די...
אני כבר לא יכולה יותר עם

די... ../images/Emo10.gif אני כבר לא יכולה יותר עם

ה"דבר" הזה שקוראים לו ביטוח לאומי לא מספיק שצריך לקבל מהם איזו קצבה זעומה, הם עושים לי את המוות... כל שני וחמישי אני מקבלת מכתב לספק אישורים, שגם ככה לוקח זמן להשיגם וגם כשאני מספקת להם את האישורים והמסמכים בזמן, הם שולחים שוב מכתב לעוד אישורים ומאיימים שאם לא אספק את האישורים תוך שבוע ימים, לא אקבל את הכסף... (ואפשר לחשוב באיזה סכום "אסטרונומי" מדובר) האם יש סיכוי שבכלל אקבל מהם את הזעום שמגיע לי? מה הנכן ממליצות לשאול וכמה קלפים להוציא?
 

צ ל י ל 8

New member
היי עיניים... לא לכעוס ../images/Emo13.gif

תשאלי: מה הסיכוי שלי לקבל את הכספים שמגיעים לי מביטוח לאומי בחודשיים הקרובים? 6 קלפים+סיכום
 
הי יקירתי... אני לא כועסת... אני../images/Emo7.gif

לא יכולה יותר... נמאס לי, נשבר לי...
שאלתי: מה הסיכוי שלי לקבל את הכספים שמגיעים לי מביטוח לאומי בחודשיים הקרובים? הקלפים שהתקבלו הם: אס המטבעות, 9 מטבעות, נער המטות, 3 מטות, מיזוג, שבעה מטבעות קלך הסיכום הוא 7 גביעים האם ריבוי קלפי המטבעות מרמז על תשובה חיובית? האם הגביעים מרמזים על דברים טובים? (מנסה ללמוד...
) תודה!!!
 

צ ל י ל 8

New member
לא מי יודע מה ../images/Emo4.gif

מה - אס המטבעות הסיכוי - 9 מטבעות שלי - נער המטות לקבל את הכספים שמגיעים לי - 3 מטות מביטוח לאומי - מיזוג בחודשיים הקרובים? - 7 מטבעות סיכום=7 גביעים בהחלט נראים כאן עניינים כספים (אס המטבעות). בואי נגיד שיש סיכוי טוב לקבל את רוב הכספים, אם לא כולם. תלוי עד כמה את תתמודדי עם העניין ותהיי חזקה ואסרטיבית. הבעיה מביטוח לאומי זה שהם מנסים לדחות את המועד. אין להם רצון להזיק לך או משהו, סתם בירוקרטיה מעצבנת.. אבל, החודשיים הקרובים יהיו מעצבנים עבורך ואת עלולה להתאכזב מהעיכובים. 7 גביעים כסיכום מראים עדיין על בלבול וערפול… את תקבלי את הכסף, אבל לא בזמן הקרוב. אני לא יודעת בדיוק במה מדובר ובאיזה כספים, אבל כנראה שזה לא משהו שמאושר מיידית ולכן האכזבה והתסכול שלך.
 

batgalim

New member
מסכימה איתך, שרון

שימי לב אגב "בירוקרטיה מעצבנת"... על קלף המיזוג - מעבירים את הניירות מיד ליד... 7 גביעים בסיכום מראה גם על ריבוי של אפשרויות אצלם - מרוב עובדים ומחלקות המסמכים מתפזרים וכל אחד אומר משהו אחר עד שקשה להגיע להחלטה וביצוע... ויתכן וגם מראה גם על האופן הרגשי בו עיניים לוקחת את הדברים... בהצלחה לך, עיניים כחולות
 
בת גלים יקרה, גם איתך מסכימה

הם בהחלט מעבירים שם את הניירות מיד ליד ולא מוצאים את ידיהם ורגליהם האישיות
כן, אני אדם רגשי ולוקחת את זה רגשי
כמה אפשר לטרטר אדם, להלחיץ וכל הזמן לכתוב לו שאם תוך 7 ימים לא יגיש המסמכים, התביעה תדחה? (מה עוד שהמכתב מגיע לאחר 7 הימים שהוקצבו, החל מתאריך הוצאת המכתב
) תודה רבה גם לך!!!
 
את צודקת.. ../images/Emo13.gif

העיניינים הבירוקרטיים הם אלה שמוציאים אותי מדעתי! אני בהחלט שמה לב כי הם מנסים לדחות ולדחות את מועד התשלום. עוד אישור ועוד אישור ועוד אחד, ולא מבקשים את כולם יחד. אני חזקה ואסרטיבית מאוד, או לפחות מראה להם כך (למרות שכשקבלתי היום את המכתב האחרון שלהם פשוט פרצתי בבכי
ממש נמאס לי מהם!) אני אפילו שוקלת לפנות למנהלת המחלקה בביטוח הלאומי העניין הוא שזה אמרו להיות מאושר כמה ימים אחרי שהם מקבלים ממני את כל המסמכים וכפי שציינתי, הם מבקשים בכל פעם בודדים
שרוני, תודה רבה!!!
 
למעלה