די לטרור ההנקה
הגירסה החרדית

לא כתוב במפורש - או מדילול-יתר, או

ממים מזוהמים להכנת התמ"ל, שגרמו למחלה. בפקיסטן, אגב, לא באיראן כמו שכתבתי קודם.
 

עמית@

New member
../images/Emo10.gif ובמסגרת עבודה שעשיתי נתקלתי

במאמר על תינוקות נקבות שהושארו לגווע ברעב משום שהיו נקבות (במצריים) מאמר מצולם- קורע לב, רואים שם אחות רופא בודקים תינוקת גוועת איך אפשר???
 

justmom

New member
לא רק במצרים...

בהודו משתמשים באולטרסאונד לגילוי מין היילוד, ואם זו בת מפילים (מפני שבבת צריך להשקיע נדוניה שהולכת למשפחת בעלה). מי שלא מצליחה להפיל - נוטשת. כנ"ל בסין, בגלל מדיניות הילד האחד - מה שהביא בשתי המדינות לשינוי היחס הטבעי של 51% נקבות על 49% זכרים. בקנדה חוקקו חוק נגד גילוי מין היילוד באולטרסאונד בגלל ריבוי ההפלות של עוברי נקבות אצל מהגרים. בסין יש גם את ה-dying-rooms הנודעים לשימצה, בתי יתומים שבהם חיים (אם אפשר לקרוא לזה חיים) ילדים נטושים - בעיקר בנות, בגלל מדיניות הילד האחד - שממש משאירים אותן למות. זוועה.
 

עמית@

New member
נכון- קראתי על זה לא מעט.

אבל התייחסתי לכתבה הספציפית שעליה עבדתי. בסין שוקלים לאסור על נשים לעשות US בגלל זה. ורופאים על מרפאות US עושים הון (במונחים מקומיים
)
 
יש בעולם דברים פשוט לא אנושיים...

יש סרט נוראי שראיתי על מדיניות הילד האחד בסין. פשוט לא ייאמן!!! מי שראה את הסרט ודאי יודע למה אני מתכוונת. דבר כזה בחיים שלי לא חשבתי שיכול לקרות!! אני פשוט המומה מהרוע לב הזה!!! מקומם, מרגיז והכי נורא שאין דבר שנוכל לעשות בכדי לשנות זאת!!! (ממשלת סין מכחישה)
 

ענתש

New member
האמת ? לא נשמע לי אמין במיוחד...

מה, אמא תיתן לבת שלה ככה לגווע כי היא לא יכולה להניק תאומים ? אני בטוחה שהיא יכולה למצוא פטנט יותר טוב (כמו למשל שכל פעם תאום אחר יונק ואחר מקבל תמ"ל) לא נשמע לי שלב של אמא, פרימיטיבית ולא משכילה ככל שתהיה, יכול לעשות כזה דבר.
 

עמית@

New member
תתפלאי ענת ../images/Emo10.gif (ראי את ההודעה שלי

ושל עדי שורה אחת מעלייך) זוועה.
 
ענת, במקרה הזה היו תאומים, אז ההבדל

זועק לשמים. אבל מיליון וחצי תינוקות מתים (בעיקר בעולם השלישי) מדי שנה, בגלל חוסר הנקה. אפשר היה להראות המון תמונות של תינוקות שמתים מתת-תזונה (תמ"ל מדולל) או משלשולים (מים מזוהמים, מחלות) שלא הצליחו לטפל בהם. במקרה הזה, פשוט היה האח שכן קיבל את ההנקה. אני מקווה שהסברתי בצורה ברורה, באמת זה לא נתפס, אבל דברים כאלה קורים. העוני והבורות יוצרים תנאים שקשה לנו לתאר.
 

She Dolphin

New member
ואובא שלי מספר תמיד

איך לפני כ 70 שנה כשהוא נולד, ברחוב שלהם (באואוגווי) אשה ילדה תאומים - בן ובת, לא היה לאם מספיק חלב (מה? גם אז?) והרופאים אמור לה תבחרי את מי מהם להניק והשני יקבל מים עם סוכר וישרוד? ישרוד, לא ישרוד? לא ישרוד. היא בחרה להניק את הבן. סבתא שלי שהניקה את אבא שלי והייתה ה"מאמא" של השכונה הצהירה: "ברחוב שלי אף תינוק לא ימות כי אין לאמא שלו חלב!!" היא לקחה את התינוקת והניקה אותה והתינוקת גדלה לתפארת. אבא שלי תמיד קורא לה "אחות החלב הנוצריה שלי". סבתא שלי לא הסתפקה בזה, ובהמשך צרפה עוד צתינוק של שכנים לתת לו "תספות". לא פלא שאבא שלי (שינק כנראה עד גיל 3-4, לא ברור בדיוק, הוא לא זוכר
) מתמוגג כשהוא רואה את הלחיים של הנכדים שלו מתמלאות והוא תומך ההנקה הכי גדול בצד של המשפחה שלי
, אפילו היום - כשתומר ממשיך גם הוא לינוק בצמד עם שירה.
 

She Dolphin

New member
אוי ווי../images/Emo70.gif גוועלד ../images/Emo12.gif כמה טעויות../images/Emo70.gif

ואובא=ואבא באואוגווי=באורוגווי צתינוק=תינוק מצטערת
 

justmom

New member
את הסבתא שלך, גלית,

להכניס תיכף ומייד לפנתיאון ההנקה!
אימא-אדמה אמיתית.
 
למעלה