לעיל שם כספו על קרן הצבי.
קיבלנו חודשיים מדהימים לדעתי בהם השוק גמע עשרות נקודות שבר שיאים והותיר רבים פעורי פה. התנודתיות היתה כמעט לאורך כל הדרך לכיוון אחד בלבד, למעלה ובלי מימושים רציניים כלל, שוק כזה חויתי פעם אחרונה בסוף 99 עד תחילת 2000. השאלה היא מה הלאה?האם נמשיך לעלות? האם הבורסה לפני מפולת? ובכן השיא של 580 שנישבר סימן לי משהוא , אנו לפני עליות משמעותיות לטווח ארוך שהיעד הוא בסביבות 870 בתוך פרק זמן לא ידוע . כיצד הגעתי למסקנה זו? פשוט מאוד השיא הקודם לפני 580 היה 350 כלומר מאז נישבר 350 עלינו בכ65% ומה היה השיא לפני 350 ? נכון !! 250.הפרש של 45%.הממוצע של ההפרשים בין שיא לשיא הוא כ50% ולכן בהישבר 580 אנו צפויים לשיא חדש של 580+ 50%=870 לערך. זהו התרכיש שלי לטווח הארוך. לטווח הקצר אני עם הקולים סיימתי גם אם השוק ימשיך לעלות. הטרייד הבא שלי כסוחר מגמה יהיו פוטים גם אם אצתרך לחכות שבועיים.... השוק יכול להגיע ל630 בינאר אך הקולים לא מעניינים אותי יותר... בשורות טובות. כל הסוחר לפי הכתוב לעיל שם כספו על קרן הצבי.