דן מפסיק את פעילות הקווים הבאים

מצב
הנושא נעול.

0415

New member
ומה אם הנהגים?

מתברר שאפילו יהיה שיתוף פעולה
בין "דן, ל"קוים". לפי הודעת "דן" מהיום שתי החברות יכבדו את כרטיסי החופשי-חודשי האחת של השניה.
ומה אם הנהגים?
מה יהיה אם הנהגים של דן ככה פשוט יזרקו אותם מהעבודה??
 

נוסע99

New member
יותר מזה, הוא אפילו מברך את

אתר "דן" מפרסם זאת ובכך מכיר
בקיומה של חברת "קוים".
יותר מזה, הוא אפילו מברך את
המתחרים החדשים (מן חיבוק דוב כזה - אין שם קווים רווחיים ממש פרט לקווים 68 ו-36) נקווה שדן לא תמחק את הקווים האלה מן האתר שלה (לא כמו אגד - שמחקה באתר שלה אזורים שלמים ממפת הארץ בצעד שנראה כמו מחאה נגד מסירת הקווים) - ובכך תגלה נדיבות לא רק ל"קווים" אלא בעיקר כלפי הנוסעים.
 

mister K

New member
חבל ועצוב מאוד

דן מפסיק את פעילות הקווים הבאים
החל מיום ג 1.7.03 חברת האוטובוסים "דן" תבטל את הקווים ותעביר את הקווים שפעלו בבקעת אונו לחברת "קווים" 168 ,95 ,94 ,78 ,76 ,71 ,68 ,59 ,58 ,56 ,39 ,38 ,37 ,36 ,קו 1 תל השומר.
חבל ועצוב מאוד
בנוסף לנזק העצום הנגרם כתוצאה מהרפורמה הטיפשית והמיותרת לחלוטין, יש להסתכל גם על היבט נוסף והוא שהקווים שנלקחים מדן ב-1/7 במסגרת רוע הגזירה הוקמו ע"י "דן" וחלקם מופעלים ע"י "דן" עוד משנות ה-40 וה-50! (ראו מפות קווי "דן" משנות ה-50 שהעלה קראוזה לפורום, הן נמצאות בארכיון) עד שפתאום מגיעים להם פוליטיקאים אינטרסנטיים שלא מבינים מאומה בתחבורה ציבורית ופשוט לוקחים את אותם קווים מחברת דן הותיקה והמנוסה, ומעבירים אותם לאיזו חברה חדשה שצצה לה משום מקום ועוד לפני שהתחילה לפעול היא כבר מפעיל התח"צ השלישי בגודלו בישראל. יהיה לי מוזר ועצוב לראות את קו 68 מופעל ע"י חברה שהיא לא דן. יש לי סנטימנטים רבים לקו הזה ועצוב לי מאוד שלוקחים מדן את קו 68 בפרט ואת יתר הקווים בכלל. מה גם שעל הקווים האלה עובדים שנים על גבי שנים אותם נהגים מנוסים שכעת פשוט לוקחים להם את הפרנסה על לא עוול בכפם!. ובמקרה הזה ממש לא מעניינת אותי רמת השירות של "קווים" (ניחוש שלי: היא לא תשתווה לרמה הטובה של דן) חבל ועצוב מאוד! עד מתי????
 
"לא מענינת אותי רמת השירות..מעניין

חבל ועצוב מאוד
בנוסף לנזק העצום הנגרם כתוצאה מהרפורמה הטיפשית והמיותרת לחלוטין, יש להסתכל גם על היבט נוסף והוא שהקווים שנלקחים מדן ב-1/7 במסגרת רוע הגזירה הוקמו ע"י "דן" וחלקם מופעלים ע"י "דן" עוד משנות ה-40 וה-50! (ראו מפות קווי "דן" משנות ה-50 שהעלה קראוזה לפורום, הן נמצאות בארכיון) עד שפתאום מגיעים להם פוליטיקאים אינטרסנטיים שלא מבינים מאומה בתחבורה ציבורית ופשוט לוקחים את אותם קווים מחברת דן הותיקה והמנוסה, ומעבירים אותם לאיזו חברה חדשה שצצה לה משום מקום ועוד לפני שהתחילה לפעול היא כבר מפעיל התח"צ השלישי בגודלו בישראל. יהיה לי מוזר ועצוב לראות את קו 68 מופעל ע"י חברה שהיא לא דן. יש לי סנטימנטים רבים לקו הזה ועצוב לי מאוד שלוקחים מדן את קו 68 בפרט ואת יתר הקווים בכלל. מה גם שעל הקווים האלה עובדים שנים על גבי שנים אותם נהגים מנוסים שכעת פשוט לוקחים להם את הפרנסה על לא עוול בכפם!. ובמקרה הזה ממש לא מעניינת אותי רמת השירות של "קווים" (ניחוש שלי: היא לא תשתווה לרמה הטובה של דן) חבל ועצוב מאוד! עד מתי????
"לא מענינת אותי רמת השירות..מעניין
אתה אומר דברים שממש, אבל ממש מצדיקים את הרפורמה.
 

mister K

New member
לא ממש

"לא מענינת אותי רמת השירות..מעניין
אתה אומר דברים שממש, אבל ממש מצדיקים את הרפורמה.
לא ממש
כוונתי הייתה שמפריעה לי מאוד העובדה שלוקחים לנהגי "דן" המנוסים את הפרנסה ואת הקווים שעליהם הם עובדים כבר שנים לטובת נהגים מנוסים פחות של חברה חדשה. כבר כתבתי בפורום פעמים רבות מהי דעתי על רמת השירות הגרועה של המפעילים החדשים שלא משתווה לזו של אגד ודן וזהו הטיעון העיקרי שלי לפסילת הרפורמה. אם רמת השירות בקווים שהוצאו מאגד הייתה טובה יותר מהרמה שהייתה קודם, מה שלא נכון כמובן, האמן לי שהייתי מצדיק את הרפורמה אך עדיין הייתה כואבת לי העובדה שנהגים מנוסים של מפעילים שהפעילו קווים מסויימים במשך שנים, מאבדים את פרנסתם. אני מקווה שכעת הסברתי את כוונתי באופן יותר ברור. האמן לי שרמת השירות היא הדבר שהכי משנה לי, ללא קשר לסימפטיה כלשהי למפעיל זה או אחר. וברמת השירות אין כמו אגד ודן.
 
