דן תורן ושליחי הבלוז בברקה

jango24

New member
דן תורן ושליחי הבלוז בברקה

יום שלישי האחרון בברקה ב"ש: יש את ההופעות שאחרי 10 שניות אתה יודע שהן יהיו טובות, ואכן היה ממש מצויין. דן והשליחים מהווים חיבור נפלא של רוק אנ' רול ויעידו הקלידים של ניב בשיר "השקר הזה" . היו שיר שירים שדן כתב לאחרים כמו "הזיות" "גידי" שיר של צ'לי הגיטריסט של השליחים שחוגג דיסק חדש ואף ביצוע מלהיב לotta love של לד זפלין כשהקלידן מאפשר לדן מנוחה קלה. שוב ושוב ושוב מילה על הקהל "הדרומי" שמוכיח כל פעם מחדש שאין כמו לראות הופעות בדרום, מה גם שהכניסה יותר זולה....... נ.ב- תודה לתפוז ואנשיו על הכרטיס
 

ענת1986

New member
הופעה משובחת וכיפית בהחלט ../images/Emo13.gif

היה נורא נחמד, למרות שהיו מעט אנשים, ובכל זאת- דן והשליחים נתנו הופעה ממש טובה, בידורית ומצחיקה. ביצועים מיוחדים- "הזיות"- לראשונה שמעתי את הגרסה של דן תורן. רועשת מידי לטעמי. למרות שאולי תגידו שאני משוחדת- של ברי יותר טובה, ואין ספק. "בך לא נוגע"- הביצוע לשיר איבד קצת את הרגש שבו. אבל בכל זאת- ביצוע נחמד. "אם את הולכת"- אם תשאלו אותי מה היה הרגע הכי מדהים בהופעה- אני אגיד שהשיר הזה. פשוט אחד השירים היות טובים שקיימים, והפעם הביצוע של דן תורן והשליחים היה מצוין! רשימת שירים נוספים, שאני זוכרת שהיו: יחסי הציבור של המוות סופרמן לבן על לבן שוב השקר הזה למה לא אמרת לי אימפריות נופלות לאט מה יהיה (שיר מתוך אלבום הבכורה של "שליחי הבלוז") whole lotta love- לד זפלין (טעימה ממה שיהיה בהופעה של שליחי הבלוז בב"ש, ב- 8.6). זרזירים איך שאני אהבתי חופשה בעליי מבריח מכס אחרי שהקיץ יגמר ליקי פלוגה בקו של מאיר אריאל
 

exit_from_here

New member
הייתי בהופעה הזאת פעמיים-ונהנתי.

ההופעה הראשונה הייתה גם אחת הראשונות של ההרכב אבל עדיין עם אנרגיות ורגש,השניה הייתה שונה וטובה גם היא. פשוט שילוב מעולה,אני משער שאני אלך שוב... אגב,הגרסה לBRING TO ME פשוט מעולה עם ניב חובב (הקלידן).
 
למעלה