דמי ביטוח בבית משותף

  • פותח הנושא ybg
  • פורסם בתאריך

ybg

New member
דמי ביטוח בבית משותף

שלום, ידוע לי שועד בית חייב לשלם דמי ביטוח לאומי עבור מנקה הבנין. האם הסכמה בכתב של המנקה על ויתורו מרצון על תביעות במקרה תאונה בבנין, וזאת כדי לחסוך בחלק שלו מתוך דמי הביטוח הלאומי, היא תקינה/קבילה/חוקית ? תודה
 

shiraa

New member
תשובה

לא. בשום אופן לא. אתם חייבים לשלם דמי ביטוח על המנקה. אל תקחו סיכון. אם חלילה יקרה לו משהו , הוא יגיש תביעה ואתם תידרשו לשלם עבורו דמי ביטוח רטרואקטיבית. על פי החוק אתם חייבים לשלם עבורו דמי ביטוח ואין כאן עניין של ויתור מרצון. אם הוא/היא פוחדים שיצהירו עליהם. שלמו עליו בעילום שם ועל הקבלה שנשארת אצלכם תרשמו את הפרטים האישיים של המנקה, כדי להבטיח את עצמכם בעתיד, במקרה של תביעה מצידו.
 
../images/Emo82.gif

ועד הבית יכול לעשות ביטוח מעסיקים דרך תרבות הדיור בעירייה.בדרך כלל מיועד למנקה ולגנן.
 
למעלה