די קלטנו את הקטע למה הפטריה לא

די קלטנו את הקטע למה הפטריה לא

הולכת? מה כל כך טוב לה באיזורים האינטימיים של איתמר? אז מאז שהפטריה התפרצה בהיסטריה בטוסיק ובמפשעות ואחרי הרבה ייסורים היה שיפור... והבוקר? קמנו עם בולבול אדום ונפוח
כן היא חזרה ובגדול.... דדדדייייי נמאס
 
באמת נמאס ...

אולי כדאי להראות את זה לרופא? אם זו פטריה שבאה והולכת ללא הפסקה - כדאי לשקול טיפול יותר דראסטי?
 

ציפי ג

New member
האם זו פטריה?

לאחד מבני יש אטופיק דרמטיטיס וזה התלבש לו בדיוק על המפשעה. גם הרופא שלנו בהתחלה מאוד לא התלהב לטיפול דרסטי בו, עד אשר יום אחד הגיעו אברי המין שלו לממדים מפלצתים מרב דלקת. ואז קבלנו טיפול מאוד רציני בבעיה.
 

Shellylove

New member
באמת נמאסת, יא פטריה, לכי לך

זה שאיתמר ילד טוב ומתייחס אלייך יפה, זה לא אומר שהוא צריך לסבול בגלל זה. ותגידי, אולי בגלל זה הוא עשה אתמול "חיים קשים" לסבתא כשיצאתם? אולי כבר התחיל לכאוב לו?
 

Yokatan

New member
חצי נחמה? ליונתן לא עוברת פטריה

בלשון... אולי כי הרופא רשם תרופה רק לו, ולא לי לפטמות במקביל? כך או כך - הכתם נשאר על הלשון (כמאמר המשורר). פויה!
 
אוי מסכן

החלמה מהירה וקלה , ושאלה - שקלת אולי טיפול בפרחי באך ? חוץ מזה תנסי להחליף חברה של חיתולים (לשחר האגיס עושים פטריה) או משחה של ישבן ולהשתמש במשחה מהסוג של הבייבי אגיסטן לשימוש יומיומי ובסבון שלהם כל החלפת חיתול. עינת.
 
כבר ניסינו הכל ../images/Emo7.gif

התחלנו בהידו אגיסטן, אח"כ היה דרמקומבין שהיה שיפור ושוב החמרה. אח"כ דסיטין בשילוב עם טבעקוטין והיה שיפור מדהים אבל עכשיו הבולבול הותקף!!! הרופא אמר שקשה להפטר מפטריה ושזה לא ברור ממה נובע... זה באוויר שלנו. בכלל הוא אוסיף היום לתת לו דקטרין אורל ג´ל 1 וחצי CC במזרק מזעזע!!!! איך אפשר לאכול את המשחה הזאת??? איתמר רק טעם ממנה והקיא את נשמתו... אפילו מהאף יצא לו מסכן כמה שהוא נבהל ובכה
אני בכלל שונאת את הרופא הזה ומחכה לשבוע הבא שנגמר הרבעון, ובכלל אני אלך מחר לרופאת עור!!! נראה מה יהיה... ובכלל איתמר מה זה עצבני שוב ביומיים האחרונים מה הפלא??? תודה על העידוד כמה טוב שיש איפה להשתפך לא?
 

tonti

New member
מה עם ד"ר ליבוביץ??

שווה ללכת אליה. בטוח יש משהו שעוזר בעולם. שמעתי גם שיש דבר כזה אבקת אסידופולוס לתינוקות. כדאי לברר מה זה ואולי לתת לו. הוא נשמע מה זה מסכן...
 
אבל ד"ר ליבוביץ זה לא בענייני הנקה?

מה גם בכאלו מקרים אני יכולה לגשת אליה למרפאה באודים???? כי היא זאת שלימדה אותנו לינוק כשהיינו קטנים
אני שם מייד מחר אם זה נכון....!!!!
 
ההמלצה על

אי בי סי דופילוס נשארת בעינה :-~ זו אבקה של סולגר שעוזרת לגוף להלחם בפטרייה מבפנים. כל עוד חסר לו פלורת המעיים היא תצוץ בכל מיני מקומות. אז רוצו לקנות ותתחילו לתת במקביל לטיפול במשחה. אני חושבת שזה חצי כפית ביום להמיס בחלב אם ולתת.
 

אורית ג.

New member
מצטרפת להמלצה של נדיה על

אצידופולוס. שמעתי שזה של חברת bio care הכי טוב.
 
למעלה