תשובה
לא. בשום אופן לא. אתם חייבים לשלם דמי ביטוח על המנקה. אל תקחו סיכון. אם חלילה יקרה לו משהו , הוא יגיש תביעה ואתם תידרשו לשלם עבורו דמי ביטוח רטרואקטיבית. על פי החוק אתם חייבים לשלם עבורו דמי ביטוח ואין כאן עניין של ויתור מרצון. אם הוא/היא פוחדים שיצהירו עליהם. שלמו עליו בעילום שם ועל הקבלה שנשארת אצלכם תרשמו את הפרטים האישיים של המנקה, כדי להבטיח את עצמכם בעתיד, במקרה של תביעה מצידו.