ואיך אתה מודד את רמת השירות?

לא ממש
כוונתי הייתה שמפריעה לי מאוד העובדה שלוקחים לנהגי "דן" המנוסים את הפרנסה ואת הקווים שעליהם הם עובדים כבר שנים לטובת נהגים מנוסים פחות של חברה חדשה. כבר כתבתי בפורום פעמים רבות מהי דעתי על רמת השירות הגרועה של המפעילים החדשים שלא משתווה לזו של אגד ודן וזהו הטיעון העיקרי שלי לפסילת הרפורמה. אם רמת השירות בקווים שהוצאו מאגד הייתה טובה יותר מהרמה שהייתה קודם, מה שלא נכון כמובן, האמן לי שהייתי מצדיק את הרפורמה אך עדיין הייתה כואבת לי העובדה שנהגים מנוסים של מפעילים שהפעילו קווים מסויימים במשך שנים, מאבדים את פרנסתם. אני מקווה שכעת הסברתי את כוונתי באופן יותר ברור. האמן לי שרמת השירות היא הדבר שהכי משנה לי, ללא קשר לסימפטיה כלשהי למפעיל זה או אחר. וברמת השירות אין כמו אגד ודן.
ואיך אתה מודד את רמת השירות?
בדקת את כל החברות? עשית צ'ק ליסט?, הסתכלת על מדדים של בדיקת חברות בעולם הגדול? הרי המחיר ירד, אני מניח שרמת הנקיון נשמרת, התדירות נשארה ואולי גדלה, אז תגיד שוב, על פי איזה מדדים אתה מכריז שרמת השירות "גרועה שלא משתווה לזו של אגד ודן"
 

mister K

New member
רמת השירות

ואיך אתה מודד את רמת השירות?
בדקת את כל החברות? עשית צ'ק ליסט?, הסתכלת על מדדים של בדיקת חברות בעולם הגדול? הרי המחיר ירד, אני מניח שרמת הנקיון נשמרת, התדירות נשארה ואולי גדלה, אז תגיד שוב, על פי איזה מדדים אתה מכריז שרמת השירות "גרועה שלא משתווה לזו של אגד ודן"
רמת השירות
בני, אנא הרשה לי לא להיכנס שוב לויכוח על נושא זה, את המדדים שלפיהם אני מודד את רמת השירות ציינתי בפורום לפני ארבעה ימים. אני שוב מציין שאני אומר פה את דעתי בלבד וכי אף אחד לא חייב להסכים איתי. אך אם כבר הזכרת את עניין הנקיון, אז לא, רמת הנקיון לא נשמרת בחלק מהחברות ובמיוחד לא באוטובוסים של חברת "נתיב אקספרס" הפועלים בצפון הארץ.
 
אני דווקא כן אכנס...:)

רמת השירות
בני, אנא הרשה לי לא להיכנס שוב לויכוח על נושא זה, את המדדים שלפיהם אני מודד את רמת השירות ציינתי בפורום לפני ארבעה ימים. אני שוב מציין שאני אומר פה את דעתי בלבד וכי אף אחד לא חייב להסכים איתי. אך אם כבר הזכרת את עניין הנקיון, אז לא, רמת הנקיון לא נשמרת בחלק מהחברות ובמיוחד לא באוטובוסים של חברת "נתיב אקספרס" הפועלים בצפון הארץ.
אני דווקא כן אכנס...:)
כי ממה שאני רואה בויכוח כאן, השוללים את הרפורמה מביאים טיעונים אולם לא מציינים שום קריטריונים לבסס את הטיעונים. וכך מופרחות סיסמאות (אסון) או מובאים טיעונים לא עניניים מימי מלחמות ישראל. אז כשיש חברה הקונה אוטובוסים יד שניה מאגד (שאגב, לא נתנה אותם בחינם...) אז מנפנפים בסחורה הפגומה. אבל כש"קוים" מביאה אוטובוסים טובים וחדשים אז אומרים שזה לא חכמה, שחר וקז ייבאו אותם. רמת הויכוח כאן היא כל כך נמוכה שאני מתפלא, האדון K, מדוע אני נגרר שוב ושוב ובכך אתה צודק... אפשר לגונן על אגד ודן, ואפילו הדעה שלא צריך רפורמה היא לגיטימית, אבל למען השם, תביאו נימוקים עניניים ולא רק ממראה עיניים. אבל כשאין נימוקים אז מלכלכים קצת..מה יש? זה כל כך נפוץ במקומותינו.. יש כל כך הרבה מדדים ליעילות הפעלת תחבורה ציבורית, החל מעלות תועלת של כל העסק למשק הלאומי, החזר השקעה, עבור דרך זיהום אויר, שביעות רצון של נוסעים (באמצעות שאלוני סקר ולתקופה ארוכה), ביצועים בהפעלה, כלומר איחורים, מהירות ממוצעת, בטיחות וכו, מחירים, ניקיון ועוד מיליון קירטריונים. אתם אפילו לא נותנים צ'אנס לעסק לעבוד, לעבור את תקופת ההרצה שמתאפיינת בליקויים ואז לבדוק, כן לבדוק ולא לאמר "ראיתי" "שמעתי". קצת מיקצועיות אפשר לדרוש גם מחובבים כמונו ובעיקר מהאקדמיים שבנינו. ובזאת אני אמרתי את המילה האחרונה בויכוח הנוכחי, אלא אם מישהו יענה, כנהוג כאן, לגופו של אדם ולא לגופו של עניין.
 

