די נמאס!!!

רשמקול

New member
או שניסע שיירת אופנועים אבל...

ניסע באמצע הנתיב ולא בשוליים וגם על 20 באמצע איילון יש
 

ofnik

New member
בעד יום הפגנה ארצי שבו לא יעבדו

השליחים- וכל הדוגים יחנו על הכבישים במרכזי הערים...
 

bondi78

New member
../images/Emo66.gif בעד לעשות פקק באילון

לבוא אלפי אופנועים וקטנועים ולחסום יציאות של איילון---ויאללה באלגן!!!!
 

gesus

New member
קבלו שיפור לרעיון../images/Emo124.gif../images/Emo54.gif

אני מוכן להמר על לפחות 37% חוטפים מכות מנהגים מעוצבנים ולפחות 5 רוכבים שנמרחו על הכביש. למה לעוות את הרעיון המקורי? מתארגנים ביום ראשון בשבוע שהוא הכי עמוס וככה מגיעים לאפקט הגדול ביותר. כל הרעיונות הם טובים(אולי חוץ מהרעיון של לא לשלם ביטוח) אבל הם נתקעים ברמת הארגון. קשה לי להבין איך יש ברחבי הארץ בסביבות 5 מפגשי אופנועים ועדיין אנחנו לא מצליחים להתארגן בצורה מגובשת בכל איזור דבר שיקל מאוד ארגון של הפגנה בקנה מידה ארצי. אני מציע שבכל מפגש יקום מישהו שבאמת יכול להשקיע זמן ולא יתייאש ויתפקד כמרשל אזורי ובבוא היום ידאג להעביר את ההחלטות של ההנהגה הארצית (אין לי מושג מי זה יכול להיות אבל הוא צריך להיות מהמרכז) ואז לא נתקע שוב ברמת הארגון. צריך לראות איפה היתה הפאשלה בהפגנה הקודמת כי בגללה אנשים נרתעים לעשות עוד אחת וללמוד את הלקחים.
 
יש פה בעייה כלשהי, אנחנו אופנועים

לא נהגי משאיות ולכן יותר קל להזיז אותנו, (ניסית להזיז משאית), אך אולי באמת לבצע את זה עם פחיות, למי שיש, מה לגבי הפגנה כמו שהייתה בשמנו בכיכר רבין?
 
אני אומר בו נעבור לכוכב אחר

שמו יהיה כוכב דו"ג וכל מי שיסע שם על יותר מ3 גלגלים יגורש מייד לישראל שיראה מה זה גיהנום
 
כמה נזק אפשר לעשות ל-ZZR באצבע?

דק דוחפים - ומינימום 5000 ש"ח נזק. לתשומת לב כל המתלהבים לבלאגן.
 
לפני שאתה מגייס את כל השליחים...

בדקת איך תעשה את זה? וחוץ מזה, התעריף שלהם מופרד מהתעריף שלך.... להם לא אכפת כמה תשלם - משרדי השליחויות משלמים לפי תעריף אחר.
 

gesus

New member
מה אתם לא קולטים?../images/Emo54.gif

פקק של פחנועים!!! לא של אופנועים. מה יעזור 100 או אפילו 1000 אופנועים? זה נראה טוב אבל אין לזה שום אפקט וגם זה די דופק את הסיסמא של "תארו לכם שכולנו היינו עוברים למכוניות..."
 
ואיך בדיוק יעבור המסר?

צריך שלטים בגודל כזה שאפילו שען חרש יוכל לקרוב, מעוצבים היטב - ויותר מזה - מוצבים היטב על המכוניות. כלאמר - קונסטרוקציות. כלאמר: כסף. יש לך? וחוץ מזה, כמה מפגינים באמת יבואו? 100? דווקא רעיון לא רע בסה"כ.... אבל שוב, מה יהיה המסר, ולמי הוא יהיה מופנה?
 
למעלה