דן דן שלחתי לך מייל והוא חזר

דן דן שלחתי לך מייל והוא חזר

דיברתי עם אוליבר והיא פנויה לתאריך של הסיור בלוינסקי ב 17 שתכננו סיור בתקווה היא עסוקה, יש לה סיור בלוינסקי ביי
 

dan dan

New member
היי ענת

לא יודע למה חזר, אבל אפשר לשלוח גם ל [email protected] לגבי הסיור, אז בואו נעשה את הסיור בלוינסקי ב-24 לחודש, מתי שאוליבר יכולה, ואת שוק התקווה נדחה ל-7 בספטמבר למשל. מקובל? אם כן נרשום הודעה מפורטת יותר לכל מי שבא. יום נהדר.
 
תגידו מה קרה לכם

אתם משנים תוכניות בשניה סתם בצחוק מצידי זה בסדר רק תחליטו כבר
 

dan dan

New member
זהו. סגור.

ב-24 לחודש סיור בלוינסקי. ב-7 לחודש ספטמבר בתקווה.
 

ליאת32

New member
גם אני רוצה!

סליחה על בורותי אבל איפה זה יוצא בדיוק ? יש מישהו שמגיע מפ"ת (תוכי,זורקה?מישהו) יש מישהו שידריך את הסיור?
 
למעלה