mister K

New member
ואני לא אכנס

אני דווקא כן אכנס...:)
כי ממה שאני רואה בויכוח כאן, השוללים את הרפורמה מביאים טיעונים אולם לא מציינים שום קריטריונים לבסס את הטיעונים. וכך מופרחות סיסמאות (אסון) או מובאים טיעונים לא עניניים מימי מלחמות ישראל. אז כשיש חברה הקונה אוטובוסים יד שניה מאגד (שאגב, לא נתנה אותם בחינם...) אז מנפנפים בסחורה הפגומה. אבל כש"קוים" מביאה אוטובוסים טובים וחדשים אז אומרים שזה לא חכמה, שחר וקז ייבאו אותם. רמת הויכוח כאן היא כל כך נמוכה שאני מתפלא, האדון K, מדוע אני נגרר שוב ושוב ובכך אתה צודק... אפשר לגונן על אגד ודן, ואפילו הדעה שלא צריך רפורמה היא לגיטימית, אבל למען השם, תביאו נימוקים עניניים ולא רק ממראה עיניים. אבל כשאין נימוקים אז מלכלכים קצת..מה יש? זה כל כך נפוץ במקומותינו.. יש כל כך הרבה מדדים ליעילות הפעלת תחבורה ציבורית, החל מעלות תועלת של כל העסק למשק הלאומי, החזר השקעה, עבור דרך זיהום אויר, שביעות רצון של נוסעים (באמצעות שאלוני סקר ולתקופה ארוכה), ביצועים בהפעלה, כלומר איחורים, מהירות ממוצעת, בטיחות וכו, מחירים, ניקיון ועוד מיליון קירטריונים. אתם אפילו לא נותנים צ'אנס לעסק לעבוד, לעבור את תקופת ההרצה שמתאפיינת בליקויים ואז לבדוק, כן לבדוק ולא לאמר "ראיתי" "שמעתי". קצת מיקצועיות אפשר לדרוש גם מחובבים כמונו ובעיקר מהאקדמיים שבנינו. ובזאת אני אמרתי את המילה האחרונה בויכוח הנוכחי, אלא אם מישהו יענה, כנהוג כאן, לגופו של אדם ולא לגופו של עניין.
ואני לא אכנס
קודם כל אמרתי שלא אכנס שוב לויכוח ולכן לא אעשה זאת. מה גם שאני יודע שהויכוח יהיה חסר טעם מכיוון שאני מעריך אותך ויודע שאם אביתר לא הצליח לשכנע אותך אז מן הסתם גם אני לא אצליח ולכן אני לא מנסה לעשות זאת אלא רק אומר את דעתי האישית בנושא. ובמקרה הספציפי של חברת "קווים", לא פסלתי עדיין את "קווים" מכיוון שללא ספק אי אפשר לעשות זאת בלי לתת להם צ'אנס ולראות כיצע הם עובדים ומהו טיב השירות שהם מציעים. התייחסתי רק לעובדה המצערת אותי מאוד והיא שלוקחים את הקווים מחברת "דן", שלפחות לפי דעתי הפעילה אותם בצורה טובה מאוד ונתנה שירות שאמנם לוקה אף הוא במעט חסר אך בסך הכל הוא טוב מאוד (ואני אומר זאת כאחד שנסע פעמים רבות בקווים המדוברים בתקופת "דן"). על סמך הדברים האלה, הוצאת הקווים מדן מיותרת לחלוטין לדעתי.
 
התערבותי נדרשת יותר מתמיד:

אני דווקא כן אכנס...:)
כי ממה שאני רואה בויכוח כאן, השוללים את הרפורמה מביאים טיעונים אולם לא מציינים שום קריטריונים לבסס את הטיעונים. וכך מופרחות סיסמאות (אסון) או מובאים טיעונים לא עניניים מימי מלחמות ישראל. אז כשיש חברה הקונה אוטובוסים יד שניה מאגד (שאגב, לא נתנה אותם בחינם...) אז מנפנפים בסחורה הפגומה. אבל כש"קוים" מביאה אוטובוסים טובים וחדשים אז אומרים שזה לא חכמה, שחר וקז ייבאו אותם. רמת הויכוח כאן היא כל כך נמוכה שאני מתפלא, האדון K, מדוע אני נגרר שוב ושוב ובכך אתה צודק... אפשר לגונן על אגד ודן, ואפילו הדעה שלא צריך רפורמה היא לגיטימית, אבל למען השם, תביאו נימוקים עניניים ולא רק ממראה עיניים. אבל כשאין נימוקים אז מלכלכים קצת..מה יש? זה כל כך נפוץ במקומותינו.. יש כל כך הרבה מדדים ליעילות הפעלת תחבורה ציבורית, החל מעלות תועלת של כל העסק למשק הלאומי, החזר השקעה, עבור דרך זיהום אויר, שביעות רצון של נוסעים (באמצעות שאלוני סקר ולתקופה ארוכה), ביצועים בהפעלה, כלומר איחורים, מהירות ממוצעת, בטיחות וכו, מחירים, ניקיון ועוד מיליון קירטריונים. אתם אפילו לא נותנים צ'אנס לעסק לעבוד, לעבור את תקופת ההרצה שמתאפיינת בליקויים ואז לבדוק, כן לבדוק ולא לאמר "ראיתי" "שמעתי". קצת מיקצועיות אפשר לדרוש גם מחובבים כמונו ובעיקר מהאקדמיים שבנינו. ובזאת אני אמרתי את המילה האחרונה בויכוח הנוכחי, אלא אם מישהו יענה, כנהוג כאן, לגופו של אדם ולא לגופו של עניין.
התערבותי נדרשת יותר מתמיד:
נימוקים עניינים בלבד: 1. בקושי התחילו לעבוד החברות החדשות וכבר הן עברייניות תנועה בקנה מידה מסחרר - המון דו"חות חוטפים הנהגים שלהן המסכנים את התנועה הרבה פעמים. הם צריכים בהול השתלמויות אבל אין להן כסף לזה !! מדובר בחיי אדם ולא בעוד סתם ויכוח בפורום שאף אחד רציני לא רואה אותו... מה זה הפקרות ?? 2. המשק הלאומי מכניס לכיס שלו אוקיינוס של כסף ממיסים על רכישת אוטובוסים חדשים - ברובם מיותרים - ההיצע גדול מהביקוש בהרבה מקומות... 3. גם כאשר עורכים עסקת מכירת אוטובוסים משומשים יש אגרה ולאן הולך הכסף כתוצאה מתשלום האגרה בני ??? 4. זיהום אויר: הצחקתם אותי !!!!!!!!!!!!!!!! צא ולמד כיצד מזהמים את האויר עם כל הגרוטאות הישנות שפתאום חוזרות לכביש אחרי שזרקו אותן במיזבלה. זה נקרא לעשות כסף מזבל על חשבון הבריאות שלך ושלי ! 5. כל מיני אוטובוסים חדשים שנקנו בכל מיני קומבינות בחו"ל. כולם יודעים מה המקור שלהם. זה לא עובד עלי ! קונים כל מיני קומבינות בכל מיני מקומות שנשארו בהם שאריות... מה עם הבטיחות ?? יוק ! 6. ביצועים בהפעלה ?? על איזו הפעלה מדברים ? הרי האוטובוסים האלה חיים במוסך יותר מאשר על הכביש ומתקנים אותם בשאריות של חלקי מרצדס וכו" שקונים במגרשי פירוקים של אגד. מה אני לא רואה את זה ????????? 7. ניקיון ??? הצחקתם אותי !! הזוהמה שולטת והאוטובוסים מלוכלכים ומוזנחים. ראיתי בעיניים שלי !!!!! אגד ודן נקיים הרבה יותר - אין מקום להשוואה. 8. החזר השקעה ????? מי משקיע ?? מס הכנסה או מי בדיוק ??? הצחקתם אותי !! אם ניקח גרוטאה ישנה , נשקיע בה 100 לירות ישראליות, היא כבר נוסעת נכון ? היא תרויח עוד 100 לירות ישראליות אחרי שבועיים נכון ? אבל באיזה רמה ? עם כסאות מתפרקים ? עם אגזוז מעשן עד אימה ?? וכמה נוציא עליה על תיקונים ??? יש לנו מספיק ג'ובות לתקן אותה ??? נמשיך לנסוע איתה מקרטעת על הכביש ולהביא בקבוק של שתיה חריפה עטוף בעיתון לתת לטסטר ביום שיש לה טסט....... וזו המציאות אדון בני !!!!!!!! 9. לתת לעסק צ'אנס ?? עוד לא התחילו לעבוד והם עובדים עלינו עם הקומבינות ! הכל ישראבלוף אחד גדול. כנראה שגם הם שכחו שב-48 פרצה כאן מדינה.... מסקנה: איחוד אגד עם דן הוא כורח המציאות כדי למגר את כל השנוררים האחרים. "אגדן" זה הפתרון ! זה מה שיציל את התח"צ בארץ המתפוררת שלנו. שלנו ?? עדיין יש מדינה פה ?? אני באמת כבר לא יודע ואני לא צוחק !! לילה טוב.
 
