דלקות אוזניים- מחפשים פתרון

  • פותח הנושא lula
  • פורסם בתאריך

lula

New member
דלקות אוזניים- מחפשים פתרון

הגור בן שנתיים במשך תקופה הוא עם דלקות אוזניים, באוזן אחת הגענו לקרע בעור התוף החלפנו כבר 3 אנטי' (למוקסיפן הוא אלרגי) והחיידק ממשיך להיות עמיד השלב הבא- ניתוח כפתורים לפי הרופא נמאס לי מכל הזבל הזה ואני מחפשת פתרון טבעי ויעיל שיכול להוציא אותנו מהלופ הזה של דלקות תודה בשמי ובשם הגור שסובל....
 
בירושלים אני לא מכירה...

במרכז - גוש דן יש את אשכר שפירא המעולה (הומיאופתית ילדים) ויש את אמיר אניספלד המאוד נחשב אך המאוד יקר. בטח תיכף ימליצו לך גם באיזור שלך...
 
הומאופת בירושלים

הי מנסיוני טיפול הומאופתי מתאים יעיל מאוד בבעיות כאלו. אם את צריכה הומאופת טוב בירושלים אני ממליץ לך לפנות לד"ר סרוסי טל" 02-5818622 הומאופת קלאסי, מאוד מנוסה וגם לא יקר יחסית. בהצלחה והרבה בריאות דורון
 

ילדותי2

New member
שמן עץ התה ניסיתם?

לא מנסיון אז אני מאוד מסייגת את ההמלצה הזו ומקווה שיגיעו קוראות שניסו... בדיוק אתמול סבתא שלי תארה לי איך בת דודתי מטפלת בדלקות אוזניים: מחממת מעט שמן עץ התא ומטפטפת לאוזן. סבתא שלי מספרת שזה מאוד כואב ברגע הטפטוף אבל אחרי רגע נגמרת הדלקת וזהו.
 
שמן עץ התה לא מומלץ מתחת לגיל עשר

וזה חומר סופר חזק וחריף, יש שיאמרו רעיל (למשל מסוכן מאוד לחתולי הבית!) הרעיון לטפטף שמן עץ התה נקי לאוזן של תינוק, נראה לי בלשון המעטה, רעיון מאוד לא מוצלח. ובאופן כללי, כל פעולה שעליה נאמר "מאוד כואב ברגע הטפטוף אבל אחרי רגע נגמרת הדלקת וזהו" - חשוד בעיניי כפתרון אגרסיבי, אני מעדיפה לבחור דרכים שלא כרוכות בכאב.
 

noacohen10

New member
הי יקירתי - מסכימה עם רוני

אמנם לא מניסיון אבל הבנתי שהומאופטיה מחוללת פלאים בתחום הזה. את מכירה את זיו בראשי מהבית של זיו (במושב אורה) אני יודעת שהיא מתעסקת בתחום הזה גם כן. בנוסף הייתי מחכה להמלצות מבנות הפורום להומאופט בירושלים. בעבר קיבלתי כאן שם של אחד, בסוף לא השתמשתי, אבל אני לא זוכרת את שמו.... את מוזמנת לעשות חיפוש לפי השם שלי בנושא. תרגישו טוב!
 
יעל שוראקי סיפרה לי שבן זוגה מטפל באוסטאופטיה

בדלקות אוזניים של תינוקות. הוא עושה עיסויים עדינים ומוציא את הדלקות החוצה. היא מספרת על ילדים שטופלו אצלו ובמקביל עקבו אצל רופא ילדים/א.א.ג לבדוק שהדלקות נעלמו ואכן כך היה. אותי אישית היא שכנעה... לצערי עדיין לא יצא לי לנסות כי היא סיפרה לי על זה בדיוק ביום שכבר התחלתי לתת לפיצקי אנטיביוטיקה לדלקת באוזן וכידוע אי אפשר להפסיק באמצע. אבל אני בהחלט אנסה בפעם הבאה (שמקווה שלא תבוא!) קוראים לו קלוד אמסלם. מאמינה שבגיגול קל תוכלי למצוא טלפון. בהצלחה!
 
דרקונקטן טופל אצל קלוד

הוא מקסים. אני ממליצה בחום. אבל לא לדלקות אזניים אז אין לי המלצה ספציפית.
 

נעה59

New member
קלוד מקסים!!

מאוד מומלץ (לא טיפלנו אצלו בדלקות אזניים אבל אם יעל אומרת אז אני בעד)
 

emilyail

New member
כרגיל ממליצה על הטיפולים שאנחנו עושים

טיפול כירופרקטי שמאוד עוזר גם לדלקות אוזניים וטיפול ברפלקסולוגיה+נרות הופי. רפואה שלמה!
 

נורקס

New member
היינו בלופ הזה../images/Emo4.gif

ויצאנו ממנו
אצלנו זה היה בזכות דיקור סיני
 

lula

New member
תודה על התגובות

אתמול כבר הגענו למיון עם בצקת באוזן שנגרמה ע"י המוגלה עברנו ניקוז נוזלים- כרגע יש שיפור והנפיחות ירדה אני תוהה אם טיפול אלטרנטיבי יהיה יעל כבר במצב כזה?
 
למעלה