דן דן שלחתי לך מייל והוא חזר דיברתי עם אוליבר והיא פנויה לתאריך של הסיור בלוינסקי ב 17 שתכננו סיור בתקווה היא עסוקה, יש לה סיור בלוינסקי ביי