מיסטר K צודק בכל טיעוניו ! הוא מדבר

התערבותי נדרשת יותר מתמיד:
נימוקים עניינים בלבד: 1. בקושי התחילו לעבוד החברות החדשות וכבר הן עברייניות תנועה בקנה מידה מסחרר - המון דו"חות חוטפים הנהגים שלהן המסכנים את התנועה הרבה פעמים. הם צריכים בהול השתלמויות אבל אין להן כסף לזה !! מדובר בחיי אדם ולא בעוד סתם ויכוח בפורום שאף אחד רציני לא רואה אותו... מה זה הפקרות ?? 2. המשק הלאומי מכניס לכיס שלו אוקיינוס של כסף ממיסים על רכישת אוטובוסים חדשים - ברובם מיותרים - ההיצע גדול מהביקוש בהרבה מקומות... 3. גם כאשר עורכים עסקת מכירת אוטובוסים משומשים יש אגרה ולאן הולך הכסף כתוצאה מתשלום האגרה בני ??? 4. זיהום אויר: הצחקתם אותי !!!!!!!!!!!!!!!! צא ולמד כיצד מזהמים את האויר עם כל הגרוטאות הישנות שפתאום חוזרות לכביש אחרי שזרקו אותן במיזבלה. זה נקרא לעשות כסף מזבל על חשבון הבריאות שלך ושלי ! 5. כל מיני אוטובוסים חדשים שנקנו בכל מיני קומבינות בחו"ל. כולם יודעים מה המקור שלהם. זה לא עובד עלי ! קונים כל מיני קומבינות בכל מיני מקומות שנשארו בהם שאריות... מה עם הבטיחות ?? יוק ! 6. ביצועים בהפעלה ?? על איזו הפעלה מדברים ? הרי האוטובוסים האלה חיים במוסך יותר מאשר על הכביש ומתקנים אותם בשאריות של חלקי מרצדס וכו" שקונים במגרשי פירוקים של אגד. מה אני לא רואה את זה ????????? 7. ניקיון ??? הצחקתם אותי !! הזוהמה שולטת והאוטובוסים מלוכלכים ומוזנחים. ראיתי בעיניים שלי !!!!! אגד ודן נקיים הרבה יותר - אין מקום להשוואה. 8. החזר השקעה ????? מי משקיע ?? מס הכנסה או מי בדיוק ??? הצחקתם אותי !! אם ניקח גרוטאה ישנה , נשקיע בה 100 לירות ישראליות, היא כבר נוסעת נכון ? היא תרויח עוד 100 לירות ישראליות אחרי שבועיים נכון ? אבל באיזה רמה ? עם כסאות מתפרקים ? עם אגזוז מעשן עד אימה ?? וכמה נוציא עליה על תיקונים ??? יש לנו מספיק ג'ובות לתקן אותה ??? נמשיך לנסוע איתה מקרטעת על הכביש ולהביא בקבוק של שתיה חריפה עטוף בעיתון לתת לטסטר ביום שיש לה טסט....... וזו המציאות אדון בני !!!!!!!! 9. לתת לעסק צ'אנס ?? עוד לא התחילו לעבוד והם עובדים עלינו עם הקומבינות ! הכל ישראבלוף אחד גדול. כנראה שגם הם שכחו שב-48 פרצה כאן מדינה.... מסקנה: איחוד אגד עם דן הוא כורח המציאות כדי למגר את כל השנוררים האחרים. "אגדן" זה הפתרון ! זה מה שיציל את התח"צ בארץ המתפוררת שלנו. שלנו ?? עדיין יש מדינה פה ?? אני באמת כבר לא יודע ואני לא צוחק !! לילה טוב.
מיסטר K צודק בכל טיעוניו ! הוא מדבר
מהשטח הריאלי ולא עוסק בפילוזופיה (פילוסופיה זה באוניברסיטה, לא אצלי) של נדמה לי !! אידיאלים לחוד ומציאות אמפירית לחוד !! הם כבר מייקרים מחירים והממשלה שלך (כן, היא לא שלי ואני לא מכיר בחוקיותה !) מקצצת לאגד ולדן את הידיים. זה שוק חופשי ? זה כמו מונרכיה לא קונסטוטוציונית !!! ממש ככה ! אין פה דמוקרטיה !!! זו דיקטטורה שלטונית של בעלי שררה ומלככי פינכה !!! תן לאגד ולדן שוק חופשי ומחר תקבל את האליטה של השירות !!! זה בולשיט אטומי לחשוב שהקואופרטיביזם יזיק ! המדינה שלך לא מוכנה עדיין לרפורמות משום סוג !! עובדים עליכם בעיניים יום יום ! אל תאמינו לעיתונים - גם שם הדברים מבויימים !!! זו דמוקרטיה תחבורתית אמיתית ??? רפורמה אמיתית כוללת את כולם אז תן לאגד ולדן להתחרות ביושר מול כל האחרים !! למה הממשלה (שלך בלבד) שמה אזיקי מתכת על ידי אגד ודן ??? דרושה רבולוציה רבתית ! זה פשוט קטע מכוער ומילא שהיתה לו הצדקה ??? הכל שטויות - התחבורה הציבורית נהרסת ואין מושיע !!!!!!!!!!!!
 
