דלק

MK 18

New member
דלק

לאיזה מרחק בממוצע מספיק טנק מלא בקטנוע? מה בערך מחיר טנק דלק?
 

siamir

New member
תלוי, איזה קטנוע?

יש קטנועים שקיבולת מיכל הדלק שלהם 16 ליטרים.. ויש כאלה שמכילים רק 6... יש קטנועים שצורכים 16 ק"מ לליטר - ויש שעוברים את ה- 30... ליטר דלק עולה באזור ה - 6 ₪, תכפיל.
 

MK 18

New member
עוד שאלה

נגיד שאתם נמצאים בכביש עם 4 נתיבים ויש פקק עצום אתם תיסעו בשוליים כדי לעקוף אותו? אפילו אם יש פס לבן
 

Asseo

New member
לא רק קשור לגודל מיכל

נכון שיש כאלו עם קיבולת גדולה יותר או קטנה יותר. אבל 50 סמ"ק לדוגמא,הספיד פייט שלי היחס בין ליטר לק"מ זה 1:25 בערך. מה שאומר על כל ליטר דלק אני נוסע 25 קילומטר,בכל קטנוע וקטנוע היחסים משתנים. אני לא מתמחה במכוניות אבל לידיעתי(תקנו אותי)יחס של מכונית ליטר דלק זה 1:10.
 

fazer_1000

New member
במכוניות מהעשור הקודם זה היחס..

במכוניות חדשות יש כבר 1:20
 

Asseo

New member
והם על בנזין?

באמת לא להאמין,דיזל אני יודע לאבא שלי יש דיזל ואמר בערך 1:18. אבל בנזין אתה בטוח?
 

עידו 750R

New member
אתם מדברים פה נורא בכלליות

על דברים שהם ספציפים לחלוטין. רכב לדוגמא מאזדה 323 מנוע 1.6 ידנית ,מטופלת, עם קרברטור תקין מכווןונקי. ופילטר אוויר נקי, עם לחץ אוויר תקין ופרונט מכוון. צורכת צורכת 1 ליטר ל 10 קילומטר בין עירוניים, עירוני קצת פחות. לעומת זאת אותו רכב בדיוק בעל גיר אוטמטי יצרוך 1 ל12 בין עירוני. ולעומת זאת אותו רכב בדיוק כמו הקודם אוטומטי אך לא מטופל ולא מכוון יצרוך דלק יותר. הכל תלוי בנפח המנוע, אופי הנהיגה,אופי הדרך, תקינות מערכות הרכב, וסוג הגיר.
 

Moo Moo

New member
../images/Emo12.gif ואני הייתי בטוח שפחית ידנית...

חסכונית יותר מאוטומטית ולא ההפך.
 

ABSINT83

New member
המכונית שלי צורכת 1:18

פולו דיזלSDI 2004 בנסיעה רגועה היא עושה גם 1:20 אבל רוב המכוניות היום 1.6 אוטו' עושות 1:12 הונדה סיוויק החדשה עושה 1:15 והיא המוביה בקטגוריה בצריכת דלק והערה לזה שאמר שרכב אוטו' צורך פחות דלק מידני אחי אל תדבר שטויות אולי בקטנועים אני לא כל כך מבין ורק עכשיו אני חושב לקנות קטנוע אבל ברכבים אם אתה לא יודע אל תדבר יום טוב לכולם ושנה טובה
 
אומנם...

רכבים אוטומטיים ברובם נוטים לצרוך יותר דלק מידניים אך אני לא בטוח שכך הדבר כאשר מדובר בגיר רציף. אולי אניגו יוכל לשפוך יותר אור על הנושא....
 

wdsrk

New member
גיר רציף קיים כמדומני

רק בכמה דגמים של אאודי... במחירים שמי שקונה אותם לא ממש אכפת לו מדלק...
 
למעלה