דליפ מים בפקק/ אטם ראש מנוע - בבקשה תעזרו !

burg1

New member
דליפ מים בפקק/ אטם ראש מנוע - בבקשה תעזרו !

לום רב. יש לי פוקוס 2006 טרנד X הבעיות התחילו שכהרגשתי זיופים קלים בפעולת המנוע, שהורגשו במיוחד בניוטרל. לאחר זמן מה הרגשתי שהמנוע "עייף" וזיופים נעשו יותר תכופים וחזקים במוסך , כשפתחו את צינורי הצתה (גומי המתחבר לפלגים) ראו נוזל באיזור חיבור הפלגים. אמרו לי שצריך לקחת ראש מנוע לחריטה וגם להחליף פקקים של ראש מנוע. אמרו שעלות של התיקון היא בסביבות 3000-3500 ש"ח מה דעתכם על ההבחנה ? האם זה הגיוני לרכב יחסית חדש ? האם עלות התיקון הגיונית ? תודה
 

burg1

New member
81000 ק"מ - עד לפני שנה טופל במוסך מורשה

81000 ק"מ קניתי אותו לפני שנה - עד אז הוא טופל במוסך מורשה. בשנה אחרונה מטפול במוסך רגיל עבר לאחרונה טיפפול 15000. לאחרונה הייתה בעייה עם ה שפריצר של החלונות שלא ישב טוב על מכסה מנוע וזמן הגשם המים חלחלו לחלק עליון של המנוע. במוסך טוענים שזה גרם לקורוזיה באיזור האטמים תודה
 

חן 1111

Active member
נשמע כמו אבחון לא מושלם.

קודם כל, צריך לייבש את הנוזל ולראות אם הבעיה נעלמת. שנית, צריך לבדוק מה זה הנוזל הזה, ומאיפה הוא מגיע. אולי זה מים שחדרו בגלל גשם. זה יכול לגרום לזיופים, אבל זה לא מזיק לראש המנוע ואז אין סיבה להוריד אותו. אולי זה נוזל קירור שדולף מאיזה מקום. גם אז הפתרון הוא לתקן את הדליפה. חדירת מים מבחוץ יכולה לגרום קורוזיה, אבל לא נזק שיחייב הורדת ראש מנוע. ראש מנוע הולך בדרך כלל בגלל התחממות. האם הרכב עבר התחממות? ואם זה בכל זאת ראש מנוע, העלות סבירה.
 

burg1

New member
הזיופים ורטיבות חזרו אחרי הייבוש

הייתי כמה פעמים במוסך. אותה בעיה - זיופי מנוע. פעם ראשונה הם גילו שיש דליפת מי גשם דרך חיבור מתזי מים על מכסה מנוע. אז הם יבשו את האיזור והחליפו מתזים. בעית זיוף חזרה כמה ימים אחרי זה כאשר לא היה גשם. הם אמרו לי שהמים שנראו באיזור חיבור הפלגים הם מים "אדומים" - מי קירור - ושיש איפהשהו דליפה שלהם. הם הציעו לנסות לשים איזה דבק מיוחד - אם הוא יחזיק - מה טוב אם לא - אמרו שצריך להלחיף אטמים של ראש מנוע ולעשות חריתה חדשה בגלל הקורוזיה תודה על העזרא
 
למעלה