תוספת: תדירות ?? עובדים שם כמו

מיסטר K צודק בכל טיעוניו ! הוא מדבר
מהשטח הריאלי ולא עוסק בפילוזופיה (פילוסופיה זה באוניברסיטה, לא אצלי) של נדמה לי !! אידיאלים לחוד ומציאות אמפירית לחוד !! הם כבר מייקרים מחירים והממשלה שלך (כן, היא לא שלי ואני לא מכיר בחוקיותה !) מקצצת לאגד ולדן את הידיים. זה שוק חופשי ? זה כמו מונרכיה לא קונסטוטוציונית !!! ממש ככה ! אין פה דמוקרטיה !!! זו דיקטטורה שלטונית של בעלי שררה ומלככי פינכה !!! תן לאגד ולדן שוק חופשי ומחר תקבל את האליטה של השירות !!! זה בולשיט אטומי לחשוב שהקואופרטיביזם יזיק ! המדינה שלך לא מוכנה עדיין לרפורמות משום סוג !! עובדים עליכם בעיניים יום יום ! אל תאמינו לעיתונים - גם שם הדברים מבויימים !!! זו דמוקרטיה תחבורתית אמיתית ??? רפורמה אמיתית כוללת את כולם אז תן לאגד ולדן להתחרות ביושר מול כל האחרים !! למה הממשלה (שלך בלבד) שמה אזיקי מתכת על ידי אגד ודן ??? דרושה רבולוציה רבתית ! זה פשוט קטע מכוער ומילא שהיתה לו הצדקה ??? הכל שטויות - התחבורה הציבורית נהרסת ואין מושיע !!!!!!!!!!!!
תוספת: תדירות ?? עובדים שם כמו
פאלאחים !! ראיתי שעוד עובדים עם לוחות גנט !! אל תעיזו להשמיץ את אגדן בנושא תדירות. מי שבעד רפורמה - שישב על הגה האוטובוס יום שלם ! נראה אתכם חכמים בלילה !!! תדירות נקבעת רק באגדן ? הממשלה שלכם מתערבת גם פה ומכתיבה תנאים. זה שוק חופשי ? זה דיזאסטר !!!
 

yblumann

New member
Bus scheduling and frequencies

תוספת: תדירות ?? עובדים שם כמו
פאלאחים !! ראיתי שעוד עובדים עם לוחות גנט !! אל תעיזו להשמיץ את אגדן בנושא תדירות. מי שבעד רפורמה - שישב על הגה האוטובוס יום שלם ! נראה אתכם חכמים בלילה !!! תדירות נקבעת רק באגדן ? הממשלה שלכם מתערבת גם פה ומכתיבה תנאים. זה שוק חופשי ? זה דיזאסטר !!!
Bus scheduling and frequencies
Evyatar, Do you know exactly how the govenment in israel controls serice level? after all they admited that they have no idea about the bus route network, let alone the details of a single route! Do they really tell a company that a route has to run from A to B every 15 minutes 7 days a week, fix the time the service starts and finishes? ? regards Yoram.
 
וזו האמת: לוחות הזמנים נבנים על-פי

Bus scheduling and frequencies
Evyatar, Do you know exactly how the govenment in israel controls serice level? after all they admited that they have no idea about the bus route network, let alone the details of a single route! Do they really tell a company that a route has to run from A to B every 15 minutes 7 days a week, fix the time the service starts and finishes? ? regards Yoram.
וזו האמת: לוחות הזמנים נבנים על-פי
אינטרסים של בעלי שררה שדואגים שבמקומות שיש להם אוהדים וציבור בוחרים פוטנציאלי - לשם יגיעו יותר אוטובוסים ! הממשלה לא שולחת אוטובוס ממוגן לשילה ולעלי כל 15 דקות למרות שזו הדרישה הריאלית לתדירות ואז תושבי ההתיישבות בעלי ובשילה נהרגים בפיגועים או נפצעים לאחר שהם נוסעים ברכבם הפרטי באזור זה שהממשלה בעצמה עודדה אותם בעבר לגור בו !!!!!!!!
 

