דכדוך של בוקר

דכדוך של בוקר ../images/Emo10.gif

קמתי התרחצתי,התלבשתי והקפדתי להתלבש יפה, אפילו שהמחשוף גורם שיהיה לי קר בגב. וזה לא עבר. תחושה כזו של דכדוך,לא משהו מוזר ולא מוכר אבל אני רוצה לשמוח. רדיו-גלגל"צ נחמד אבל... אתרי הבדיחות...לא ממש צחקתי. אוף...שהשמש תצא כבר ותצבע את הכל בכתום זוהר שהשמיים יהיו תכולים ומחייכים ולא אפורים ועצובים שהציפורים ישירו והטבע יחגוג... שהאושר יציף את העולם.
 

alondli

New member
..כן,../images/Emo13.gif הטבע יש לו את זה, הוא

יכול לעזור להוציא אותנו מהפינה האפורה המדוכדכת בה אנחנו מוצאים עצמנו לעתים.. אבל הטבע..רק עוזר.. אחד זקוק לשמים בהירים ולשמש מחייכת שתחדור פנימה ותאדה את האפור הזה מבפנים, אחר מעדיף סערה סוחפת ופרועה שרעשה יטביע את הרעש הטורדני המציק בפנים..או לחלופין ימלא בתוכן את הדממה המעיקה של הריקנות.. כן, כל אלה יכולים לשמשמ מתנע חיצוני שיעורר בנו תחושות..טובות יותר... אבל לגבי האושר...בלי אשליות, כשהוא מגיע הוא מציף אותנו מבפנים... בחוץ זו רק התפאורה, תומכת ככל שתהיה.. אז..צאי החוצה, עזבי את הפינה המדוכדכת הזאת, עשי משהו כייפי לעצמך..
..ההמשך כבר יהיה קל יותר..
ושיהיה לך בוקר טוב
וברוכה הבאה אלינו..
 
למנגינה סגולה, נידמה לי פעם הראשונה

שאני רואה אותך כאן בפורום, יש לי הרגשה שאת חדשה או שיכול להיות שאני שכחתי ושהכרתי אותך בעבר ????? בכל אופן ברוכה הבאה אלינו, או ברוכה השבה אלינו. אהבתי את הכתיבה שלך, כתיבה כנה, אמיתית, אשמח לקרוא עוד מהדברים שאת כותבת. שיהיה לך מעניין ונחמד ביננו.
 
דכדוך....

הסתיו... תמיד בסתיו באים רגעים של דכדוך, האפור שבשמיים, הצינה לקראת הערב, החושך שמגיע מוקדם מהרגיל... בשעה 7 כבר יש חשק לישון, כי נדמה שכבר 12. אז זה הזמן לפגוש חברים... להזמין אותם הביתה או להתארח, לעשות פונדו ביחד, או שוקו חם... ללכת לסרטים, להצגות, להאיר את הערב שמגיע מוקדם.
 
לנועה נועה, ברוכה הבאה אלינו

בקשר לדכדוך, יש לו הרבה סיבות, זה לא מדע מדוייק, כל מקרה לגופו וכל בן אדם בסיטוציה שהוא נמצא בה. אני מסכים איתך שמזג האוויר מביא עמו השפעות משלו, את צודקת, ובכל זאת קיים העניין האינדיוידואלי. ברוכה הבאה אלינו הנך אישה עם הרבה רעיונות והרבה תכנים, אני מאחל לך שיהיה לך כייף ומעניין ביננו.
 

alondli

New member
..צודקת נועה..הקייץ זו עונה של..

ימים ארוכים ו..לילות לוהטים..
והחורף זו העונה של הערב, ערבים ארוכים וקרים..ובפנים חם עם "פונדו או שוקו חם.."..של לארח חברים אן לצאת למקומות שמשאירים את החושך בחוץ..
איך שהוא זה מזכיר לי אווירה של ירושלים, אצלי תקופה מהעבר הרחוק למדי ,נסיעה חורפית בכבישים הרטובים אל בית אבן קטן במעלה שביל וגינה קטנה מאחורי שערק ברזל קטן וקצת חלוד..יוצאים למקומות קטנים עם מוסיקה מיוחדת ומאכלים אקסוטיים... אחר-כך חוזרים לבית..ומשאירים גם את הקור בחוץ..
כן, ערבי חורף, שעות יפות וארוכות לבלות בפנים, בתנאי שאת לא לבד..
וברוכה הבאה אלינו נועה, שתהני ותרגישי נעים בחברתנו..ובערבי החורף הקרבים...
 
למעלה