דעה אישית:

nizanm

New member
דעה אישית:

יש לרענן את הנהגת התנועה לאיכות השלטון בהנהגה ריאקטיבית וחצופה. נימוקים: כלו כל הקיצין. המדינה בוערת משחיתות, אין קול ואין עונה.זבה לא תנועה ציבורית המונית. דרושה גישה ממהפיכנית לנושא טוהר הממידות ושחיתויות אנשי ממשל. עמותות ואיים. תקציבים שנתיים של מיליארדי הדולרים שמוציאים בעלי שררה, עשו אותם לכל יכולים. דרושה הנהגה ריאקציונירית שסיכויי השחתתה נמוכים . ההנהגה צריכה להיות חצופה. לפעול על גבול החוקיות, ולעתים אף לרעות בשדות שייאלצו את המנהיגים ונושאי התפקידים להכניס את המדינה הזו לשדות כשרים. יש להוציא את ההמונים לרחובות, מול בנייני ממשל, מול מעונם של בעלי שררה. להעמיד משמרות מחאה אלימוֹת מול הכנסת, המסואבת - כשקבוצות קטנות יותר יועמדו מול משרדי היוע"מש למממשלה, פרקליטות המדינה, בית הנשיא, בנייני ממשל, משטרת ישראל, בית המשפט העליון. אין לבחול במשמרות מחאה מול בית ראש הממשלה, חוות השקמים, מעונו של דודו אפל, מ"מ ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, שרים, חכ"ים ומעורבים בשחיתויות כמו ברק,עומרי ואח'. הריאקציה צריכה להיות אלימה!!!
 

jackie111

Well-known member
דעה אישית:

יש מקום להקים אגודה נוספת חדשה לאיכות השלטון. לפי דבריו של ניצן יש עבודה לעוד 3 אגודות בלי שאף אחת תפריע לשניה. תחרות הניקיון שתהיה בין האגודות השונות רק ינקו את הארץ משחיתות. אין כמו תחרות. במידה וניצן מקים את האגודה המתחרה אני מתחייב בזאת להרשם ולשלוח דמי חבר כפולים ומכופלים.
 

nizanm

New member
ג'קי ידידי.

ראשית, אסכים אתך! הקמת אגודה או ארגון ציבורי וולונטרי המוני נוסף, תיצור תחרות וישפר את התפוקה הלאומית. לכן, אסוג מדבריי הקודמים. יש לבחון אפשרות הקמת תנועה ציבורית המונית וולונטרית נוספת במקביל לתנועה לאיכות השלטון. שנית, את חיי ניהלתי תוך מימוש ערכי השיויון והצדק, אני מצוקל"ש..אתה בוודאי מתאר לך שאינני בכושר להוביל הקמת תנועה ציבורית כזאת. אולם אם יקומו כמה חברים ריאקציונרים - אצטרף להובלה וגופי כבר ימצא את הכוחות לכך.בכל אופן, אין צורך שתשלםם דמי חבר כפולים.
 

סוהי

New member
שניכם צודקים.

התנועה לאיכות השילטון סןבלת לאחרונה מריפיון ידיים וחולשת רוח. כל ריענון יתקבל בברכה.אין ספק,עם זאת,בנחיצותה הברוכה של התנועה הזאת.
 

jackie111

Well-known member
כמובן ש

בדעות אני נפלא. אבל מעדיף לישון אחרי הצהריים. שיעשו האחרים...
 
למעלה