yblumann

New member
a few comments

התערבותי נדרשת יותר מתמיד:
נימוקים עניינים בלבד: 1. בקושי התחילו לעבוד החברות החדשות וכבר הן עברייניות תנועה בקנה מידה מסחרר - המון דו"חות חוטפים הנהגים שלהן המסכנים את התנועה הרבה פעמים. הם צריכים בהול השתלמויות אבל אין להן כסף לזה !! מדובר בחיי אדם ולא בעוד סתם ויכוח בפורום שאף אחד רציני לא רואה אותו... מה זה הפקרות ?? 2. המשק הלאומי מכניס לכיס שלו אוקיינוס של כסף ממיסים על רכישת אוטובוסים חדשים - ברובם מיותרים - ההיצע גדול מהביקוש בהרבה מקומות... 3. גם כאשר עורכים עסקת מכירת אוטובוסים משומשים יש אגרה ולאן הולך הכסף כתוצאה מתשלום האגרה בני ??? 4. זיהום אויר: הצחקתם אותי !!!!!!!!!!!!!!!! צא ולמד כיצד מזהמים את האויר עם כל הגרוטאות הישנות שפתאום חוזרות לכביש אחרי שזרקו אותן במיזבלה. זה נקרא לעשות כסף מזבל על חשבון הבריאות שלך ושלי ! 5. כל מיני אוטובוסים חדשים שנקנו בכל מיני קומבינות בחו"ל. כולם יודעים מה המקור שלהם. זה לא עובד עלי ! קונים כל מיני קומבינות בכל מיני מקומות שנשארו בהם שאריות... מה עם הבטיחות ?? יוק ! 6. ביצועים בהפעלה ?? על איזו הפעלה מדברים ? הרי האוטובוסים האלה חיים במוסך יותר מאשר על הכביש ומתקנים אותם בשאריות של חלקי מרצדס וכו" שקונים במגרשי פירוקים של אגד. מה אני לא רואה את זה ????????? 7. ניקיון ??? הצחקתם אותי !! הזוהמה שולטת והאוטובוסים מלוכלכים ומוזנחים. ראיתי בעיניים שלי !!!!! אגד ודן נקיים הרבה יותר - אין מקום להשוואה. 8. החזר השקעה ????? מי משקיע ?? מס הכנסה או מי בדיוק ??? הצחקתם אותי !! אם ניקח גרוטאה ישנה , נשקיע בה 100 לירות ישראליות, היא כבר נוסעת נכון ? היא תרויח עוד 100 לירות ישראליות אחרי שבועיים נכון ? אבל באיזה רמה ? עם כסאות מתפרקים ? עם אגזוז מעשן עד אימה ?? וכמה נוציא עליה על תיקונים ??? יש לנו מספיק ג'ובות לתקן אותה ??? נמשיך לנסוע איתה מקרטעת על הכביש ולהביא בקבוק של שתיה חריפה עטוף בעיתון לתת לטסטר ביום שיש לה טסט....... וזו המציאות אדון בני !!!!!!!! 9. לתת לעסק צ'אנס ?? עוד לא התחילו לעבוד והם עובדים עלינו עם הקומבינות ! הכל ישראבלוף אחד גדול. כנראה שגם הם שכחו שב-48 פרצה כאן מדינה.... מסקנה: איחוד אגד עם דן הוא כורח המציאות כדי למגר את כל השנוררים האחרים. "אגדן" זה הפתרון ! זה מה שיציל את התח"צ בארץ המתפוררת שלנו. שלנו ?? עדיין יש מדינה פה ?? אני באמת כבר לא יודע ואני לא צוחק !! לילה טוב.
a few comments
Evyatar and all, Pls allow me to make some comments: 1. It appears that in the case when second hand buses are used by the new companies, it is with the agreement of the Ministry of Tranport. 2. Old buses are not necessarily bad buses. Bad maintanace makes new buses bad. 3. There is absolutely nothing wrong in contracting out engineering . it was done successfully over here for some time here. 4. When you buy new buses, and you operate a commercial service, the costs of the new buses should be passed on the the passanger. Many on this forum lamented the disappearance of the existing buses so soon. Indeed it was a waste. so why should the old buses be kept- by some other comapnies? Standard of service: This is the real issue here: Who controls and measures the service quality of bus operators in Israel[ including the 'revered' - on this group- Egged and Dan?] What sanction does the minstry have against the operating companies? Is there any written and commonly available standard of service? Does anybody know - per service how many buses are supposed to be operated [known as PVR= Peak Vehicle Requirement], , so someone can check if the scheduled buses do in fact operate? Does anybody measure route reliability and how long the passanger has to wait for a bus? Do the bus comapnies employ service controller on route to prevent bunching up? Is there a standard for cleansiness on the bus, and is it enforced and by whom? Is there what is called in the UK 'service speed' where there is maximun allowed service speed? Are speed limitors fit to buses? Is there a proper driving licesing system where bus drivers do not comply with the law face dequalification? Those are common standards of bus service that are used in Europe UK ireland Singapore Hong Kong and USA. I do not think any public service operator in Israel will pass those tests with flying colours. Let's face it: seems like the Egged Dan club is not as perfect as you might think. Public tranpsort in Israel is expensive and the number of passangers using buses in Israel is in decline. It seems to me you wish the status quo to remain as it is. It's a pity, because the status quo ante was not a glorious one. Let me emphasise that the tendering system in Isreal is far from perfect. You need to highlight the shortcomings of the Ministry rather slug off the new bus comapnies. regards Yoram.
 
משרד התחבורה מאשר- זה שקוף !!

a few comments
Evyatar and all, Pls allow me to make some comments: 1. It appears that in the case when second hand buses are used by the new companies, it is with the agreement of the Ministry of Tranport. 2. Old buses are not necessarily bad buses. Bad maintanace makes new buses bad. 3. There is absolutely nothing wrong in contracting out engineering . it was done successfully over here for some time here. 4. When you buy new buses, and you operate a commercial service, the costs of the new buses should be passed on the the passanger. Many on this forum lamented the disappearance of the existing buses so soon. Indeed it was a waste. so why should the old buses be kept- by some other comapnies? Standard of service: This is the real issue here: Who controls and measures the service quality of bus operators in Israel[ including the 'revered' - on this group- Egged and Dan?] What sanction does the minstry have against the operating companies? Is there any written and commonly available standard of service? Does anybody know - per service how many buses are supposed to be operated [known as PVR= Peak Vehicle Requirement], , so someone can check if the scheduled buses do in fact operate? Does anybody measure route reliability and how long the passanger has to wait for a bus? Do the bus comapnies employ service controller on route to prevent bunching up? Is there a standard for cleansiness on the bus, and is it enforced and by whom? Is there what is called in the UK 'service speed' where there is maximun allowed service speed? Are speed limitors fit to buses? Is there a proper driving licesing system where bus drivers do not comply with the law face dequalification? Those are common standards of bus service that are used in Europe UK ireland Singapore Hong Kong and USA. I do not think any public service operator in Israel will pass those tests with flying colours. Let's face it: seems like the Egged Dan club is not as perfect as you might think. Public tranpsort in Israel is expensive and the number of passangers using buses in Israel is in decline. It seems to me you wish the status quo to remain as it is. It's a pity, because the status quo ante was not a glorious one. Let me emphasise that the tendering system in Isreal is far from perfect. You need to highlight the shortcomings of the Ministry rather slug off the new bus comapnies. regards Yoram.
משרד התחבורה מאשר- זה שקוף !!
אוטובוסים ישנים פה הם כן BAD BUSES יורם יקירי ! הבלאי שלהם עצום ! בוא ותראה במו עיניך ! כולנו מבינים שאתה מנסה למצוא אלף ואחד צידוקים לרפורמה תוך השוואה עם אנגליה והונג-קונג. אבל פה זה עובד אחרת יקירי. אתה מדבר על סטטוס-קוו אבל על איזה סטטוס-קוו ? שוב אנו חוזרים למוטיבים הישנים או הבסיסיים של הויכוח. סטטוס קוו הוא שנקבע במגילת העצמאות ביום 14.05.1948. אתה רוצה לשנות אותו ? מחר יקומו עליך כל שאר המגזרים במשק ! הרי זה תקדים ! למה להפר את האיזון העדין בתקופה כל-כך קשה ?? אין לנו מספיק בעיות גם ככה ? זה זמן לשנס מותניים ולא זמן לפיצולים שיחלישו אותנו לבסוף. המשך מחר. לילה טוב, אביתר.
 
