amitasafzabida
New member
דעה אישית: צביעת אוטובוסים.
דעה אישית: צביעת אוטובוסים.
כל הצביעות השונות והמשונות שכיום יש לאוטובוסים יכול לבלבל, לדעתי, לכל חברה צריך להיות צבע אחד ואחיד, לכל סוגיי אוטובוסיה. כמו כן, לקחת את צורת הצביעה של "אגד", ולכל חברה הסגנון הנ"ל רק בצבע אחר. זה יקל על הנוסעים לזהות את החברות ולדעת באיזה קו הם נוסעים. אם למשל, הם צריכים 50 של קוים או למשל, של אגד ואז הם יודעים מי בא. אשמח לתגובות.
דעה אישית: צביעת אוטובוסים.
כל הצביעות השונות והמשונות שכיום יש לאוטובוסים יכול לבלבל, לדעתי, לכל חברה צריך להיות צבע אחד ואחיד, לכל סוגיי אוטובוסיה. כמו כן, לקחת את צורת הצביעה של "אגד", ולכל חברה הסגנון הנ"ל רק בצבע אחר. זה יקל על הנוסעים לזהות את החברות ולדעת באיזה קו הם נוסעים. אם למשל, הם צריכים 50 של קוים או למשל, של אגד ואז הם יודעים מי בא. אשמח לתגובות.