דן תורן ושליחי הבלוז בברקה
יום שלישי האחרון בברקה ב"ש: יש את ההופעות שאחרי 10 שניות אתה יודע שהן יהיו טובות, ואכן היה ממש מצויין. דן והשליחים מהווים חיבור נפלא של רוק אנ' רול ויעידו הקלידים של ניב בשיר "השקר הזה" . היו שיר שירים שדן כתב לאחרים כמו "הזיות" "גידי" שיר של צ'לי הגיטריסט של השליחים שחוגג דיסק חדש ואף ביצוע מלהיב לotta love של לד זפלין כשהקלידן מאפשר לדן מנוחה קלה. שוב ושוב ושוב מילה על הקהל "הדרומי" שמוכיח כל פעם מחדש שאין כמו לראות הופעות בדרום, מה גם שהכניסה יותר זולה....... נ.ב- תודה לתפוז ואנשיו על הכרטיס
יום שלישי האחרון בברקה ב"ש: יש את ההופעות שאחרי 10 שניות אתה יודע שהן יהיו טובות, ואכן היה ממש מצויין. דן והשליחים מהווים חיבור נפלא של רוק אנ' רול ויעידו הקלידים של ניב בשיר "השקר הזה" . היו שיר שירים שדן כתב לאחרים כמו "הזיות" "גידי" שיר של צ'לי הגיטריסט של השליחים שחוגג דיסק חדש ואף ביצוע מלהיב לotta love של לד זפלין כשהקלידן מאפשר לדן מנוחה קלה. שוב ושוב ושוב מילה על הקהל "הדרומי" שמוכיח כל פעם מחדש שאין כמו לראות הופעות בדרום, מה גם שהכניסה יותר זולה....... נ.ב- תודה לתפוז ואנשיו על הכרטיס