ומה עם התערבותי

התערבותי נדרשת יותר מתמיד:
נימוקים עניינים בלבד: 1. בקושי התחילו לעבוד החברות החדשות וכבר הן עברייניות תנועה בקנה מידה מסחרר - המון דו"חות חוטפים הנהגים שלהן המסכנים את התנועה הרבה פעמים. הם צריכים בהול השתלמויות אבל אין להן כסף לזה !! מדובר בחיי אדם ולא בעוד סתם ויכוח בפורום שאף אחד רציני לא רואה אותו... מה זה הפקרות ?? 2. המשק הלאומי מכניס לכיס שלו אוקיינוס של כסף ממיסים על רכישת אוטובוסים חדשים - ברובם מיותרים - ההיצע גדול מהביקוש בהרבה מקומות... 3. גם כאשר עורכים עסקת מכירת אוטובוסים משומשים יש אגרה ולאן הולך הכסף כתוצאה מתשלום האגרה בני ??? 4. זיהום אויר: הצחקתם אותי !!!!!!!!!!!!!!!! צא ולמד כיצד מזהמים את האויר עם כל הגרוטאות הישנות שפתאום חוזרות לכביש אחרי שזרקו אותן במיזבלה. זה נקרא לעשות כסף מזבל על חשבון הבריאות שלך ושלי ! 5. כל מיני אוטובוסים חדשים שנקנו בכל מיני קומבינות בחו"ל. כולם יודעים מה המקור שלהם. זה לא עובד עלי ! קונים כל מיני קומבינות בכל מיני מקומות שנשארו בהם שאריות... מה עם הבטיחות ?? יוק ! 6. ביצועים בהפעלה ?? על איזו הפעלה מדברים ? הרי האוטובוסים האלה חיים במוסך יותר מאשר על הכביש ומתקנים אותם בשאריות של חלקי מרצדס וכו" שקונים במגרשי פירוקים של אגד. מה אני לא רואה את זה ????????? 7. ניקיון ??? הצחקתם אותי !! הזוהמה שולטת והאוטובוסים מלוכלכים ומוזנחים. ראיתי בעיניים שלי !!!!! אגד ודן נקיים הרבה יותר - אין מקום להשוואה. 8. החזר השקעה ????? מי משקיע ?? מס הכנסה או מי בדיוק ??? הצחקתם אותי !! אם ניקח גרוטאה ישנה , נשקיע בה 100 לירות ישראליות, היא כבר נוסעת נכון ? היא תרויח עוד 100 לירות ישראליות אחרי שבועיים נכון ? אבל באיזה רמה ? עם כסאות מתפרקים ? עם אגזוז מעשן עד אימה ?? וכמה נוציא עליה על תיקונים ??? יש לנו מספיק ג'ובות לתקן אותה ??? נמשיך לנסוע איתה מקרטעת על הכביש ולהביא בקבוק של שתיה חריפה עטוף בעיתון לתת לטסטר ביום שיש לה טסט....... וזו המציאות אדון בני !!!!!!!! 9. לתת לעסק צ'אנס ?? עוד לא התחילו לעבוד והם עובדים עלינו עם הקומבינות ! הכל ישראבלוף אחד גדול. כנראה שגם הם שכחו שב-48 פרצה כאן מדינה.... מסקנה: איחוד אגד עם דן הוא כורח המציאות כדי למגר את כל השנוררים האחרים. "אגדן" זה הפתרון ! זה מה שיציל את התח"צ בארץ המתפוררת שלנו. שלנו ?? עדיין יש מדינה פה ?? אני באמת כבר לא יודע ואני לא צוחק !! לילה טוב.
ומה עם התערבותי
כמו שכבר אמרתי, לפעמים מישהו צריך לתתת טיפה 'קונטרה'. אני אמנם מבין קטן מאוד באוטובוסים, ובשמחה הייתי ממחזר את מרבית האוטובוסים בארץ לטובת תחבורה מסילתית, אבל המציאות היא שאני משתמש כבד יחסית לאורך זמן, ולכן יודע דבר או שניים על המציאות מאחת מנקודות המבט החשובות ביותר שלה. ולעניין: נקודה 4. - אביתר, אני כל יום נוסע בתוך ונושם את עשן הפליטה של אוטובוסים ישנים של 'אגד' - הביטוי O303 מזכיר לך משהו...? יש כמובן גם הרבה אוטובוסים ישנים אחרים של 'אגד' שמופעלים בחיפה, אבל אני מניח שזה לא נורא, כי הרי איכות האוויר כאן היא כל-כך 'טובה'... לעומת זאת, הגיל הממוצע של האוטובוסים הכתומים שאני רואה בתחנה המרכזית בנהריה נמוך בהרבה, ומידת התאמתם למשימה (אוטובוסים עירוניים בקווים עירוניים וכיו"ב) גרועה באותה מידה כמו של 'אגד'. נקודה 7. - אכן, 'נתיב אקספרס' לא מקפידה לשמור על נקיון האוטובוסים, בכל אופן פחות טוב מ-'אגד'. חבל רק שפחות או יותר כל התחנות המרכזיות של 'אגד' שעברתי בהן בשנים האחרונות נראות כמו משתנות (זה חבל במיוחד כי הנוסע הממוצע צריך לשבת בהן די הרבה זמן עד לעלייתו לאוטובוס המיוחל). נקודה 9. - למרות כל מגרעותיה, אני נותן ל-'נתיב אקספרס' צ'אנס כמעט כל פעם שאני בנהריה - למרות שאני יכול להתשמש גם באוטובוסים של 'אגד' וגם של 'נתיב אקספרס' בנסיעות שלי, אני מעדיף להמתין כמה דקות ולקחת את האוטובוס שהנסיעה בו זולה יותר (זה נעשה די משמעותי כשעושים הרבה נסיעות כאלו). מה שחשוב לי זה להגיע, ולא כל-כך מעניין אותי אם נסעתי במרצדס כזה או אחר ומה היה הצבע שלו (אני כמובן מגזים - אני תמיד רושם לעצמי בראש במה נסעתי כדי שאוכל 'להשוויץ' לאביתר). מילות הסיכום של אביתר - ל-'אגדן' היו הרבה מאוד שנים "להציל את התח"צ בארץ". הרשו לי לומר שבתור משתמש באותה 'תח"צ', אני שמח שההגה כבר לא רק בידיים של 'אגד', וכן לאחל ל-'אגד' ול-'דן' המון בהצלחה בהמשך הדרך, מי ייתן וילמדו ויזכו להשתלב במערך תחבורה מתקדם ומשולב, ואף יוכלו להיות אור לגויים (חברת 'קונקס' לדוגמא, שיש למקומיות הרבה מה ללמוד ממנה) לתפארת מדינת ישראל ולמען פתיחת הצירים (לא אלו של המלחמה). (( וכמובן שמערך תח"צ מתקדם אמיתי יצטרך כשלד העיקרי שלו מערכות מסילתיות עם הזנה אוטובוסית - שום פתרון אחר לא יוציא, להבנתי, את הנהגים כמו אביתר וגם בני משפחה רבים שלי ממושב הנהג ))
 
