דלקת ריאות - אפשר להידבק מזה?

eliranri

New member
דלקת ריאות - אפשר להידבק מזה?

שלום לכולם אז ככה... אתמול הייתי אצל רופאת המשפחה שלי והיא אמרה שיש לי דלקת ריאות (וגם קצת צינון אם זה משנה) לדלקת היא אהבת לי 2 סוגים של אנטיביוטיקה (טבליות) ולצינון היא הביאה טבלית (סינופד אם אני זוכר נכון) ועוד תרסיס שברח לי השם. הרופאה גם אמרה שעד שישי (כולל) אני צריך לשבת בבית ולנוח. דבר אחד היא לא הזכירה וזה דיי מעניין אותי, דלקת ריאות זה מדבק? למשל נגיד אני שותה בכוס ועוד מישהו שותה מאותה כוס הוא יכול להידבק גם בדלקת ריאות או בכלל סתם מישהו שעובר לידי או מתקרב אליי הוא יכול להידבק בזה גם? אני ממש אודה לכל מי שיעזור.
 

טאוֹ

New member
כן

הנגיף או החיידק מועברים במגע עם נוזלים של דרכי הנשימה, כך ששיעול, התעטשות או שתייה מאותה כוס בהחלט עלולים להדביק אדם אחר במחלה. רפואה שלמה והחלמה מהירה.
 

eliranri

New member
תודה רבה ועוד שאלה

הרופאה רשמה לי באישור רפואי שאתמול, היום ומחר אני צריך להישאר בבית זאת אומרת שביום שבת למעשה אף אחד כבר לא יכול להידבק? ואגב נגיד ואני לוחץ למישהו יד או סתם נוגע במישהו, זה יכול להעביר את המחלה גם?
 

eliranri

New member
מישהו יכול בבקשה לענות על השאלה ה..

מישהו יכול בבקשה לענות על השאלה הנוספת שרשמתי? אני ממש מודה לכולם
 

tomerit

New member
תשובה

שלום אלירני. זה לא פורום של רפואה מערבית ולכן קשה לי להכנס לעומקה של כוונת הרופאה אבל אני יכולה להמליץ לך בכל מקרה לנוח קצת ולתת לגוף שלך להתרפא. ביום שבת תנוח, תעשה דברים רגועים נחמדים ושלווים וזה יעזור לך בריפוי.
 
למעלה