דמות של בבא סאלי../images/Emo121.gif
שלום לכולם.......... שמכתי בימים האחורנים על סיפור מדהים שקרה ברכסים. מדובר באישה דתיה שהדליקה נרות , אישה מאמינה ....דתיה על התיקרה נוצר כתם שחור - פיח. היא ניתקה את הכתם.....ונשארה הדמות של הבבא סאלי...... זה מה ששמעתי מדהיםםםםםםםםםם אם מישהו מכיר את הסיפור אני מאוד סקרנית לדעת
שלום לכולם.......... שמכתי בימים האחורנים על סיפור מדהים שקרה ברכסים. מדובר באישה דתיה שהדליקה נרות , אישה מאמינה ....דתיה על התיקרה נוצר כתם שחור - פיח. היא ניתקה את הכתם.....ונשארה הדמות של הבבא סאלי...... זה מה ששמעתי מדהיםםםםםםםםםם אם מישהו מכיר את הסיפור אני מאוד סקרנית לדעת