דעה על בולם ק. ROCK SHOK RECON 2006

noamarad

New member
דעה על בולם ק. ROCK SHOK RECON 2006

בולם זה בא או באויר 100 מ"מ או קפיץ שמן מהלך משתנה 90 - 130 מ"מ, שניהם עם ריבאונד, נעילה וכיוון קשיחות... האם כדאי ואם כן איזה? כיום יש לי פילוט של רוק שוק 100 מ"מ...
 

טיראן מ

New member
אותו שם אבל בולמים שונים ...

שני הבולמים שציינת RECON 100 AIR והשני RECON U-Turn קפיץ-שמן הם שונים מאוד זה מזה. הראשון יתאים לך אם השילדה שלך (אגב, איזו?) לא יכולה לקבל יותר מ-100 מ"מ ואתה מעוניין לשפר קשיחות, לשפר את ביצועי הבולם ולאפשר כיוונים נוספים. השני יתאים לך אם אתה מעוניין להגדיל את האגרסיביות של הרכיבה שלך וגם, כתוצר לוואי הכרחי, להגדיל קשיחות ושיכוך עדיף בהרבה. שינוי המהלך גם יכול להועיל. אגב, הראשון (אוויר) יכול להגיע גם כ- 130 מ"מ קבוע. עוד דבר - ה-RECON יכול להגיע עם או בלי Motion-Control (ה"פלאטפורמה" של רוק-שוקס). אני לא יודע מה יש בארץ אבל אני ממליץ לך ללכת על הבולם עם השיטה. זה יאפשר לך התאמה מצויינת של הבולם לסגנון הרכיבה שלך. מכל הבלאגן, סיכום - בכל מקרה, קח בולם עם Motion-Control. אם השילדה שלך יכולה לקבל 130 מ"מ, לך על ה-U-Turn. לא תאמין כמה הרכיבה שלך תשתנה.
 

טיראן מ

New member
שמע ...

בעיקרון, השילדה שלך יכולה לקבל מזלג של 100 מ"מ. כדי לא לפגוע באחריות, ה-100 מ"מ יתאים לך. מצד שני, אם האחריות פחות קריטית, מהלך משתנה ישפר מאוד את החוויה שלך בירידות על 130 מ"מ ... ואם תזכור לחזור ל-100 בסוף הירידה, הטיפוס לא יהיה קשה יותר. לדעתי, לך על ה-100 מ"מ אם אתה מתכנן להישאר עם האופניים האלו עוד זמן. השידרוג יהיה משמעותי מאוד גם כך וההבדל יורגש כבר ברכיבה הראשונה. שווה גם לבדוק עם היבואן אם ניתן לשנות מהלך ל-130 מ"מ (שינוי פנימי) בפשטות. כך תוכל, בעתיד, לעבור ל-130 מ"מ (או שתעביר את הבולם לאופניים אחרים).
 

noamarad

New member
אבל קראתי שאפשר גם 120 מ"מ

באתר MTBR יש חוו"ד על השילדה ושם הרבה שידרגו לבולמים קדמיים עד 120 מ""מ... בנוסף הדגם החדש מודל 2006 מגיע עם 120 מ"מ מקדימה מלכתחילה ולא נראה על פניו שהשלדה שונתה איך אני יכול לברר עד כמה מהלך בולם אני יכול להרכיב על אופניים כאלה?
 

טיראן מ

New member
הבהרה ...

ראשית, דגם 2006 שונה מ- 2005. שנית, העובדה שרוכבים שמים 120 מ"מ לא משנה את עניין האחריות שאותו אתה צריך לבדוק מול היבואן. שלישית, והכי חשוב, נראה שאתה מאוד רוצה את האפשרות להגדיל מהלך. אם כך, לך על זה. שים את ה- U-TURN. אני בטוח שהשילדה תסתדר איתו ואתה תאהב אותו. הוא יהפוך את האופניים שלך למשהו אחר לגמרי.
 

noamarad

New member
מה הסבירות לשבירת שילדה?

אני שוקל 65 (משקל קל לכל הדעות), אתה חושב שאני מסכן את השלדה משמעותית עם 120 מ"מ בירידות?
 
למעלה