דפקט בחולצה שהזמנתי

דפקט בחולצה שהזמנתי

הזמנתי חולצה, אך יש בה דפקט, שלחתי תמונות למוכר והוא מבקש ממני לשלוח את זה אליו חזרה הוא אומר לי לשים את זה בחבילה המקורית שהוא שלח את זה אליי ולרשום "denied return to sender" מישהו יודע על מה הוא מדבר? אפשר להחזיר את זה אליו ככה דרך הדואר? מה בדיוק אני צריך לעשות?
 

ozitex

New member
כך

הוא מבקש שתשלח ותרשום את מה שהוא ביקש לצרכי מיסוי- כך שאם הוא יקבל דרישה כלשהי לתשלום מס הוא יוכל להראות שזה החזר למעשה. אין לו צורך בזה אבל אם הוא מבקש- רשום את זה על הפתק הירוק שאתה מקבל בסניף והדבק על החבילה. אל תשכח להוסיף את פרטי השולח.
 
אבל האם אני צריך לשלם על המשלוח חזרה?

מדובר בחולצה של 10$ אני לא רוצה לשים עוד 10$ על משלוח חזרה. מה נהוג לעשות במצבים האלה? אני צריך להתמקח איתו על המשלוח? לפתוח סכסוך פייפל ?
 

enbalush

New member
מצטרפת לשאלה

גם לי זה קרה לפני שנים, זו היתה קניה ראשונה שהשאירה אותי עם פידבק שלילי
 

ozitex

New member
נושא במחלוקת

תלוי במוכר. בדרך כלל משלוח בחזרה מוגדר על ידי מוכרים כעל חשבונו של הקונה. אני על מוצרים שמתגלים כפגומים משלם את כל המשלוח בחזרה על חשבוני אבל רוב המוכרים לא חושבים כמוני. מומלץ להתמקח ולקבל את הסכמת המוכר.
 
מדובר ברשלנות המוכר שלא בדק המוצר, ועל כן

עליו לשאת בכל העלויות, אלא אם הקונה מוכן להתפשר על פתרון יצירתי אחר אני מתכוון להשאיר פידבק שלילי אם לא אקבל פתרון ההולם את האשמה והנזק
 
למעלה