דעות קדומות (או איכסה עלך יא חסה!)

דעות קדומות (או איכסה עלך יא חסה!)

אנחנו מוכרים את הדירה שלנו, באו כמה זוגות לראות את הדירה. עד פה הכל טוב. הגיעה בחורה צעירה (שלושים + צ'ופצ'יק), ירדה מג'יפ חדיש ויוקרתי, התהדרה בשיזוף בוהק, גוונים בשיער וחזה סיליקוני. גרה בגפה ורוצה לקנות את הדירה לבד וטוענת שיש לה די כסף במזומן לכך (סכום שאין למרבית הבחורות ואפילו לזוגות בגיל זה) והדעות הקדומות המגעילות הביאו את מוחי המעוות לחשוב שהיא נערה עובדת/ עם כמה תומכים. איכסה עלי!! (יאמר לזכותה שהיא בחורה מאוד נחמדה, עם סיפור אישי מורכב והכל רק בראש שלי) יצא גם לכם לגלות שאתם מחזיקים בדעות קדומות כאלו? (ובבקשה מי שלא, תנסו לא לכתוב, שאני ארגיש טוב עם עצמי...)
 

s h i r i 1

New member
במקרה של הבחורה הזאת, אולי

פשוט מדובר במשפחה עם כסף? איך את יודעת איזה סכום יש או אין למרבית הבחורות או לזוגות בגיל 30? אין לי מושג כמה אתם מבקשים עבור הדירה שלכם, אבל יש לי אי אילו חברים שאני מניחה שיכולים לקנות דירה לבד. ובעניין דיעות קדומות, בעקבות המגורים בניו יורק, יש כמה עמים שאני מתחברת אליהם יותר וכמה כאלו... שפחות
 
לגבי הערכת המחיר

מסתמכת על ההיכרות שלי עם אנשים בגיל הזה. ברור שלי שיש כאלה שיש להם את הכסף ותודה על החיזוק
 

דשבורד

New member
סטראוטיפים/דעות קדומות

יש לכולם. ישנה טענה שמדובר בכלל במנגנון המופעל אוטומטית, ואנשים נבדלים זה מזה רק במידת כמות האנרגיה המנטלית שהם מוכנים להשקיע ב"חשיבה נוגדת סטראוטיפ".
גם לי יש כמה, אבל אני שומרת אותם לעצמי
 

shno

New member
בוודאי שיש - אי אפשר להכחיש

אבל הן נשארות במסגרת המשפחתית המצומצמת (ולא אגלה מה...) ולעולם לא יוצאות החוצה.
 
למעלה