עיניים כחולות האחת
New member
די... ../images/Emo10.gif אני כבר לא יכולה יותר עם
ה"דבר" הזה שקוראים לו ביטוח לאומי לא מספיק שצריך לקבל מהם איזו קצבה זעומה, הם עושים לי את המוות... כל שני וחמישי אני מקבלת מכתב לספק אישורים, שגם ככה לוקח זמן להשיגם וגם כשאני מספקת להם את האישורים והמסמכים בזמן, הם שולחים שוב מכתב לעוד אישורים ומאיימים שאם לא אספק את האישורים תוך שבוע ימים, לא אקבל את הכסף... (ואפשר לחשוב באיזה סכום "אסטרונומי" מדובר) האם יש סיכוי שבכלל אקבל מהם את הזעום שמגיע לי? מה הנכן ממליצות לשאול וכמה קלפים להוציא?
ה"דבר" הזה שקוראים לו ביטוח לאומי לא מספיק שצריך לקבל מהם איזו קצבה זעומה, הם עושים לי את המוות... כל שני וחמישי אני מקבלת מכתב לספק אישורים, שגם ככה לוקח זמן להשיגם וגם כשאני מספקת להם את האישורים והמסמכים בזמן, הם שולחים שוב מכתב לעוד אישורים ומאיימים שאם לא אספק את האישורים תוך שבוע ימים, לא אקבל את הכסף... (ואפשר לחשוב באיזה סכום "אסטרונומי" מדובר) האם יש סיכוי שבכלל אקבל מהם את הזעום שמגיע לי? מה הנכן ממליצות לשאול וכמה קלפים להוציא?