אין לי ברירה בירושלים: אין לי רכבת

ומה עם התערבותי
כמו שכבר אמרתי, לפעמים מישהו צריך לתתת טיפה 'קונטרה'. אני אמנם מבין קטן מאוד באוטובוסים, ובשמחה הייתי ממחזר את מרבית האוטובוסים בארץ לטובת תחבורה מסילתית, אבל המציאות היא שאני משתמש כבד יחסית לאורך זמן, ולכן יודע דבר או שניים על המציאות מאחת מנקודות המבט החשובות ביותר שלה. ולעניין: נקודה 4. - אביתר, אני כל יום נוסע בתוך ונושם את עשן הפליטה של אוטובוסים ישנים של 'אגד' - הביטוי O303 מזכיר לך משהו...? יש כמובן גם הרבה אוטובוסים ישנים אחרים של 'אגד' שמופעלים בחיפה, אבל אני מניח שזה לא נורא, כי הרי איכות האוויר כאן היא כל-כך 'טובה'... לעומת זאת, הגיל הממוצע של האוטובוסים הכתומים שאני רואה בתחנה המרכזית בנהריה נמוך בהרבה, ומידת התאמתם למשימה (אוטובוסים עירוניים בקווים עירוניים וכיו"ב) גרועה באותה מידה כמו של 'אגד'. נקודה 7. - אכן, 'נתיב אקספרס' לא מקפידה לשמור על נקיון האוטובוסים, בכל אופן פחות טוב מ-'אגד'. חבל רק שפחות או יותר כל התחנות המרכזיות של 'אגד' שעברתי בהן בשנים האחרונות נראות כמו משתנות (זה חבל במיוחד כי הנוסע הממוצע צריך לשבת בהן די הרבה זמן עד לעלייתו לאוטובוס המיוחל). נקודה 9. - למרות כל מגרעותיה, אני נותן ל-'נתיב אקספרס' צ'אנס כמעט כל פעם שאני בנהריה - למרות שאני יכול להתשמש גם באוטובוסים של 'אגד' וגם של 'נתיב אקספרס' בנסיעות שלי, אני מעדיף להמתין כמה דקות ולקחת את האוטובוס שהנסיעה בו זולה יותר (זה נעשה די משמעותי כשעושים הרבה נסיעות כאלו). מה שחשוב לי זה להגיע, ולא כל-כך מעניין אותי אם נסעתי במרצדס כזה או אחר ומה היה הצבע שלו (אני כמובן מגזים - אני תמיד רושם לעצמי בראש במה נסעתי כדי שאוכל 'להשוויץ' לאביתר). מילות הסיכום של אביתר - ל-'אגדן' היו הרבה מאוד שנים "להציל את התח"צ בארץ". הרשו לי לומר שבתור משתמש באותה 'תח"צ', אני שמח שההגה כבר לא רק בידיים של 'אגד', וכן לאחל ל-'אגד' ול-'דן' המון בהצלחה בהמשך הדרך, מי ייתן וילמדו ויזכו להשתלב במערך תחבורה מתקדם ומשולב, ואף יוכלו להיות אור לגויים (חברת 'קונקס' לדוגמא, שיש למקומיות הרבה מה ללמוד ממנה) לתפארת מדינת ישראל ולמען פתיחת הצירים (לא אלו של המלחמה). (( וכמובן שמערך תח"צ מתקדם אמיתי יצטרך כשלד העיקרי שלו מערכות מסילתיות עם הזנה אוטובוסית - שום פתרון אחר לא יוציא, להבנתי, את הנהגים כמו אביתר וגם בני משפחה רבים שלי ממושב הנהג ))
אין לי ברירה בירושלים: אין לי רכבת
וכאשר היתה לי רכבת עד ליום 14.07.1998 נסעתי בה פעם בשבוע לעשות קניות של דיסקים ותקליטים בתל-אביב ! תן רכבת - קבל אביתר ! אתה רואה אותי היום במקום הקבוע ? אנחנו נהיה שם ב- 14:30 אינגל'ה ! צלם לי אוטובוסים כתומים יא תפוזון ! הממשלה שלך לא נותנת לאגד להוריד מחירים בנהריה ! היא גם כמעט ולא מרשה לאגד להביא אוטובוסים מוגמרים מגרמניה ! רק יפתח הברז וירוצו לנו סיטארוסים מוגמרים ליד הבית שלך ברחוב XYZ בחיפה. לילה טוב יא חנצ'יק !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה