דעתו של מנדי (מהיום)

Porn Star 69

New member
דעתו של מנדי (מהיום)

פסימיות בתל אביב = התיקון עומד להסתיים. / מנדי 19/2/2006 השוק הישראלי עבר מאופטימיות כאשר מדד ת"א 25 הגיע ל- 850 לפסימיות כאשר המדד חוצה 790 בתיקון משמעותי ראשון מזה חצי שנה. זה דרכו של תיקון טכני. לדעתי אין שינוי מגמה ראשית. וול סטריט תתמוך בנו מלמטה והתיקון יושלם בקרוב. שימו לב לראסל 2000. בכל מקרה המגמה הבאה תתבסס על מניות שורה שניה ושלישית ובראשן ענף הנדל"ן. סבלנות ואורך רוח נדרשים. אין מקום לפאניקה.
 
אין כסף קל במעו"ף

גם אם השוק יעלה קצת עד הפקיעה קודם יבוא מהלך של ירידה ל-780.יתנו לאנשים לשחרר סחורה בהפסד ורק אחר כך השוק יתחיל לטפס.אני הערכתי פקיעה בטווח 805-820 לפי מצבת הפוזיציות הפתוחות וציפיה לסיום התיקון היורד אבל אין קונים ולעומת זאת יש משקיעים זרים שנכנסו לשוק עוד לפני מדד 600 וזורקים סחורה גם במרחק של 60 נקודות מהשיא.הערכה מחודשת לפקיעה 795-805.
 

WhiteKnight 1

New member
אני לא מתכוון אלי ולא מתכוון אליך

אבל באם למישהו אחד אין כסף קל במעוף למישהו העומד מולו הכסף בא בקלי קלות אם לא ירדת לסוף דעתי כמו בכל משחק אחר המגלם בתוכו הימור וידע אלו שמרויחים מרויחים כל הזמן אלו שמפסידים מפסידים כל הזמן אגב אלו ההודעות שאכתוב שישעמם לי לגבי השוק אדום או ירוק ליום הבא זה כל מה שאומר פה
 

WhiteKnight 1

New member
לא מתעסק עם פקיעות

מה שאני מציע לך שאם אתה מאמין שמה שאתה הולך עליו תגלגל למרץ ותרויח או תפסיד פחות אבל שאלה אחת אני חייב לשאול אותך ממתי יש לך את הקולים שיש לך נכון שקנית אותם ביום חמישי בבוקר כתוצאה מהאופרייה שהפגינו פה אחרי המסחר כולם (המנהל אנגלו שייקה וכו חוץ ממעופניק וממני ) או שהם אצלך עוד מלפני האם קנית אותם כי אכן האמנת ב997 היא תמיכה חזקה מאד כפי שכתבו פה יותר מפעם אחת או לפני תענה בכנות בבקשה
 

WhiteKnight 1

New member
דוביד השאלה ליגיטימית

ואיני מבין מדוע היא מעלה גיכוך על מקלדתך (או שפתיך )
 
כי נירשמתם שניכם בפב' 2006

מה לגיטימי כאן?סיימתם בית ספר עממי יחד? אמרת שתיכתוב רק תחזיות,עכשיו התחלת לרשום על חזיות? ממש מחרחר ריב ומדון. דוביד
 

נמרוד52

New member
דוביד, האם צריך לשלם שנתי

על בטחונות? הבנק מבקש ממני 65 ש"ח על שעבוד הבטחונות לשנתיים מראש.
 
תתפלא אבל ביום רביעי בערב כתבתי

שמכרתי פוטים 800 וביום חמישי פותחים בגאפ למעלה...תעשה חיפוש.ביום חמישי על הבוקר מכרתי חצי כמות ברווח של 300 ליחידה ואחרי שהשוק לא החזיק מעמד מכרתי את השאר.הקולים היחידים שיש לי הם 820 שנמכרו בשער ממוצע 850.יש לי פוטים 680 שנמכרו ב-640 ביום שלישי שבוע שעבר אם אני לא טועה.כמו כן יש לי פוטים 690 שנמכרו בשבירה הראשונה של 797(שיא ההיסטריה) ועליהם אני מאוזן.
 
למעלה